Wat je even kwijt wilt

Ik heb het Akti Imperial hotel geboekt via TUI! Is een hotel dat ook echt net pas is geopend en helemaal gerenoveerd is dus ik hoop dat het lekker vloeiend verloopt allemaal, haha. Ik vertrek 23 augustus en ik ga inderdaad alleen :blush: Zie dat de prijzen in september al een stuk beter zijn dan in augustus, dus dat komt mooi uit mocht je daarheen willen.

5 likes

Mijn telefoon is zo traag vandaag. Vooral instagram, maar als ik het eenmaal heb gebruikt, m’n hele telefoon.

Ik was vorig jaar in Dimitra beach resort op Kos, mega aanrader (was ook all in)

3 likes

Griekse salade is mn lieverlings.

4 likes

Knuffel!!! :heart::heart:
Hopelijk kun je snel terecht en is het niks!
Als je wilt mag je me altijd een pb sturen

1 like

@Oprah ohjeej komt nu je verhaal?

1 like

Ik wil ook een keer alleen naar zo’n all inclusive vreetkantie. Maar ik heb elk jaar al plannen :s

1 like

Lijkt me echt de hell op aarde zon vakantie.

7 likes

Waarom

Samen met lompe tattas/russen/engelse en het ergst van allemaal kinderen, elkaar omver duwen bij het lopend buffet. Kan bij een random abc restaurant ook daar hoef ik niet voor op vakantie.

1 like

Oh, dat ziet er wel aanlokkelijk uit. Misschien toch een keer zoiets proberen. Eerst hier in huis verbouwen en dan daar bijkomen!

1 like

Gelukkig ik ben thuis en zit op het terras

Haha ik heb het ook nog nooit gedaan hoor! Moet eerlijk zeggen dat ik wel ondernemend ben en dus ook 3/4 dagen de hele dag weg zal zijn, uit luiheid wil ik dan gewoon in m’n stoel ploffen op het resort met gratis cocktails na een drukke dag.

1 like

Ik denk dat het super uit maakt naar welk resort je gaat, je hebt echt van die resorts waar mensen 's ochtends hun handdoekje neerleggen en je ranzig buffet hebt

of je hebt waar ik was en het het paradijs op aarde is waar Costas je steeds mojitos komt brengen er een half varken voor je wordt gegrild bij het diner :heart:

8 likes

Ze hadden gewoon bijna niks wat ik wilde hebben bij de AH. Werd er steeds chagrijniger van. Alsof ze vandaag helemaal niks binnen hadden gekregen.

Dit had ik ook! Heel veel lege schappen

1 like

Geen zin om te sporten, nu met een zak chips op de bank <3

4 likes

Jullie zijn toppers. :heart: Had het op het vorige forum al een keer gezegd maar ik zeg het gewoon nu weer een keer.

3 likes

@poes wat vreselijk :frowning:

Ah wat lekker!! Vind zulke vakanties echt top om tot rust te komen. Lekker eten, zwemmen, mooie omgeving. Love it :biggrin:

1 like