Wat je even kwijt wilt

Ik vind het verschrikkelijk

1 like

Als ze niet weglopen dan noemen ze je wel dik toch hahaha.

1 like

Waar moet ik ook alweer nachos eten in Barcelona? Mis de geschiedenis van EGF nu wel een beetje!

Altijd als m’n moeder belt denk ik “oh nee” :tired_face:, terwijl ik appen wel prima vind. Ze belt op dit moment ook. En het is 9 Vd 10 keer zonder reden of een semi reden.

2 likes

gofferedomme wat een hitte ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen

1 like

Mijn konijn een aardbei en ik een korte broek en zo naar de action fietsen. Daarna doe ik niks meer

2 likes

En nu appt ze kun/wil je even bellen? Nee :cry: door al dat appen heb ik soms ook het gevoel dat ons generatie meer last heeft van belangst, overigens zelf geen last van maar wel van belhaat.

1 like

jezus ik ben ook herrezen uit m’n graf. heb echt een kater gevoel terwijl ik maar 2 drankjes op heb met 2.5 uur er tussen, was netjes thuis om 2 uur.

heb wel m’n fitbit om en ik heb duidelijk niet zo lekker geslapen. zzz

@Jumpsuit Belhaat inderdaad! Ik kan mezelf via app gewoon beter uitdrukken, daarom vind ik dat vaak fijner.
Hoewel ik het met m’n moeder altijd wel gezellig vind, beetje kletsen om niks (maar niet te vaak). Zij en mijn oma zijn ongeveer de enige mensen die ik bel. Jammer genoeg wil mijn zusje de laatste tijd ook vaak bellen (facetimen, NOG erger), maar die negeer ik gewoon af en toe.

oke ik heb zojuist vuilniszakken voor m’n ramen gehangen #noshame #ikbenhiernietvoorgemaakt

5 likes

Ontzettend knap dat jullie dat naar elkaar hebben uitgesproken! Kan ook goed begrijpen dat dat ook pijn doet om te horen en dat het je verdrietig maakt Hoop dat dit gesprek echt wat voor jullie brengt in jullie band met elkaar. Sterkte!

1 like

Dit herken ik ook inderdaad! Sinds de app vindt ik het ook lastiger om mensen te bellen. Het voelt zo ongemakkelijk ofzo.

Van hooikoorts kan je je ook echt heel ellendig voelen. Snot, keelpijn, hoofdpijn. Algehele ellendigheid. Echt vervelend. Hopelijk vind je iets dat helpt!

1 like

Ja ik vind het gewoon heel storend, op de app bepaal je zelf wanneer je antwoord en kun je nog andere dingen doen. Als het ff kan zet ik altijd diegene op de luidspreker. Ik wil gewoon dat ding niet aan m’n oor dan kan ik niks anders doen. Dit klinkt extreem lui en verwend haha. Mijn vriend is dus een beller. Na onze eerste date belde hij 2 dagen later. Voelde echt zo als in een film haha. Als in “he never called me!” maar in dit geval dus dan wel haha. Ik schrok er toen ook een beetje van, toen hebben we 20 minuten over random dingen gepraat. Toen ik ophing dacht ik echt, huh? Wat is er net gebeurd? En je kon toch gewoon appen? En oja FaceTime moet afgeschaft worden hoor.

1 like

Haha dit heb ik ook heel vaak. Staat er iets van noodsituatie ofzo en een temperatuurmeter bij. Welke app voor puzzelen gebruik je?

1 like

Mijn favo is ook om in een bepaald t-shirt te slapen en dan net iets te laat wakker te worden waardoor ik een sportlegging er onder aan doe en tada, ik heb een outfit. Dat ik er in geslapen heb hoeft niemand te weten. :zipper_mouth_face: Dan voel ik me stiekem ook wel heel cool van, haha, dit is mijn pyjama.

3 likes

Hahah ja heerlijk he
Al heb ik gisteravond keihard overal geroepen dat ik er sowieso in ga slapen
 ik ben nogal doorzichtig

2 likes

En als je terugkomt ‘gdvrdmm zit die buik er nog steeds’.

2 likes

https://web.archive.org/web/20180516114546/http://www.ellegirltalk.nl/topic/review-je-nachos.701741/ There you go!

2 likes

Dus alle last minute biechten zijn ook nog te vinden
Interessant :thinking:

3 likes