Wat je even kwijt wilt

Ik had vanmorgen om 6 u de wekker gezet en het was even 2 min balen dat ik eruit moest maar het rennen daarna was zo heerlijk!

1 like

Ik ga zo lunchen met sushi

Edit: oeh en als mijn vriend vanavond gaat trainen ga ik Jurassic World kijken, goed idee @anon45507601!

2 likes

Ooh knuffel! En weet, je bent niet alleen die hiermee worstelt! Stomme mannen

1 like

Ik woon in Breda, wel aan de kant van Tilburg. Ik kan hem ook naar je opsturen.

Ik zie een heel mooi appartement op funda maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken? bel ik gewoon de makelaar voor een bezichtiging? of moet ik eerst langs de hypotheekadviseur? obv studievrienden heb ik wel enigszins een idee wat voor hypotheek ik kan krijgen en dan zou dit nog wel in mijn prijsklasse vallen ook!

Hopelijk kan iemand me helpen. Er komen al zo weinig huizen online, het is al zo lastig om in je eentje iets te vinden.
Dat gezegd hebbende, is het wel slim om in deze tijd te kopen of beter wachten tot de krapte op de huizenmarkt afneemt ? en wanneerdan?

@Swelgje @Huismus @Bucky @Madam-Mikmak @George Dank jullie wel! We hebben niemand in de omgeving met bouwtechnische ervaring of uberhaupt met onderhandelen ofzo dus ja het lijkt me wel heel slim. Ook omdat ik geen idee heb waar we mee bezig zijn. Help, zo spannend.

3 likes

Ik moest huilen om een geitje, verder alles goed.

20 likes

ā€œJa zo komt er lekker frisse lucht binnenā€ā€¦
Mag gelukkig wel zelf mijn kleding kiezen. En ik kan me nog gaan afkoelen in het depot. Denk dat ik dat straks ook ga doen.
Zit jij op een airco kantoor? Is ook niet alles, meestal moet je dan weer een vest aan om niet te bevriezen.

Een bezichtiging kun je altijd inplannen en daar moet je tegenwoordig snel bij zijn. Dus ik zou sowieso een afspraak maken voor een bezichtiging. Om een bezichtiging in te plannen hoef je eigenlijk nog niet te weten of je het zou kunnen kopen. Daarnaast zoals @Prikkelbaar aangeeft kun je het beste ook een afspraak maken bij een hypotheekverstrekker om te zien wat je zou kunnen lenen. Bij ons kwam er ongeveer 10% van de koopprijs bovenop aan additionele kosten. Maar dit is niet voor iedereen hetzelfde.

OkƩ ik ben dus geinfluenced en heb de Kruidvat zelfbruinende bodylotion zojuist gekocht en opgesmeerd. Maar hoe werkt dit?? Zie je meteen verschil of pas na een paar dagen? Ik ben op een stoel gaan zitten en ben nu bang dat er dalijk een zieke vlek op zit?? Help

1 like

Ik heb net gedoucht, maar ik zweet nu alweer en nu voel ik me weer vies :expressionless:

Goed laten intrekken! Anders laat je inderdaad vlekken achter.
Ik zie meestal met een paar uur wel verschil, maar het beste effect zie je de volgende dag. Je kan ook opbouwen, dus een paar dagen na elkaar smeren!

1 like

Ik smeer het 's avonds en dan zie ik het de volgende ochtend wel! Je kunt idd ook een paar avonden achter elkaar smeren voor meer resultaat

1 like

Ik had me vanochtend een beetje verslapen (kon nog wel op tijd komen) dus ik ben half slapend in de auto gestapt. Eerste paar uur zat ik ook half slapend op kantoor. Ben nu pas echt ā€˜wakker’
En ik begin hummus steeds lekkerder te vinden

1 like

@George @Woodkid rare vraag misschien, maar als je gaat zweten met deze zelfbruiner krijg je daar dan vlekken van? Of geen ervaring mee haha. Ik had zelfbruinerdoekjes gebruikt met een fesitval vorige week en toen zag je bijvoorbeeld in de holtes van mijn armen en knieƫn enzo echt dat er bruin af was gegaan zegmaar. Kan het niet beter uitleggen dan dit.

Geen idee eigenlijk! Ik heb het zelf nog niet gehad en als het heel warm is zweet ik wel. Dus ik zou denken dat hij zweet-proof is. En voor de €3,- die hij kost is het best uit te proberen haha!

1 like

Ja dat is waar! Maar dan probeer ik hem deze keer niet uit op de dag dat ik naar een festival ga hahah. Je zag het echt wel goed. Bedankt in ieder geval voor je reactie :smile:

Over een dikke week het vervolg, zo’n zin in!!

1 like

Ik heb er zelf geen last van gehad! Hij is ook vrij subtiel. Ik kreeg geen plekken van zwemmen in ieder geval. Zweten weet ik niet, want ik smeerde het alleen op m’n onderbenen en daar zweet ik niet echt

1 like

Labjas aan doen? Dat doe ik vaak als ik toch te koud gekleed ben

1 like