Wat je even kwijt wilt

Vind dit echt veelste grappig

7 likes

Ik heb echt een schijtweek gehad. Zonnebril is gejat, 2 onverwachte onvoldoendes teruggekregen en ook m’n mobiel laten vallen waardoor het scherm bijna onleesbaar is. En nu is m’n schoonvader schijnbaar langs geweest terwijl m’n vriend en ik aan het seksen waren? Hij kon het huis niet in maar hoop niet dat ik te horen was :scream:

1 like

Als je op het reageerpijltje klikt en dan linksbovem op het tekstbalonnetje krijg je ook een citaat :slight_smile:

5 likes

Pfff ik moet vandaag weer werken en ik baal zo! Ik zie op instagram en snapchat allemaal foto’s voorbij komen van mensen die van de zon genieten dit weekend en ik ben allebei de dagen aan het werk…

Ben ook zo klaar met het werk. M’n bazen zijn echt lullen. Ga deze week ontslag nemen, maar dan moet ik nog een maand. Het liefst zou ik per direct stoppen!

2 likes

Hahahaha ja graag
Nouja ik zie het meisje en de jongen vandaag weer, dus ik ben benieuwd

1 like

Ja maar dat gebruikt niemand dus het blijft dan zo onduidelijk, vind jij dat niet?

Kleine moeite om het in te voeren toch? Als mensen eenmaal weten dat het kan…

3 likes

We kunnen ook zeggen: iedereen moet citeren anders krijg je een bekeuring

7 likes

Maar nog makkelijker is het om de antwoord knop te veranderen in een quote knop toch? En niemand weet het dus blijkbaar want iedereen gebruikt de antwoord knop. Of het kan verder niemand wat schelen, kan ook

2 likes

Ja dat wordt vast hƩƩl gezellig dan :wink:

Ff testen

OkƩ het lukt ! Maar dan wel een mega quote haha

wowowow quoteception

6 likes

Wat kut dat je zo weinig geslapen hebt! Weet je hoe dat komt? Lief van je vriend dat ie je op komt halen. Kun je niet nu nog even slapen in de trein tot je er bent? Vaak doet een dutje van 10 minuten al wonderen

1 like

Ja dan is selecteren wat leesbaarder :sweat_smile:

1 like

Ja, anders worden sommige quotes veel te lang. :sweat_smile:

Ah snap ik, dan zou ik ook moeite hebben met slapen ja! Hopelijk was het weekend leuk!

1 like

@Kryptonite Heb je al iets van je zus gehoord?

De schrik toen ik zag dat hier 433 nieuwe berichten waren geplaatst :eek:. In plaats van bijlezen draag ik maar bij met een lieve post over mijn ouders.

Ik had lekker geklaagd over dat ik tonic was vergeten om GT mee te maken en dat ik geen tijd meer had om naar de supermarkt te gaan. Dus ik was een beetje chagrijnig over mijn gebrek aan drank :joy:. Maar mijn ouders wisten dat ik vandaag lekker bij hen in de tuin zou komen lezen en zijn daarom gisteren speciaal tonic (en gin, want dat hadden ze ook niet) gaan halen zodat ik vanmiddag lekker een cocktail kan drinken in de tuin :barefoot::heart::heart:

41 likes

Ik heb mn tosti #zielsgelukkig

15 likes