Wat je even kwijt wilt

Niet alle alle last minute. Er worden volgens mij op drukke tijden een soort “screen shots” gemaakt en op basis daarvan is het bewaard. Maar je zal er nog veel kunnen vinden, ja. :stuck_out_tongue:

Ja dat. En gewoon warm is stom haha.

Sommige winkels lopen je zo hard een klantenpas op te dringen dat ik daar helemaal recalcitrant van word. Ga weg met je korting, je krijgt m’n gegevens niet :mad:

1 like

Mee eens! Lekker de gordijnen dichtdoen, ventilator aanzetten (als je die hebt) en binnenblijven, als je daar zin in hebt.

2 likes

Ik heb een spijker short aan. Dit is zo niet mij. Maar t zit wel lekker haha.

4 likes

Wow wow wow, dus alle oude posts zijn dus toch nog wel terug te vinden op het internet? Terwijl Hearst had gezegd dat alles weg zou gaan? Apart.

Tja, dat is een beetje het ding met het internet. Ze hadden dat nooit voor 100% kunnen beloven. Je kunt iets verwijderen, dan is het weg ja. Maar websites zoals dit houden de geschiedenis dus gewoon bij, vooral als het een goedbezochte website is.

5 likes

Ja lekker !!! Neem wel meestal niet m’n gsm mee

1 like

Beterschap, hoop dat pilletjes/spray tegen de hooikoorts werken als je dat hebt. Heb net zelf oogdruppels gekocht.

Ik kan echt niet tegen helemaal niets doen op een dag, maar ik heb echt 0.0 energie. Ben kapot.

Maar heb wel een shirt van WERQ meegenomen dus dat is leuk

1 like

Ik ben zo lekker aan het winkelen, had dit even nodig na mijn tentamens stress
Ooit kijk ik wel weer op mijn rekening om de schade te zien

3 likes

Posts in ‘members only’ niet trouwens! Robots zijn niet ingelogd immers.

4 likes

Oh, dit wist ik niet, maar klinkt inderdaad wel heel logisch. Zo fijn dat die functie er nu gewoon is!

1 like

Ik ben afgelopen week gebeld op mijn huistelefoon en toen ik hoorde ik echt zo’n vaag bandje dat zei : I’m jenny and I’m calling you for your microsoft computer, oké? Gelijk opgehangen natuurlijk. Maar ik vind het dus echt raar dat het op mijn huistelefoon was, ik laat dat nummer nergens achter

Kan Hearst verder niks aan doen. Zij hebben alles netjes verwijderd.

Edit: probeer niks goed te praten voor die fuckers want die doorlinkpagina die beloofd was, is er nooit gekomen.

4 likes

Heel raar, iedere keer als de huistelefoon nu gaat durf ik ook niet op te nemen

Het is al 13:19 en ik weet gewoon niet wat ik met m’n dag wil/ga doen. Ik zit ook met een beetje onbevredigend gevoel en alles wat ik bedenk om te gaan doen zal dat gevoel niet opvullen. Sad. Ik wil gewoon wat goed doen, want anders heb ik gewoon niets aan m’n weekend gehad en kan ik maandag met dit gevoel weer gaan werken. Blegh.

Deze is weer helemaal beter :two_hearts:

Edit: voor de liefhebber: josthecat op insta

49 likes

Altijd als ik bij m’n vriend (/zijn ouders) slaap wil ik gewoon naar huis, het ligt niet echt aan m’n vriend maar ik kan gewoon niet echt m’n eigen ding doen, krijg dan echt een beetje heimwee naar m’n eigen huis haha (als hij bij mij slaapt heb ik dat veel minder).

1 like

Nee hoor! Word hier altijd heel onrustig van, alsof ik niet thuis rustig kan netflixen terwijl ik dat gewoon wil.