Jeetje wat een keuzes, kan me goed voorstellen dat je hoofd nu overuren draait
Ik wil volgend jaar ook een nieuwe studie gaan volgen en heb ook nog geen idee wat, en toevallig heb ik afgelopen week een afspraak gemaakt bij de huisarts voor mn gemoedstoestand (terwijl ik er super erg tegenop zag en het viel zo erg mee). ik weet deels wel n beetje hoe je je voelt dus als je t erover wil hebben schroom niet om een berichtje te sturen
Ik ga kijken waar ik dit hier in de buurt kan doen, je hebt me overtuigd
Woop woop vakantie met mijn vriend is geboekt. 3 september een weekje weg. Zin in. ️
Ik ben zo verschrikkelijk contact gestoord! Er is maar een X aantal mensen met wie ik gewoon kan praten over wat ik wil en denk, ookal gaat het nergens over. Lul dan ook aan een stuk door, en als ik dan in een groep ben met die persoon lukt het ook nog wel. Dan ben ik ook nog redelijk sociaal, maar als hij of zij dan even weg gaat sla ik stil en klaar. Heb dan ook geen zin om te praten met mensen, en vind die stilte dan ook echt niet erg ofzo. Probeer er meestal dan wel wat van te maken, maar vind het lastig dat het dan niet vanzelf gaat ofzo. Merk echt dat het max 3 maanden duurt bij mij voordat ik echt op mn gemak ben bij iemand.
Ik heb dus een aantal vogels in de buurt rondvliegen rond middernacht elke nacht maar nu had ik ze al een week niet gehoord maar ze zijn terug. Dus nu kan ik weer met een gerust hart gaan slapen en is de dag officieel afgesloten (vraag me niet waarom die vogels nu nog geluid maken en überhaupt vliegen?!)
Haha ik heb dit juist andersom, ik word helemaal gestoord van die vogels dat getjilp maakt me steeds wakker.
Oh ja 's ochtends moeten ze ook echt optyfen, ik slaap met het raam open dus soms sta ik half slaapdronken op om ze nog even buiten te sluiten. Maar ‘s nachts is het zo random :’)
Ja! Ik merk ook altijd dat als ik ergens “nieuw” ben ik de minst interessante ben. Heb ook een resting bitch face, dus dat helpt ook niet. Heb bij deze baan die ik nu heb 3 maanden moeten werken voordat ik werd wie ik nu ben daar, en dat is zo chill dat ze de moeite namen om me te leren kennen. Heb deze winter ook ergens anders gewerkt en dan merk je gewoon het verschil, daar kwam ik als nieuwe aan en dan was het oh hoi, maar een nieuw persoon die daar na mij kwam werken lag wel gelijk in de groep, en daar wilde ze pauze mee houden bla bla. Maar ik vind het helemaal prima eigenlijk, alleen soms wel lastig
Ik wil zo graag weten hoe jij er uit ziet
Ik heb mij thesis af en ingeleverd! Hoop zo op een voldoende! Ik wil niet meer haha
Trots!!! Ken het gevoel, niet aan denken en chillen de hele dag!!!
Ik zweer bij sloggi basic long
Eerste die bij mij niet opkruipt.
Nou vanmorgen heb ik eindelijk contact op mijn watch met @RupiKaur duurde een avondje Haha!
Wil je ook? Contact?
Slaapmaskers <3
Ik had em gisteren even op gezet en
Zo’n fijn ding. Ga em van de week ook halen maar vind het ook loeispannend. Het gaat het gelukkig zoo waard zijn
Gaat wel oké, wel moe vandaag na de hele week bestraling en op en neer rijden. Maar verder weinig last gelukkig!
Hoe is het met jou? <3
Ik vind het strak in je badpak topic niet maar ik heb mij net gewogen: - 10 kg
Weet iemand waar je in omgeving Rotterdam analoge foto’s kan laten ontwikkelen? Ik ga nu vaak naar foto van de graaf op de meent, maar ik vind de kwaliteit niet super goed.
Ja klopt, ik heb gewoon gezocht op sterrenkaart en dan scrollen. Maar welke van de drie zou je specifiek willen bekijken?