Wat je even kwijt wilt

@poes Wat vreselijk naar! Misschien heb ik iets gemist, maar komt het door iets concreets wat je hebt meegemaakt? Kun je het van je afschudden door erover te praten met iemand? Hoop dat je snel weer rustig slaapt.

@fysicus Fijne verjaardag voor jou <3 en succes met je examens. Zet 'm op! Zorg voor genoeg ontspanning en rust tussendoor en je gaat het gewoon rocken.

1 like

Mijn nichtje is 7 en heeft nu al vaker verkering gehad dan ik.

10 likes

Ik heb zo’n 12-13 jaar geleden een tweede gaatje laten prikken in m’n oren en na een tijdje dicht laten groeien. Dacht ik, kon ze net zonder al te veel moeite weer door prikken. Heb zin om nog meer oorbellen te kopen nu :sunglasses:

Ik wil naaaaar huis. Niet meer werken. Concentratie van een goudvis

1 like

@fysicus gefeliciteerd! :herb::shamrock::four_leaf_clover::ear_of_rice:

Ik wil zelf supergraag nog een helix piercing erbij boven mn andere, maar ik wilde wachten tot na de vakantie ivm met zwemmen en zon en zweet enzo. Maar ik wil m ook zo graag :’(
En ik wilde naar de sportschool vanavond maar ik weet dat ik eigenlijk maar 2x per week mag sporten ivm met mn gewicht MAAR IK HEB ZO VEEL ZIN

1 like

Wauw, ik wilde dat ik zoveel zin had om te sporten

Als het zou kunnen mag je wat van mijn motivatie hebben, ik ben nu chagrijnig dat ik niet vanavond en morgen mag gaan maar alleen morgen :’(

1 like

Ja huh hoe doe je dat geef mij ook wat sportzin?

Ik stuur het in een envelop is dat goed

2 likes

Ik heb ook weer zin om te sporten maar ben nog aan het wachten op m’n pakketjes… :roll_eyes:

Ik voel me altijd zo moe met dit weer. Net maar 1,5 uur naar school geweest en verder nog niks gedaan maar ik heb net al weer liggen slapen. Kan eigenlijk niet want ik hebt het echt druk met school maar mn ogen vallen gewoon dicht terwijl ik dit typ haha

Maak me zorgen om mijn borsten. Krijg doorverwijzing voor de mamapoli. Gewoon voor de zekerheid maar vind het wel doodeng. Sta hier nu te huilen.

2 likes

Voelde je een knobbel? Sterkte! Kun je op korte termijn terecht?

Goed dat je langs bent geweest en heel veel succes :heart:

Sporten bij de voordeur.

Hahaha de trap op en af rennen totdat m’n pakketjes er zijn

2 likes

@Fenayi Wat eng. Sterkte! Goed dat je gaat en het in de gaten houdt, dan ben je er sowieso snel bij! Hoop dat je snel gerustgesteld kan worden <3

Ik heb lekker een bestelling gedaan bij crazy factory om mijn oortjes weer mooi groot te maken <3

2 likes

Ik heb de zoveelste opmerkingen ā€œJEETJE WAT ZIJN JOUW BENEN WIT! :scream:ā€ weer gehad vandaag,

Jaaaaaaaaaa nouuuuuu ennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn???

je zet maar een donkere zonnebril op als het je niet bevalt.

Shoo!

10 likes

Dat ik nog leef is een wonder. Een nieuw sportschema en een gevoelstemperatuur van 35 graden want geen airco. Waren ook maar met z’n 2e maar jezus wat een zweet

1 like