Ik ben over 5 minuten vrij maar het begint hier echt donker te worden, ben over een uur thuis als het goed gaat, hoop dat ik het red voordat ik op een verzopen kat lijk.
Jongens de hel is losgebroken, ik herhaal, de hel is losgebroken
Hier wordt het ook donkerder, maar ik moet het reddnen. Wil nog ijsjes kopen.
Ja heb ik al gedaan. En met mezelf afgesproken dat het belastinggeld ook meteen opzij gaat voor terugbetaling zorgtoeslag⦠jammer de pammer
Ach, vanavond avondvierdaagse afgelast.
Toch tƩ onvoorspelbaar.
Terwijl noord-Holland geen code oranje heeft.
Avond-drie-daagse
Ben stiekem 2 minuten eerder weggegaan Nu ben ik nog eerder in mān pyjama.
Ja klopt! Maar ik studeer nog, dus ik ga als leerling aan de slag. Die plekken liggen niet echt voor het oprapen, dus ik hoopte maar dat ik überhaupt ergens zou worden aangenomen (wel in de richting die ik wilde natuurlijk, heb niet zomaar overal en nergens gesolliciteerd haha).
Ik ben echt blij, want ik ben het studeren best wel zat. Straks ga ik dan drie dagen werken en een dag naar school, dat is voor mij echt een betere uitdaging nu.
Snap ik! Toch fijn om wat meer echt te kunnen āādoenāā. Top dat je nu bent aangenomen En extra leuk dat je dan nog zelf kunt kiezen ook! Voor wat studeer je precies als ik vragen mag?
Ik stuur je even een pb (als me dat lukt).
WAT een loser. Wtf. Ik zou hier melding van maken binnen de praktijk.
Ik probeer de website van buienalarm te bekijken en ik krijg dit
op het oude forum kwam precies deze melding toch? #ripegf
ja, classic
Ik ben naar huis geracet om de stortbui voor te zijn.
Thuis aangekomen was het nog droog. Ik wilde nog wat schooldingen doen, maar ja, daās ook weer zoān gedoe als het gaat regenen en ik mijn spullen weer snel naar binnen moet sjouwen (kan niet echt overdekt zitten). Een halfuur forummen later is het nog steeds droog en had ik al veel nuttigere dingen kunnen doen.
Haha shit het regent al, nog heel zachtjes⦠nog 6 haltes.
Hier (Alkmaar) is het droog en plakkerig en vies. Volgens de buienradar gaat het pas rond 19.00 regenen.
Mijn vriend zit nu in het vliegtuig in London, zijn vlucht is ook al vertraagd door de storm⦠stom weer
Yes, het regent en onweert! Ik heb serieus net buiten in de regen gestaan, zo lekker koud <3
Ohnee hoor hij heeft toestemming.
Ja alle vrouwen hebben bekken dus je zat daar goed. Pff wat een sukkel
Jaaaa, het regent! Doei sauna!
Ik wil de hoop niet verpesten maar hier is het na de regen, nog warmer en meer benauwd dan voor de regenš