Wat je even kwijt wilt

Zo krijg lekker 550 aan stookkosten terug :biggrin:

1 like

@tuula wij halen meestal een zak ijs bij de super en flikkeren dat in een ton of gewoon tas met alle drank!

3 likes

@tuula Zorg voor koelelementen in je koeltas, dat maakt een enorm verschil!

1 like

Ja ik vraag het me ook af! Ik zit hier nu in de stralende zon

1 like

Volgens buienradar zijn er om 15:30u nog steeds weinig tot geen buien boven Nederland. Lekker overtuigend dat er dan mega groot boven staat ”vanaf 15:00u code oranje!!!”

1 like

Ze zijn ook schaars hoor. Enige waar ik achter ben gekomen (heb inmiddels zo’n schaarse man) is dat je vrij snel aanvoelt of het een goede is of niet. Dus echt naar je gevoel luisteren. En lekker stereotyperen, maar sommige types zijn mijn inziens vaak (dus niet altijd, maar vaak) gewoon minder betrouwbaar/gaat minder snel voor je dan anderen (lees: de grote gespierde technoman versus de geek).

3 likes

Ah gelukkig maar! En inderdaad, misschien eens verhuizen? In China wonen relatief veel mannen, zoek daar je geluk eens :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Ik had de hele ochtend al zin om lekker een maaltijdsalade en watermeloen stukjes bij de jumbo te halen… Kwam ik daar, was het allebei natuurlijk op. Toen wilde ik eindelijk eens optimel griekse yoghurt koffie proberen, was er natuurlijk ook niet. Dussss hier zit ik dan met broodjes, ananas en vanille yoghurt terwijl ik totaal wat anders wou :pensive:. Echt first world problems hoor, maar kan daar echt chagrijnig van worden :sweat_smile:

Zit in een fysiotherapie gebouw te wachten bij de bekkenbodemfysio, is een man een jongen aan het rondleiden en zegt ‘ie: “hier zit de bekkenbodemfysio, dus ik hoop dat die jongedame op de goede plek zit???” En toen keek ‘ie me zo vragend aan alsof het alleen voor kinderen of oudere vrouwen bedoeld is. Ok.

Eikol

2 likes

ik moet mezelf echt naar stage slepen, zó geen zin in.

Ja echt he, hij zag er zoo slecht uit, ik schrok er van. En dat van die metalmuziek vond ik zo droog haha, later in de aflevering gebeurde het nog een keer. Je verwachtte idd dat er nog nadere toelichting bij kwam, maar nee.

1 like

Ik mag zo Mn auto ophalen van de apk. Dit is voor het eerst sinds ik een auto heb (nu 10 jaar) dat ik een derde x apk moest doen! Al Mn andere auto’s moest ik na 2 naar weg doen. (In de prak, doorgeroest en dus afgekeurd etc)
Had lange tijd het idee dat ik slechte auto karma had , hahaha

1 like

Vriend en ik zijn samen op zoek naar een huis en we hadden net een bezichtiging en de makelaar was zo ongeïnteresseerd??? Snap dat je baan als makelaar in Amsterdam een eitje is, maar doe een beetje je best.

1 like

Het is hier nog lekker zonnig! (Zuid-Holland)

Niet alleen in Amsterdam. Heb aantal bezichtigingen gehad in de buurt van Utrecht en ik geloof niet dat een makelaar ooit wat toevoegde. Had bij 1 huis bijna de neiging om de verkopende partij in te lichten dat ze een andere makelaar moesten nemen. Had ook een paar keer het gevoel dat de makelaar ons niet serieus nam, alsof wij het huis niet konden betalen.

Oh ja, dat laatste heb ik ook al eens gehad toen ik in mijn eentje naar een bezichtiging ging, zo onbeschoft!

Sorry, late reactie! Ik ken niet heel veel restaurants in Apeldoorn, maar: Stadscafé of Nieuws van Apeldoorn gaven mijn collega’s aan. We hebben wel een andere keer gegeten bij een leuk restaurant maar weet niet meer hoe die heette :frowning:

Ugh gisternacht totaal niet kunnen slapen omdat er een dik iemand aan t snurken was, echt terung hard en onophoudelijk. Vannacht was ik zo toe aan slaap, was allemaal stil. Gaan de lichten aan omdat er nog iemand arriveert, ik kijk op en zie n hele dikke man en toen wist ik t al: weer de hele nacht gesnurk :rage::rage::rage::rage::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

zit te twijfelen of ik vandaag naar die nieuwe han solo film wil gaan :thinking: bioscoop is hier altijd zo koud dus dat is wel irritant