Hier heb je er 50 voor 2 euros. 
Oh leuk! Je kan al veel doen met de basissteken en het ziet er vaak heel netjes uit dus dat scheelt een hoop 

haha nee joh
ik vind het maar ingewikkeld hier
Ik moet ook nog even wennen. Maar yes, quoten lukt.
Weet iemand hoe je in een topic gelijk naar de posts springt die je nog niet hebt gelezen?
Edit: oh wacht, gevonden volgens mij. Stapje voor stapje begint het wel duidelijk te worden geloof ik.
Bijv: Ik kan niet direct zien of iemand antwoordt en zo ja op wie en ik weet niet of ik nou moet quoten of antwoorden
Ik moet ook nog wennen. Maar zal wel lukken tegen 16 mei.
Ik vind de functie niet hoe je iemand kan negeren. 
 Want ik ben zo iemand die dat eigenlijk heel snel durft gebruiken.
Ik wilde opzoeken hoe je moest quoten maar nu zie ik dat topic niet meer? Er was toch een gepind topic van @Pantalones (dacht ik) met alle ins en outs?
Het is inderdaad duidelijker als iedereen zou quoten ipv alleen antwoorden. Anders is het onduidelijk, vind ik.
Ik heb 'm ook weer gekeken gisteravond, het blijft een fantastische film! Ik vind die openingsscène zo goed.
Ja, ik ook haha. Went vanzelf hopelijk!
Thanks! testtest
Ik wil dat dit forum een succes wordt!! En om mezelf hier wat meer thuis te voelen, ga ik ff op onderzoek uit hoe alles moet gaan. Als eerste deze reactie! Daarna quotes en afbeeldingen.
Complimenten voor iedereen die zich voor dit forum inzet!!!
Ik ben tot nu toe heel erg tevreden over dit forum. Natuurlijk kan niks gelijk goed gaan! Misschien is dit tijdelijk maar toch, het werkt nu.
yay ik heb mijn afbeelding gewijzigd maar het is nog niet helemaal succesvol volgens mij 
Ik ben net eerder bij iemand weggegaan met de smoes ‘moet thuis nog dingen doen’ maar meer dan shoarma eten en een joint roken heb ik nog niet gedaan. 
Ik wil even kwijt dat dit mijn eerste post is op het nieuwe forum! Super gaaf dat dit door jullie opgezet is!
Ik heb helemaal niks met het songfestival, maar tijdens een vriendenweekend twee jaar geleden was het zo gezellig om te kijken dat ik nu twee vrienden had uitgenodigd om in mijn nieuwe huisje te komen kijken. Was echt al anderhalve maand geleden en nu hebben ze allebei afgezegd en ik vind het heel stom en ben teleurgesteld 
Ik ga morgen naar Enschede. Iemand nog een ultieme tip?