Wat je even kwijt wilt

https://www.luvze.com/angel-number-4444-meaning/
Heel veel engelen zijn met mij enzo.:rofl:

2 likes

@Dertien oh, bedankt voor de tip, daar zal ik op letten! En fijn dat jouw vriend er zo blij mee was, ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van de mijne.

@Alocasia nou, we zijn van plan samen te gaan wonen in een nieuw huis dus daar kan die dan mooi hangen. Voor nu hebben we weinig prints die rechthoekig zijn dus ik neig naar de rechthoekige. Ook omdat die vorm niet zo voor de hand liggend is met sterren, vind ik wel leuk, onze inside joke als het ware.

@Infidel Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je te helpen, maar wil je wel graag een virtuele knuffel geven en heel veel hartjes sturen. Sterkte met alles! :heart::heart::heart::heart::heart::heart::heart:

1 like

Kan dat had ik dus bij HTGAWM ook! Vaak als ik een serie leuk vind like ik ook die pagina op Facebook. Bij friends dus ook gedaan en nou weet ik wie er allemaal gaan trouwen :frowning:ļø

1 like

Heel lief. Thanks. Ik moet gewoon even in actie komen, shit gaan regelen en knopen doorhakken. En dan is het verder wel oke denk ik.

2 likes

Ik vind mezelf zo zielig vandaag want ik ging EINDELIJK de schoenen kopen waar ik al een half jaar op zit te azen. Eigenlijk wilde ik ze meteen afrekenen maar besloot om toch nog even te passen omdat ik soms net tussen 2 maten in zit.
En toen zat de ene schoen te krap… Bleek dat die een maat kleiner was en wss dus als een verkeerde set verkocht was… En er was geen compleet paar meer in mijn maat. Nu wordt het minstens weer 2 weken wachten :tired_face:

Ik heb net een workshop paaldansen gehad en het was zo zo zo leuk! Mijn lijf voelt wel al beurs aan dus ik zal wel onder de blauwe plekken zitten morgen.

10 likes

Wat leuk!!! Waar kan je dit bestellen?

@Infidel heb jouw verhaal de afgelopen jaren een beetje kunnen volgen op egf, en denk dat ondanks welke keuzes je in deze zoektocht maakt dat het met jou sowieso goedkomt want je komt echt over als een bijzonder sterk persoon. Heel veel succes en sterkte in ieder geval!

2 likes

Nr. 3

1 like

Bij Etsy!

Wat leuuuk! Heb je een goede conditie? Wil dit altijd al doen, maar ben bang dat ik het niet aan kan.

Waarom kijkt iedereen altijd naar de moeder als er iets kwijt is? Retorische vraag hoor.

6 likes

Omdat moeders altijd dingen ā€˜opruimen’ die al op een prima geschikte plek liggen :face_with_symbols_over_mouth:

12 likes

@caramelletje Ik heb wel een ā€˜goede’ conditie maar een vriendin van me die niet sport kon ook gewoon meedoen. Het was wel een goede combi tussen kracht en lenigheid!

Ik ben te lui om mijn gordijnen dicht te doen

Ik zat net in de bus terug van dies natalis van mijn universiteit, en toen zat ik met twee dronken studenten in de bus die luidkeels verkondigden hoe mannen het sterke geslacht zijn die meer positie verdienen in de maatschappij en hoe vrouwen het verdienen als ze bijvoorbeeld verkracht worden. Dat viel bij mij niet zo goed, in algemeen en in het speciaal niet gezien mijn verleden.

Ik heb al een paar keer vuil omgekeken, maar dat hebben ze niet gezien. Ik stapte toevallig met de ergste van de twee uit, net voor hem. Hij vond het nodig om een gesprek met me aan te gaan. Of ik ook in de bieb was geweest. Ik zei dat ik bij dies wasgeweest en hij zei dat dat maar goed was, want hij had een hekel aan mensen die bij dit soort gelegenheden in de bieb zaten. Ik zei dat hij volgens mij wel een hekel had aan meer dingen, aan vrouwen bijvoorbeeld. Hij zei toen dat hij niet dacht dat ik dat gehoord zou hebben, maar ik zei dat de hele bus het gehoord had. Hij zei toen dat het een weddenschap was (met wie?) om te kijken of hij iemand op kon naaien in de bus maar dat er alleen maar mannen instemmend zaten te knikken. Toen heb ik gezegd dat het hem wel degelijk is gelukt om iemand op te naaien, maar dat hij zichzelf maar een schouderklopje moest geven maar dat ik dat niet ging doen omdat hij verschrikkelijke dingen heeft gezegd. Hij zei toen fijne avond, ik dat ik hoop dat hij veel pijn lijdt voor dat hij dood gaat.

Ik weet nog niet of ik trots ben op mezelf of juist helemaal niet.

35 likes

Lol ja welkom bij paaldansen. Ben pas 1,5 uur terug van training maar heb nu al blauwe plekken

2 likes

Wat lief zeg! Dank je wel! <3

Ik denk dat het ook wel goedkomt. Ik ben de enige normaal functionerende persoon uit mijn familie en daardoor ben ik soms bang dat ik een verkeerde keuze maak en niemand zal hebben om op terug te vallen. En dat ik dan ook zo eindig. Dakloos, verslaafd of ernstig psychisch ziek. Ik voel best veel verantwoordelijkheid naar mezelf toe om mijn leven zo goed mogelijk te leven omdat ik weet hoe het ook kan zijn. En dat je daar onbedoeld zo maar kan eindigen.
Maar ik moet gewoon een beetje vertrouwen in mezelf hebben. Dat doet je bericht me wel realiseren!

Denk alleen dat het feit dat jij je er zo zorgen om maakt en zo hard je best doet om dat niet te laten gebeuren er al voor zorgen dat dat niet gaat gebeuren. Maar is altijd wat lastiger om dat zelf te beseffen natuurlijk

1 like