Joh, je moet je daar echt niet schuldig over voelen!!! De dokter zit er daarvoor en als die er problemen mee heeft moet die maar een ander beroep zoeken. Ik duim voor je <3
Thanks.
En de rest ook voor de lieve berichtjes.
Tof! Ben nu stiekem wel benieuwd welke dan 
Ik heb net echt de meest luxe reis van m’n leven geboekt? Acht dagen Rhodos, all inclusive in een prachtig hotel waar je pretty much 24/7 kan eten.

Oh, daar vliegt al m’n geld.
ik mis m’n hond
Mijn tentamens zijn begonnen en ik heb echt 0 energie om te leren
Heb vandaag het laatste practicum van mn bachelor gehad wooooo 
Tipppp? Waar geboekt en welk hotel? Ik zoek ook nog iets all in voor in sept
(ga jij ook alleen?)
Ik heb het Akti Imperial hotel geboekt via TUI! Is een hotel dat ook echt net pas is geopend en helemaal gerenoveerd is dus ik hoop dat het lekker vloeiend verloopt allemaal, haha. Ik vertrek 23 augustus en ik ga inderdaad alleen
Zie dat de prijzen in september al een stuk beter zijn dan in augustus, dus dat komt mooi uit mocht je daarheen willen.
Mijn telefoon is zo traag vandaag. Vooral instagram, maar als ik het eenmaal heb gebruikt, m’n hele telefoon.
Ik was vorig jaar in Dimitra beach resort op Kos, mega aanrader (was ook all in)
Griekse salade is mn lieverlings.
Knuffel!!! 

Hopelijk kun je snel terecht en is het niks!
Als je wilt mag je me altijd een pb sturen
Ik wil ook een keer alleen naar zo’n all inclusive vreetkantie. Maar ik heb elk jaar al plannen :s
Lijkt me echt de hell op aarde zon vakantie.
Waarom
Samen met lompe tattas/russen/engelse en het ergst van allemaal kinderen, elkaar omver duwen bij het lopend buffet. Kan bij een random abc restaurant ook daar hoef ik niet voor op vakantie.
Oh, dat ziet er wel aanlokkelijk uit. Misschien toch een keer zoiets proberen. Eerst hier in huis verbouwen en dan daar bijkomen!
Gelukkig ik ben thuis en zit op het terras