Zou inderdaad even contact opnemen met de huisarts, ik heb al tien jaar een lymfeklier die opgezwollen is, is niks verkeerds aan gelukkig maar dan weet je het gelijk.
Het heeft aardig wat weg van een tropische storm, dus dit verbaast me eigenlijk niets. Ik vind het trouwens wel iets gezelligs hebben, zo binnen met die regen. Raar, want in de herfst/winter word ik hier alleen maar strontchagrijnig van.
Ik vind het ook wel iets hebben inderdaad haha terwijl ik er inderdaad ook een gruwelijke hekel aan kan hebben. Heb er net ook even doorheen gelopen en dat was dan weer wél heerlijk verfrissend. Alleen nu lijkt het steeds plakkeriger te worden.
Hier nog geen regen. Wel wat donkere wolken te zien.
Verheug je er niet te veel op, kan alleen maar tegenvallen.
Hier is alles voorbij gegaan
Waaaaa ik heb een baan!!! Had vandaag selectiedag en was poepzenuwachtig maar het is me gewoon gelukt!!
Ik vind het fucking onbeleefd om zoiets te zeggen. Mijn bloed kookt
Idee is leuk, de afwerking wat minder
Als je in een webwinkel met creditcard bestelt, waar komt het geld dan terecht wanneer je retourneert? Op de creditcard of op je lopende rekening?
Een jongen en een meisje uit de klas van mijn nichtje hebben naaktfoto’s uitgewisseld, iedereen praat daar over op een app Sayat (kun je anoniem berichtjes sturen) en mijn nichtje post al die screenshots op instagram. Waarom??? Heb haar al twee keer aangesproken maar ze lijkt het niet te snappen?
IK WIL OOK REGEN!
De moeder van het nichtje bellen? Als mijn dochter dat deed zou ik dat direct willen weten…
Oh man, alle spanning voor niks. Geen onweer gehad! Verder raad ik het NIEMAND aan om met 30 graden naar een pretpark te gaan. Niemand.
Heel goed gesprek gehad bij de bedrijfs.arts. alleen een en al vaagheid van mn leidinggevende, dus beetje jammer. Maar goed arts is de baas (met mij) dus komt goedd.
Jammer ook van de (best) erge pijn op mn borst. Lig nu gewoob met een koud washandje erop… hopelijk helpt het.
En dan zo maar eens lekker koken, want boodschappen gedaan voor lekker eten
Op grond van wat strafbaar? Ik kan wel zeggen ja is strafbaar maar geen idee of ze me gelooft, maar misschien wel als ik concretere dingen heb
@Virago ja dat is mijn tante, vind ik wel een beetje stom ofzo
Dat hoort, daarmee bedoelt ie: ga eens uit eten.
Maakt toch niet uit? Wat vind je er stom aan? Ik heb tantes die ik nooit spreek maar zelfs die zou ik erover bellen. Misschien kun je je voorstellen dat het jouw dochter was, wat zou jij als moeder dan willen?
(Dit klinkt nogal onaardig, maar ik bedoel het echt gewoon normaal!)
Ja ik weet het niet… ik wil haar ook niet verklikken en ik snap de halve situatie ook maar dus geen idee hoe heftig het is… maar misschien kan ik ze eens appen