Oké ik ben dus geinfluenced en heb de Kruidvat zelfbruinende bodylotion zojuist gekocht en opgesmeerd. Maar hoe werkt dit?? Zie je meteen verschil of pas na een paar dagen? Ik ben op een stoel gaan zitten en ben nu bang dat er dalijk een zieke vlek op zit?? Help
Ik heb net gedoucht, maar ik zweet nu alweer en nu voel ik me weer vies
Goed laten intrekken! Anders laat je inderdaad vlekken achter.
Ik zie meestal met een paar uur wel verschil, maar het beste effect zie je de volgende dag. Je kan ook opbouwen, dus een paar dagen na elkaar smeren!
Ik smeer het 's avonds en dan zie ik het de volgende ochtend wel! Je kunt idd ook een paar avonden achter elkaar smeren voor meer resultaat
Ik had me vanochtend een beetje verslapen (kon nog wel op tijd komen) dus ik ben half slapend in de auto gestapt. Eerste paar uur zat ik ook half slapend op kantoor. Ben nu pas echt ‘wakker’
En ik begin hummus steeds lekkerder te vinden
@George @Woodkid rare vraag misschien, maar als je gaat zweten met deze zelfbruiner krijg je daar dan vlekken van? Of geen ervaring mee haha. Ik had zelfbruinerdoekjes gebruikt met een fesitval vorige week en toen zag je bijvoorbeeld in de holtes van mijn armen en knieën enzo echt dat er bruin af was gegaan zegmaar. Kan het niet beter uitleggen dan dit.
Geen idee eigenlijk! Ik heb het zelf nog niet gehad en als het heel warm is zweet ik wel. Dus ik zou denken dat hij zweet-proof is. En voor de €3,- die hij kost is het best uit te proberen haha!
Ja dat is waar! Maar dan probeer ik hem deze keer niet uit op de dag dat ik naar een festival ga hahah. Je zag het echt wel goed. Bedankt in ieder geval voor je reactie
Over een dikke week het vervolg, zo’n zin in!!
Ik heb er zelf geen last van gehad! Hij is ook vrij subtiel. Ik kreeg geen plekken van zwemmen in ieder geval. Zweten weet ik niet, want ik smeerde het alleen op m’n onderbenen en daar zweet ik niet echt
Labjas aan doen? Dat doe ik vaak als ik toch te koud gekleed ben
Zo krijg lekker 550 aan stookkosten terug
@tuula wij halen meestal een zak ijs bij de super en flikkeren dat in een ton of gewoon tas met alle drank!
Ja ik vraag het me ook af! Ik zit hier nu in de stralende zon
Volgens buienradar zijn er om 15:30u nog steeds weinig tot geen buien boven Nederland. Lekker overtuigend dat er dan mega groot boven staat ”vanaf 15:00u code oranje!!!”
Ze zijn ook schaars hoor. Enige waar ik achter ben gekomen (heb inmiddels zo’n schaarse man) is dat je vrij snel aanvoelt of het een goede is of niet. Dus echt naar je gevoel luisteren. En lekker stereotyperen, maar sommige types zijn mijn inziens vaak (dus niet altijd, maar vaak) gewoon minder betrouwbaar/gaat minder snel voor je dan anderen (lees: de grote gespierde technoman versus de geek).
Ah gelukkig maar! En inderdaad, misschien eens verhuizen? In China wonen relatief veel mannen, zoek daar je geluk eens
Ik had de hele ochtend al zin om lekker een maaltijdsalade en watermeloen stukjes bij de jumbo te halen… Kwam ik daar, was het allebei natuurlijk op. Toen wilde ik eindelijk eens optimel griekse yoghurt koffie proberen, was er natuurlijk ook niet. Dussss hier zit ik dan met broodjes, ananas en vanille yoghurt terwijl ik totaal wat anders wou . Echt first world problems hoor, maar kan daar echt chagrijnig van worden
Zit in een fysiotherapie gebouw te wachten bij de bekkenbodemfysio, is een man een jongen aan het rondleiden en zegt ‘ie: “hier zit de bekkenbodemfysio, dus ik hoop dat die jongedame op de goede plek zit???” En toen keek ‘ie me zo vragend aan alsof het alleen voor kinderen of oudere vrouwen bedoeld is. Ok.