Volgens mij las ik het egf met een oog dicht. Ik heb de helft niet mee gekregen. Wist ook niet dat jij zon agressieveling was.
Mijn vriend en ik kijken al het hele weekend La Casa de Papel en zijn groot fan van @anon68622085, dus word heel gelukkig als ik haar langs zie komen hier
Mijn trein heeft veel vertraging en ik had mān vriend gezegd dat ik er om een bepaalde tijd zo zijn. Nu ben ik er pas dik een uur later maar hij heeft ook niks tegen me gezegd erover en nu ben ik petty genoeg om niet te zeggen dat ik later ben
Like voor de herkenning
Dan sowieso 15!
13 is echt klein⦠ik vind 15 soms al te klein voor fotobewerking maar het went wel
Vind hem ook niet super zwaar of zo, als je gewoon een goede rugzak hebt
Als iemand tips heeft hoor ik het graag, maar ik wil het vooral kwijt:
Iemand valt mijn mama lastig op de tram die ze elke maandag neemt, hij zegt vieze dingen, gaat naast haar zitten en komt soms aan haar bovenbeen. Ze neemt om deze reden een tram later als ze hem al ziet staan op het perron. Ik zit hier zo mee want ik weet dat ze iemand is die hier niets van durft te zeggen, en ook omdat ik niets voor haar kan doen. Ik voel me gewoon machteloos en boos dat zij hier te maken mee moet krijgen. Dat die vieze man gewoon oprot en iedereen met rust laat
Mocht iemand trouwens overwegen de film Ibiza te kijken op netflix (niet die nederlandse maar een nieuwe netflix original)
DOE. HET. NIET.
Wat een schijtfilm
De meeste Netflix original films zijn vet matig. De enige die ik wel echt mega goed vind is Beasts of No Nation.
Ze kent hem niet denk ik? Misschien kan ze een keer onopvallend een foto van hem maken en contact opnemen met het vervoersbedrijf, om aan te geven dat ze door hem lastig gevallen wordt. Misschien (hopelijk) doen zij er iets mee. Of als ze in de tram stapt, bij de conducteur in de buurt blijven. Dan zal hij niet durven denk ik? Vervelende situatie!
Er zijn van die draadloze oordopjes!
Goede ideeĆ«n maar mijn mama heeft geen smart phone, weet amper hoe een pc aanmoet, dat type. Conducteurs zijn hier nooit op de tram (BelgiĆ«). ik heb haar al gezegd dat ze op zoān zitje voor 1 persoon kan gaan zitten of naast een andere vrouw, maar eigenlijk wil ik gewoon dat ze niet meer bang hoeft te zijn
@Kerselaar Wow, wat heftig! Ik zou zelf een keer die tram pakken met mān moeder en die vent erop aanspreken/ helemaal verrot schelden.
Misschien dat ze bij het instappen de tramconducteur (bestaan die nog) kan inlichten?
Oeps sorry, niet goed gelezen. Je zei al dat er niet veel conducteurs zijn. Ik zou toch je moeder vragen er iets van te zeggen. Desnoods een keer een schreeuw geven zodat hij schrikt?
Ah hmm⦠Dat is wel lastig. En juist naast een andere man gaan zitten die er betrouwbaar uit ziet? Dan is de kans klein dat hij nog iets probeert⦠En klinkt misschien suf, maar een zelfverdedigingscursus? Daar leer je ook voor jezelf op te komen.
Hoe werkt het in Belgie trouwens dan als je een vraag hebt bijvoorbeeld? Of als er iemand onwel wordt? En met controleren?
Het is hier echt intens noodweer, heb wat filmpjes op mn insta gezet en het was ZO erg. Ik was echt in paniek, het hele festival stond opgepropt in een paar tenten, mensen hadden het over die pukkelpop ramp, ik stond niet bij mijn vrienden, ik was zó bang⦠er waren een paar mensen die EHBO nodig hadden maar we konden daar gewoon niet naartoe, een meisje zat met haar rolstoel vast in de modder en ze moest eruit geholpen wordenā¦
Gelukkig kon ik na een tijdje teruglopen/rennen naar mijn vrienden en hebben we toen met zn allen nog de paar laatste nummers geluisterd. Ivm de veiligheid zijn ze namelijk een uur eerder gestopt. Ik ben opgehaald en heb iedereen geappt en gebeld of ze thuis zijn. Wat een hel, wat een kutweer. Ben zo blij dat ik lekker in mn bed lig
Sorry voor dit onsamenhangende bericht.
ik hou je tips in mān achterhoofd.
Waar ik woon is op de hele tram maar 1 chauffeur, verder niemand van de vervoersmaatschappij waar je iets aan kan vragen ofzo. Soms stappen er aan een halte controleurs op, maar die stappen ook weer af. Controle gebeurt ook niet zo heel vaak. Als iemand onwel werd, tja de chauffeur verwittigen denk ik, rekenen op medepassagiers? Heb dat gelukkig nog nooit meegemaakt.
Zo gelukkig ben je okƩ! Zag je story voorbijkomen en het zag er eng uit
Wat naar zeg, krijg er helemaal de kriebels van. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat je moeder zou kunnen doen. Als ze vaker niet voor zichzelf durft op te komen kan een weerbaarheidstraining haar hier mss bij helpen? Dan leert ze voor zichzelf op te komen.
Verder wat er indd al gezegd is, op 1 persoonsplek zitten of altijd al naast iemand anders gaan zitten.
Dikke knuffel voor je moeder!

Hahaha wilde ik dus serieus gaan kijken! Thanks voor de waarschuwing.
Misschien als ik ooit tijd over heb dat ik ām dan kijk
Ja ik hou best van een slechte film op zn tijd maar deze vond ik echt heel matig haha
@Kerselaar bah bah bah bah wat een nare man en wat zielig voor je ma. Misschien haar helpen met wat ze zou kunnen zeggen? Of als het kan een keer megaan en hem flink aanspreken?