Wat je even kwijt wilt

Ik heb inmiddels wel een outfit, maar ik heb er gewoon geen nette schoenen bij? En dan vraag ik me weer af of het wel echt netjes moet, aangezien iedereen daar waarschijnlijk gewoon chill gekleed is. Maar ja, dat gesprek is vast weer met iemand van hogerop, die daar misschien juist weer wel op let, haha. Jezus normaal doe ik niet zo moeilijk hoor.

Gelukkig komt mijn vriend zo thuis, die is hier wat beter in. Al vraag ik me af hoe goed hij nog advies kan geven na de hele dag bier te hebben gedronken.

Je ziet toch alleen de onderkant? haha

Oh hmm quoten moet ik ook nog even onder de knie krijgen.

Haha ja zoiets moet ik even gaan doen, van later zorg. Bedankt voor de hulp :slight_smile:

1 like

Oké. Het gaat me steeds beter af hier.

5 likes

Ik ben over een paar minuutjes jarig en overweeg of ik mn vriend ga wekken zodat hij voor me kan zingen :smirk:

6 likes

Alvast gefeliciteerd!
Ben benieuwd wat je voor lekkers gaat eten! :grin:

1 like

Omg :joy: hij sliep niet echt ! Toen et 12 uur was bleek hij allemaal schermpjes klaar gezet te hebben met filmpjes van hem die mn favo verjaardagsliedje zongen 
 en hij zong live mee :joy:

29 likes

Gefeliciteerd :grin:

1 like

Gefeliciteeeeeeeerd!!

1 like

Gefeliciteerd!

Wat lief! Gefeliciteerd :slight_smile:

@anon76889665 gefeliciteeeerd!

Gefeliciteeerd!!

Gefeliciteerd!

Wat is je favoriete verjaardagsliedje?

1 like

Gefeliciteerd :balloon:

1 like

Heb zo tentamen :unamused:

De kop van de kat is jarig
en zn pootjes vieren feest
Het staartje mocht niet meedoen
Want die was pas ziek geweest
Hij kwam net uit et ziekenhuis
En had zo’n pijn in zn keel
En al dat dansen en dat springen
was hem veel te veel

12 likes

Haha jaa. Wij zongen em ook steeds sneller. Vannacht kwam er dus bij iedere herhaling een nieuw scherm met zingend vriendje bij :slight_smile:

1 like

Hoera voor @anon76889665!!

1 like

@anon76889665 gefeliciteerd met je verjaardag! :tada:

1 like