Ja is wel handiger inderdaad! Ik zit ook steeds reacties terug te zoeken om te kijken waar iedereen op reageert. Maar ik vind het te veel werk om steeds de tekst te citeren haha. Misschien kun je het even in het ‘tips en ideeen topic’ voorstellen.
Ik heb echt een schijtweek gehad. Zonnebril is gejat, 2 onverwachte onvoldoendes teruggekregen en ook m’n mobiel laten vallen waardoor het scherm bijna onleesbaar is. En nu is m’n schoonvader schijnbaar langs geweest terwijl m’n vriend en ik aan het seksen waren? Hij kon het huis niet in maar hoop niet dat ik te horen was
Pfff ik moet vandaag weer werken en ik baal zo! Ik zie op instagram en snapchat allemaal foto’s voorbij komen van mensen die van de zon genieten dit weekend en ik ben allebei de dagen aan het werk…
Ben ook zo klaar met het werk. M’n bazen zijn echt lullen. Ga deze week ontslag nemen, maar dan moet ik nog een maand. Het liefst zou ik per direct stoppen!
Maar nog makkelijker is het om de antwoord knop te veranderen in een quote knop toch? En niemand weet het dus blijkbaar want iedereen gebruikt de antwoord knop. Of het kan verder niemand wat schelen, kan ook