@Mhysa ik vind het weinig en er niet lekker uitzien :’(
En wat fijn dat je hier gewoon de croissant emoji kan gebruiken .
@Mhysa ik vind het weinig en er niet lekker uitzien :’(
En wat fijn dat je hier gewoon de croissant emoji kan gebruiken .
Nouja, als ze hem niet aandoen val je meteen flauw van de hitte. En er is blijbaar geen middenweg mogelijk.
Leuke winkels plekken lunchedingen gratis parkeerplek
Gratis parkeren wordt moeilijk in het centrum. Goedkoopst parkeren is in q park, die zit net na de rotonde richting het station. Mijn lievelingsplek om te lunchen is STOET. Ik heb heel veel hotspots in enschede behandeld op mijn blog, mocht je geinteresseerd zijn! Verder is winkelen het leukst op het van heekplein. Op maandag is alles wss wel pas vanaf 12u open.
Misschien ga ik morgen mijn auto wel wassen… Met de hand want ik ben skeer.
Misschien kijk ik mijn vader wel lief aan…
Ja dat ga ik doen.
Ja vind ik wel joh! En was het wel lekker want… het ziet er niet zo lekker uit haha. Waar is dit?
Ik heb morgen een sollicitatiegesprek, maar ik heb ineens een kledingcrisis terwijl ik daar normaal niet zo’n last van heb met zulke dingen?
Het is een organisatie waarbij niemand extreem netjes gekleed gaat (zorggerelateerd), dus ik wil niet te stijfjes maar ik loop nu bijvoorbeeld al stuk op schoenen en broek
Ik heb inmiddels wel een outfit, maar ik heb er gewoon geen nette schoenen bij? En dan vraag ik me weer af of het wel echt netjes moet, aangezien iedereen daar waarschijnlijk gewoon chill gekleed is. Maar ja, dat gesprek is vast weer met iemand van hogerop, die daar misschien juist weer wel op let, haha. Jezus normaal doe ik niet zo moeilijk hoor.
Gelukkig komt mijn vriend zo thuis, die is hier wat beter in. Al vraag ik me af hoe goed hij nog advies kan geven na de hele dag bier te hebben gedronken.
Je ziet toch alleen de onderkant? haha
Oh hmm quoten moet ik ook nog even onder de knie krijgen.
Je ziet toch alleen de onderkant? haha
Oh hmm quoten moet ik ook nog even onder de knie krijgen.
Oh zo hahaha oke. Uhm, misschien in een vierkantje maken en dan nog eens proberen?
Oh zo hahaha oke. Uhm, misschien in een vierkantje maken en dan nog eens proberen?
Haha ja zoiets moet ik even gaan doen, van later zorg. Bedankt voor de hulp
Oké. Het gaat me steeds beter af hier.
Ik ben over een paar minuutjes jarig en overweeg of ik mn vriend ga wekken zodat hij voor me kan zingen
Ik ben over een paar minuutjes jarig en overweeg of ik mn vriend ga wekken zodat hij voor me kan zingen
Alvast gefeliciteerd!
Ben benieuwd wat je voor lekkers gaat eten!
Omg hij sliep niet echt ! Toen et 12 uur was bleek hij allemaal schermpjes klaar gezet te hebben met filmpjes van hem die mn favo verjaardagsliedje zongen … en hij zong live mee
Gefeliciteerd
Gefeliciteeeeeeeerd!!
Gefeliciteerd!
Wat lief! Gefeliciteerd