Wat je even kwijt wilt

Hey die heb ik als favoriet opgeslagen bij Bol! Wat vind je ervan?

ohnee de zaterdagavond fomo is weer begonnen en ik ben verdrietig, tijd om filmpjes op youtube te kijken en ratten te aaien :woman_shrugging:

1 like

Klinkt inderdaad wel interessant! Ik ga het onthouden :slight_smile:

Ik snap je hoor. Ik zeg een paar berichten later ook dat ik er eigenlijk nooit zo “diep” over heb nagedacht en dat het er misschien wel is in geslopen dat ik het mooi zou “moeten” vinden en het daarom ook doe. Ik weet ook niet of het er iets te doet maar ik zou ook nooit in een gezond lichaam laten snijden, fillen of wat dan ook. Al vind ik hier een daar wat nepwimpers, nagels en make-up wel vaak mooi (niet altijd).
Ook al bedoel je zoals je zegt het niet persoonlijk, ik wil er toch graag op reageren.

1 like

Klinkt ingewikkeld :slightly_frowning_face:
Wil je vertellen waarom? Of had je dat al eens gedaan en heb ik dat gemist?

Hopelijk verdwijnt je ongelukkige gevoel snel wat meer naar de achtergrond!

1 like

Ik heb net de film Der kommer en dag (the day will come) gezien en ik vond hem zooo naar maar ook weer zo goed dat ik hem af wilde kijken. Ik kom er net ook nog eens achter dat het op waarheid is gebaseerd :disappointed:

Dat zijn wel grote contrasten inderdaad :frowning_face: Kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt! Veel sterkte en hopelijk kun je zoveel mogelijk genieten van de leuke/mooie dingen die eraan komen :kissing_heart:

1 like

Ik heb echt geen zin om te slapen. Maak de afgelopen weken zulke korte en slechte nachten door mn hooikoorts. Zodra de neusspray is uitgewerkt word ik midden in de nacht wakker met het gevoel alsof ik stik. Daar schrik ik dan zo van dat ik dan nog een uur wakker lig voordat ik verder kan slapen.

Ja, lief van je! Mijn vriend spoorde me aan om gewoon opnieuw te bellen (ik was helemaal ready om in foetus houding op de bank te gaan liggen) en toen kwam het toch allemaal weer goed.

Oh ohhh ik heb na bijna 11 maanden weer een trekje van een sigaret genomen;( zucht

1 like

We zijn allemaal moe en chagrijnig en we moeten nog tot minimaal 00:30 blijven :frowning: bleh

Zo jezus ik zit nu voor de allereerste keer op mn laptop op het forum, hiervoor alleen maar vanaf mn mobiel en dat was al heel fijn, maar in desktopversie is dit forum nog veel fijner!!! Als ik nu terugkijk op het oude forum was dat toch echt ouderwets en werkte het alleen maar fijn omdat ik er al zo lang aan gewend was.

11 likes

yes het is tijd voor alcohol

2 likes

Wil iemand me even geruststellen en zeggen dat bosbessenjam prima uit mn witte laken gaat?

Pleeeeeeeeeeaaaaaase!

Gelukkig!

1 like

Je zou groene zeep kunnen proberen? Heb een beroepsknoeier in huis en het werkt tot nu toe perfect

2 likes

Ik ben dus een beetje verdrietig want ik vind al best een tijdje een jongen wel leuk, spreek hem niet vaak ofzo maar gewoon ja wel een knapperd haha, maar nu heeft hij dus superleuk contact met een vriendin van me. En ik vind dat heel leuk voor haar en moedig dat ook echt wel aan maar ik vind het dan zo jammer dat zij dat heeft en niet ik?
Ja ik weet niet

Heb ook al kapot veel gegeten vandaag (broodje kaassoufle, friet, wafel, milkshake) en voel me kei vet, terwijl juist op dit soort weekenden ik met al mijn vrienden ben en heel veel liefde voel en krijg

Ben gewoon moe

3 likes

Over 20 min is mijn was klaar. En nu twijfel ik tussen wakker blijven of slapen en de wekker zetten.

Ja maar ook stom dat ik hoe ik over mezelf denk af laat hangen van een jongen? Er zijn echt miljarden mannen op de wereld en ik voel mezelf slecht door 1
Dan kan je bezig blijven

ik scheer m’n benen niet omdat ik het teveel moeite vind en ik vind mn benen zonder scheren ook mooi, zie eigenlijk nooit heel veel verschil
vind het gewoon zo stom dat het er zo ingebakken zit dat je onverzorgd bent/oogt als je je benen niet scheert, dus misschien doe ik het ook n beetje om dát “schoonheidsideaal” tegen te gaan

6 likes