Wat je even kwijt wilt

Is het niet zo in te stellen dat als je op ‘antwoorden’ bij iemand z’n post klikt het automatisch een quote wordt?

Edit: Door @Nescio dus.

3 likes

Ik heb 'm ook weer gekeken gisteravond, het blijft een fantastische film! Ik vind die openingsscène zo goed.

1 like

Ja dat is ook wel weer zo.

Ja, ik ook haha. Went vanzelf hopelijk!

Thanks! testtest

Ik wil dat dit forum een succes wordt!! En om mezelf hier wat meer thuis te voelen, ga ik ff op onderzoek uit hoe alles moet gaan. Als eerste deze reactie! Daarna quotes en afbeeldingen.

Complimenten voor iedereen die zich voor dit forum inzet!!!

3 likes

Ik ben tot nu toe heel erg tevreden over dit forum. Natuurlijk kan niks gelijk goed gaan! Misschien is dit tijdelijk maar toch, het werkt nu.

1 like

yay ik heb mijn afbeelding gewijzigd maar het is nog niet helemaal succesvol volgens mij :joy:

1 like

Volgens mij is het prima zo!

Ik ben net eerder bij iemand weggegaan met de smoes ‘moet thuis nog dingen doen’ maar meer dan shoarma eten en een joint roken heb ik nog niet gedaan. :sweat_smile:

6 likes

Ik wil even kwijt dat dit mijn eerste post is op het nieuwe forum! Super gaaf dat dit door jullie opgezet is!

2 likes

Ik heb helemaal niks met het songfestival, maar tijdens een vriendenweekend twee jaar geleden was het zo gezellig om te kijken dat ik nu twee vrienden had uitgenodigd om in mijn nieuwe huisje te komen kijken. Was echt al anderhalve maand geleden en nu hebben ze allebei afgezegd en ik vind het heel stom en ben teleurgesteld :slightly_frowning_face:

1 like

Ik ga morgen naar Enschede. Iemand nog een ultieme tip?

1 like

Ik bedenk mij nu dat ik hier geen foutmeldingen meer heb gehad.:tada:

2 likes

Wat wil je weten?

Edit: ik weet niet hoe ik hier moet citeren :stuck_out_tongue:

Ongelooflijk ook dat die NS de fucking airco aandoet als het buiten een keertje warm is. Heb de hele tijd zo’n ijzige bries in m’n nek.

Heerlijk weekend gehad en het beste is maar 2 dagen werken en dan 5 vrij. Helaas werken met de twee warmste dagen…

Wejo! Wat een onzin

1 like

ik wil even kwijt dat ik het heel fijn vindt dat de emoji’s verschillende huidskleuren kunnen hebben

3 likes

Onacceptabel! :policewoman:t2::oncoming_police_car:

2 likes