Ik volg wel een cursus in Utrecht en de tijden kwamen overeen. Dus dacht misschien volgen we dezelfde les
Mijn favoriete jurkje is in de was gekrompen (ondanks opvolgen wasvoorschrift) en nu twijfel ik of terug ga naar de winkel… ik baal er zo intens van
Ik zit nu in de wachtkamer bij de huisarts. Vind het zó eng
Lekker sushi eten vanavond
Hahahahaha jouw accountnaam! #neverforget
Eindelijk!
Maar dat is dan echt een hele lang dag toch? Knap dat je dat kan! Ik ben al gevloerd na een dag op kantoor.
Sterkte nog!
Gewoon mee terug naar de winkel.
Truc is om in een keer door te gaan anders kak ik in ja haha. Thanks!!
haha ik moest hier hardop om lachen. Hoe was de date
Is het viscose? Ik las hier (of op oude forum) dat strijken dan kan helpen. Of je daar blij van wordt, is een tweede
Welk merk was die van?
Ik moet eigenijk boodschappen doen, maar ik zit zo lekker op de bank met een kopje koffie en de laptop Levensproblemen…
Costes
Ik heb mijn laatste cijfers terug van mijn bachelor en ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij slaag ik nu gewoon met een First Class??? (hoogste cijfer mogelijk)
Kan nog gebeuren dat het een 2:1 wordt, maar dat is ook super goed ik kan het gewoon niet geloven?
Loze woorden vanuit deze kant, maar het klinkt als een hoop. Heel veel succes, sterkte en ook plezier de komende tijd. Je klinkt sterk.
Die helpen altijd wel goed met klachten! Even langs gaan.
Oogt het hiermee voller, of stimuleert dit ook de haargroei?
Ik zit bij de kapper. Even m’n dode geverfde haar afknippen. Ook al vind ik het nog steeds mooi
Ik heb afgelopen week een boek uitgelezen over een vrouw die langzaam gek word (denkt ze)
En onder andere krijgt ze elke dag anonieme stille telefoontjes.
Ik krijg al een week elke werkdag meerdere stille anonieme telefoontjes
WTF!!!