@Alpacamybags ik zag jou vandaag maar je stond nogal ver weg. Vond het stom om te gaan schreeuwen dus ik heb maar een foto gemaakt…
Mijn humor is weer beneden peil, jongens. Ik heb Jenna Marbles weer ontdekt.
Ik vind het zo vervelend dat het “de norm” is om je benen te scheren, doe het gewoon liever niet
En ik vind het zo kut dat bv vriendinnen soms geen rokje aan doen omdat ze hun benen niet hebben geschoren
Whooo fucking cares dat jij je benen niet hebt geschoren
Scheer echt nooit mn benen en heb nog nooit iemand horen zeggen gadverdamme die benen van Koko kunnen echt niet
Oh dat is een goede deal! Dank!
Mag ik vragen waarom je dat liever niet doet? Gewoon interess he, geen aanval. Ik doe het vooral voor mezelf omdat ik dat mooier vind, nier omdat andere er iets van vinden of omdat dat de norm zou zijn.
Ik dacht HUH maar dat is het toch ook?!? En toen moest ik echt 3x kijken voordat ik zag wat het dan wel was
Ik heb net voor het eerst in jaren lippenstift gekocht en ik ben er echt blij meeeeeeeeeeeeee
Volgens buzzfeed ben jij mijn drag mother!
Maar hoe weet je dat het niets te maken heeft met de norm? Want vinden we geschoren benen (onbewust) niet juist mooi omdat het de norm is?
Het kassameisje vroeg net mijn legitimatie omdat ik alcohol kocht. En daar was ik echt iets te blij mee, was al zo lang niet meer gebeurd. Ik had al bijna geaccepteerd dat ik er echt zo ~oud uit zie maar vind het toch fijn dat er in ieder geval nog 1 iemand twijfelde
Hahaha ik ga stuk. Ik dacht echt even dat ik gespot was. Dit is mijn neef.
Ik dacht dat een jaartje terug bij m’n ouders wonen wel ok zou zijn maar na één dag word ik al gek :’)
Dat weet ik niet zeker dan denk ik? Maar als ik ben vergeten mijn benen te scheren en ik wil op dat moment toch een rok oid aan dan doe ik dat ook gewoon. Dus denk dat ik dan best mag zeggen dat het bij mij niet komt door de norm?
Ik deed altijd wel scheren, maar heb het nu de hele winter niet gedaan. En ik draag zelden korte broeken of rokjes/jurkjes, maar ik weet nu al dat ik me er niet prettig bij ga voelen om met blote haarbenen buiten te gaan… En het is bij mij wel dat ik denk dat anderen gaan kijken maar ben best geïrriteerd met mezelf dat ik dat voel?
Ik heb geen flatforms maar 2 paar gewone Superga’s. Die vallen normaal en ik heb nooit blaren gehad, ze zijn juist heel comfortabel!
Oh ja, het komt zeker van de ‘normen’, dat weet ik, daarom irriteert het me juist ook zo dat ik het wel zo voel. Je hebt wel gelijk inderdaad Misschien kan ik eerst eens naar de supermarkt in de buurt ofzo, om te wennen!
Dat kan ook betekenen dat je je op dat moment niets van de norm aantrekt.
Maar het is natuurlijk wel interessant om je af te vragen hoe het komt dat we met z’n alle hebben besloten dat geschoren benen mooier zijn.
In welke mate zijn we in staat om écht een eigen definitie van schoonheid te vormen? Ik denk dat deze definitie namelijk altijd onderhevig is aan de tijdsgeest waarin we leven en dat we dus meer door anderen beïnvloed worden dan we zelf denken.
ik wil gaan sporten maar ik zit vastgeplakt aan mijn bank
Hahaha, bij mij is het volgens mij wel op een maximale lengte nu! Niet alle haartjes zijn even lang, ik denk dat de langste een cm zijn? Maar de meeste iets korter. Ongeveer dezelfde lengte als mijn armhaar eigenlijk!
Omdat een scheermesjes bedrijf meer geld wilde verdienen en bedacht dat vrouwen zich maar ook moesten gaan scheren (iedere dag) = grotere doelgroep. Sinds ik dat weet heb ik er zoveel meer scheit aan. Kwam door EGF trouwens.