@Kryptonite hoop dat je al iets gehoord hebt ondertussen!! Laat je het hier even weten?
Alles kan kapot.
Ik was gisteren op een festival met mijn date en we hadden hetzelfde promoshirt aan en ik voelde me echt een ANWB koppel.
Wel een beetje spijt van die sigaret ondanks dat het maar één heisje was. Ik ben dus bijna 11 maanden cold turkey gestopt, was echt een kettingroker. Ik droom best vaak dat ik weer een keer rook en word dan met een super naar schuldgevoel wakker. En ondanks die dromen doe ik het nu dronken alsnog. Ik vond het helaas ook niet per definitie vies. Alleen wel gore nasmaak bah. Dus als iemand nu even tegen me kan zeggen dat âhet niet erg is als ik het nu maar nooit meer doe!@!!â. That would be nice.
Heb trouwens gister echt met een super toffe vrouw van 53 gekletst. Was echt gezellig. Op het eind waren we besties.
@Vloeistof Hoe is het gisteren eigenlijk gegaan met het ontmoeten van de kinderen van je vriend? Hopelijk was het gezellig en zijn je zenuwen voor niets geweest!
Natuurlijk is het niet erg! Je hebt één foutje gemaakt, maar dat maakt die 11 rookvrije maanden niet meteen ongedaan. You can do this!
Ah klinkt heel fijn!
@vloeistof Wat fijn om te horen! En zoiets is natuurlijk ook spannend. Was je vriend ook (een beetje) nerveus van tevoren? Maar goed, mooi dat het klikte en dat er maar veel geslaagde dagen mogen volgen
Nee nog niks, maar ik mag ook geen telefoon bij me hebben op het werk. Dus ik refresh elke keer alle nieuwsberichten of ze al spreken van mannen of vrouwen en leeftijden. Heb mân vriend al een email gestuurd of hij misschien wat heeft gehoord⊠maar hij slaapt nu zân kater uit denk ik. Net op dit moment. Echt zo kut.
Als ik wat weet laat ik het zeker horen!
Ik ben twee jaar geleden in november gestopt met roken, en vorig jaar in mei heb ik dus ook nog eens een trekje genomen omdat het zo mooi weer was en we zaten in het park en ja je weet hoe dat gaat. Ik vond het toen ook niet zo fantastisch als ik gedacht had, en heb ook geen tweede trekje genomen. Daarna kon ik elke keer gewoon denken aan die keer en bouwde ik het niet steeds op tot iets zalig in mijn hoofd, wat ik daarvoor wel deed (vooral als ik gedronken had). Sindsdien nooit meer een trekje genomen, dus hopelijk komt het bij jou ook goed!!!
Yes. Zit er nu bijna een jaar. Echt heel prima alles! De virtuele lessen zijn (in tegenstelling tot wat ik dacht) ook echt gewoon leuk.
Dankje!! Ik hoop ook dat je gelijk hebt. Ik had het inderdaad zó opgehemeld in mijn hoofd. Hopelijk kan ik dat nu los laten omdat ik nu wéét dat het niet zo is.
Het is niet erg als je het nu maar nooit meer doet!
Komt goed! Ik ben ondertussen zelfs iemand die ostentatief begint te hoesten wanneer iemand voor mij loopt en zijn rookwalm in mijn gezicht komt. AKA ik ben de persoon geworden die ik ooit haatte en ik vind het fantastisch
Hahaha love it. Ik ben dat met momenten ook. Vooral sochtends ga even weg met je asbakwalm ben net wakker ja
Hallo waar is de zon?! Ik ben net naar binnen gegaan omdat ik het koud had.
Dit is mijn enige vrije dag tussen twee blokken van zes dagen school/stage dus ik wil gewoon lekker weer
Hoor hier zelfs onweer nu.
Zit wel nog stug buiten
Ze zoeken bij Scharendijke.
Ik twijfelde of ik dit moest posten, maar hopelijk brengt het opluchting!
Denken jullie dat er animo is voor een âmooie mannenâ topic waarin we allemaal fotoâs kunnen zetten van onze grootste crushes, of is zoiets er al?
Net 51 km gefietst, het verste tot nu toe op mân nog vrij nieuwe racefiets. Ben trots op mezelf
Ja de basics zijn gecovered hoor.
Omg wij ook, zo kut dit
Volgens mij wordt het de hele week van dat vieze kleffe weer, maar dan wel met kans op regen en onweer
Kun je je echt goed op kleden maar niet heus