Zonnebrand voelt altijd zo vies. Als ik weer binnen ben dan wil ik liefst gelijk onder de douche.
Love Gent, ZO leuk en cute en pittoresk. Vind Antwerpen ook wel leuk, maar minder gezellig voor een dagje. Leuker voor een weekendje
Nouja het ligt ook enorm aan je huidtype toch? Mijn vriend is donker, is nog nooit verbrand. Heeft geen idee eigenlijk ervan, waarom zou hij zich dan insmeren. Als ik superwit was van mezelf en snel zou verbranden grijp je denk ik automatisch wel naar een zonnebrandcreme met hoge factor. Die olie voel ik me idd wel een beetje kansloos om haha, maar mijn excuus is dat ik het niet zelf heb gekocht zolang je maar niet verbrand is het oke, is MIJN visie haha
Vakantiegeld was net binnnen, maar nu alweer uitgegeven aan een nieuwe laptop
Daar zie ik inderdaad ook het meeste tegenop, dat urenlang bij kennis op zo’n tafel liggen en niets kunnen doen. En ook dat het branden erg pijn kan doen en dat moet je dan allemaal maar ondergaan. Brrrrr
Welke stoornis heeft je vriend? Ik waarschijnlijk anvrt. Ik heb er nu gemmiddeld een keer per maand last van. Dat is in de loop der jaren wel meer geworden. Maar ik vraag me af wanneer een operatie opweegt tegen de klachten en wanneer de risico’s acceptebel zijn.
Voorlopig wil ik er ook niet aan.
Ik moet het nog allemaal met de cardioloog bespreken. Hij heeft het al wel genoemd maar er moet eerst nog vast gesteld worden wat het precies is. “Gelukkig” heb ik vandaag twee hartfilmpjes kunnen maken dus dan weet ik in ieder meer.
Nu ik klaar ben met post lopen voor vandaag ga ik alleen nog maar ijs eten en netflix kijken.
Als je van de Europese website besteld hebt sowieso niet, invoerrechten is alleen voor buiten Europa!
Maar als je naar .com gaat, gaat hij dan bij jou niet automatisch naar .com/eu/shop? Staat het anders niet in je bevestigingsmailtje?
Voldemort … is … een wielrenner? oh ok!
Niet om een partypooper te zijn maar ook zwarte mensen krijgen huidkanker. En wanneer ze het krijgen overlijden ze er vaker aan dan mensen met een lichter huidtype omdat zowel patienten als artsen te laat de diagnose stellen.
Ik vind froome ook wel altijd wat op Smeagol lijken.
Haha, dat is misschien nog een betere vergelijking.
Inderdaad. Ik heb op m’n handen moeten zitten om niet te reageren. Maar mensen smeer je alsjeblieft in, het liefst zo’n hoge factor. En test net zo lang alle zonnebrandcrèmes totdat je een fijne hebt gevonden. Er zijn écht zonnebrandcrèmes die niet plakken, snel intrekken, het lekker geurtje hebben, geen geurtje hebben, makkelijk in te smeren of makkelijk te sprayen zijn. Er zit er altijd wel ééntje voor je bij. Ik ga altijd op volle gas als mensen zo makkelijk over zonnebrand doen. En nu kruipt de zonnebrandpolitie zich weer terug. Toedels.
Kan iemand mij toevallig vertellen hoe retourneren werkt als je iets online besteld hebt bij de Monki? Kun je dit dan ook terugbrengen in de winkel? Ben die site aan het afstruinen, maar kan het niet vinden…
Om dan maar meteen te komen bij hetgeen dat ik even kwijt wil: ik HAAT online shoppen, maar ik wil in deze hitte ook niet in een drukke stad lopen. First world problems, ik weet het, maar toch.
Haha nee vind je geen partypooper hoor, ik weet dit ook. In mijn familie is melanoom erfelijk aangelegd en eigenlijk moet ik me elk jaar laten checken op moedervlekken. Dat doe ik niet, en ik heb ook geen moedervlekken. Ik geloof dat deze post al wel weer naar het biechttopic mag worden verplaatst. m’n vriend komt niet zoveel in de zon en ik maak me geen zorgen.
Ja verstandig! Ik smeer al heel mijn leven braaf. Ik ben zo wit als een blaadje papier dus kan zonder bescherming nog geen 10 minuten de zon in.
Die app Alpaca World! @Vuile_bitch (dacht ik) had er een topic voor aangemaakt op het oude forum.
Je hebt allemaal alpacas en je kunt accessoires voor ze kopen en je gaat met ze op avontuur. Het is de beste app ooit!
Deze heeft een hoed en rolschaatsen denk ik:
Hier gaan ze op avontuur:
Deze heeft een strik en doet een dutje in het water:
https://vignette.wikia.nocookie.net/alpaca-world/images/3/34/Image.png/revision/latest?cb=20160714202502
En nu in de tuin met een nieuw boek ☉☉ Het voelt echt als weekend nu (voor het eerst in hele lange tijd), omdat ik deze week ook gewoon 3 dagen op mn werk ben geweest
Ik heb een foto van mijn benen geplaatst in mijn instastory met #babyfaceknees erbij en ik vind het zelf grappig (te grappig, laat ik eerlijk zijn). Ik weet nu al dat de rest weer gaat denken wtf syntagma