Wat je even kwijt wilt

Ik wil een broodrooster, iemand tips? Heb geen zin om gedegen onderzoek te doen.

Ik heb er dit jaar minder last van maar ik ben nu ook best vaak buiten of in de natuur. Het schijnt dat je zo ā€œwentā€ aan de pollen in je omgeving ofzo.
Of ik heb dit jaar gewoon geluk gehad.

Ik moet nog een kwartier wachten tot de brasserie open gaat… ik wil een tosti.

Als je alleen in het centrum bent,
Other Stories op de Heilige Weg, Weekday op het Rokin, Subdued in de Leidsestraat. Tweedehands: de Kiloshop en de Episode, allebei op het Waterlooplein.

1 like

Dat komt omdat bijna iedereen replied in plaats van quote. Omdat dat handiger is denk ik. Maar je kan ook gewoon op deze manier quoten door alle tekst te selecteren en op ā€˜citaat’ te drukken. Anders kan het niet volgens mij.

2 likes

Alle broodroosters zijn goed toch… doen allemaal hetzelfde en ze zijn al te krijgen vanaf 12 euro ofzo dus zou gewoon eentje kiezen die het leukst in je keuken staat

1 like

Ah ok, maar dit is zoveel duidelijker! Kan dat niet veranderd worden dat als je op dat pijltje klikt dat het dan een quote wordt ipv antwoord? Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die niets meer van al die posts begrijpt als het zo onduidelijk is wie wat quote.

3 likes

Ja is wel handiger inderdaad! Ik zit ook steeds reacties terug te zoeken om te kijken waar iedereen op reageert. Maar ik vind het te veel werk om steeds de tekst te citeren haha. Misschien kun je het even in het ā€˜tips en ideeen topic’ voorstellen.

Ik zit nu al een kwartier voor het terrasje te wachten maar nu die bijna open gaat durf ik niet meer haha. Zo kneuzig hoe ik hier zit.

Ik ga wel hoor ik wil een tosti.

4 likes

Die heeft al een vriendin :frowning:

Goed idee :slight_smile: ik hem mn ideetje erbij gezet!

2 likes

Kan ook kapot.

2 likes

okƩ heb sinds maart niet meer hardgelopen
en ik sta nu op het punt om een rondje te rennen
pffff geen zin in maar goed begin van de dag blabla

1 like

Goed bezig juist!!! Goooo Girl :muscle:

Edit; @Kokosnoot dus

1 like

Vind dit echt veelste grappig

7 likes

Ik heb echt een schijtweek gehad. Zonnebril is gejat, 2 onverwachte onvoldoendes teruggekregen en ook m’n mobiel laten vallen waardoor het scherm bijna onleesbaar is. En nu is m’n schoonvader schijnbaar langs geweest terwijl m’n vriend en ik aan het seksen waren? Hij kon het huis niet in maar hoop niet dat ik te horen was :scream:

1 like

Als je op het reageerpijltje klikt en dan linksbovem op het tekstbalonnetje krijg je ook een citaat :slight_smile:

5 likes

Pfff ik moet vandaag weer werken en ik baal zo! Ik zie op instagram en snapchat allemaal foto’s voorbij komen van mensen die van de zon genieten dit weekend en ik ben allebei de dagen aan het werk…

Ben ook zo klaar met het werk. M’n bazen zijn echt lullen. Ga deze week ontslag nemen, maar dan moet ik nog een maand. Het liefst zou ik per direct stoppen!

2 likes

Hahahaha ja graag
Nouja ik zie het meisje en de jongen vandaag weer, dus ik ben benieuwd

1 like

Ja maar dat gebruikt niemand dus het blijft dan zo onduidelijk, vind jij dat niet?

Kleine moeite om het in te voeren toch? Als mensen eenmaal weten dat het kan…

3 likes