Wat je even kwijt wilt

Ik ben tot nu toe heel erg tevreden over dit forum. Natuurlijk kan niks gelijk goed gaan! Misschien is dit tijdelijk maar toch, het werkt nu.

1 like

yay ik heb mijn afbeelding gewijzigd maar het is nog niet helemaal succesvol volgens mij :joy:

1 like

Ik ben net eerder bij iemand weggegaan met de smoes ‘moet thuis nog dingen doen’ maar meer dan shoarma eten en een joint roken heb ik nog niet gedaan. :sweat_smile:

6 likes

Ik wil even kwijt dat dit mijn eerste post is op het nieuwe forum! Super gaaf dat dit door jullie opgezet is!

2 likes

Ik heb helemaal niks met het songfestival, maar tijdens een vriendenweekend twee jaar geleden was het zo gezellig om te kijken dat ik nu twee vrienden had uitgenodigd om in mijn nieuwe huisje te komen kijken. Was echt al anderhalve maand geleden en nu hebben ze allebei afgezegd en ik vind het heel stom en ben teleurgesteld :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ga morgen naar Enschede. Iemand nog een ultieme tip?

1 like

Ik bedenk mij nu dat ik hier geen foutmeldingen meer heb gehad.:tada:

2 likes

Wat wil je weten?

Edit: ik weet niet hoe ik hier moet citeren :stuck_out_tongue:

Ongelooflijk ook dat die NS de fucking airco aandoet als het buiten een keertje warm is. Heb de hele tijd zo’n ijzige bries in m’n nek.

Heerlijk weekend gehad en het beste is maar 2 dagen werken en dan 5 vrij. Helaas werken met de twee warmste dagen

Wejo! Wat een onzin

1 like

ik wil even kwijt dat ik het heel fijn vindt dat de emoji’s verschillende huidskleuren kunnen hebben

3 likes

Onacceptabel! :policewoman:t2::oncoming_police_car:

2 likes

@Mhysa ik vind het weinig en er niet lekker uitzien :’(

En wat fijn dat je hier gewoon de croissant emoji kan gebruiken :croissant:.

2 likes

Nouja, als ze hem niet aandoen val je meteen flauw van de hitte. En er is blijbaar geen middenweg mogelijk.

Leuke winkels plekken lunchedingen gratis parkeerplek :joy::joy:

Gratis parkeren wordt moeilijk in het centrum. Goedkoopst parkeren is in q park, die zit net na de rotonde richting het station. Mijn lievelingsplek om te lunchen is STOET. Ik heb heel veel hotspots in enschede behandeld op mijn blog, mocht je geinteresseerd zijn! Verder is winkelen het leukst op het van heekplein. Op maandag is alles wss wel pas vanaf 12u open.

1 like

Misschien ga ik morgen mijn auto wel wassen
 Met de hand want ik ben skeer.
Misschien kijk ik mijn vader wel lief aan

Ja dat ga ik doen.

Ja vind ik wel joh! En was het wel lekker want
 het ziet er niet zo lekker uit haha. Waar is dit?

1 like

Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar ik heb ineens een kledingcrisis terwijl ik daar normaal niet zo’n last van heb met zulke dingen?
Het is een organisatie waarbij niemand extreem netjes gekleed gaat (zorggerelateerd), dus ik wil niet te stijfjes maar ik loop nu bijvoorbeeld al stuk op schoenen en broek :thinking: