Wat je even kwijt wilt

Eikol

2 likes

ik moet mezelf echt naar stage slepen, zó geen zin in.

Ja echt he, hij zag er zoo slecht uit, ik schrok er van. En dat van die metalmuziek vond ik zo droog haha, later in de aflevering gebeurde het nog een keer. Je verwachtte idd dat er nog nadere toelichting bij kwam, maar nee.

1 like

Ik mag zo Mn auto ophalen van de apk. Dit is voor het eerst sinds ik een auto heb (nu 10 jaar) dat ik een derde x apk moest doen! Al Mn andere auto’s moest ik na 2 naar weg doen. (In de prak, doorgeroest en dus afgekeurd etc)
Had lange tijd het idee dat ik slechte auto karma had , hahaha

1 like

Vriend en ik zijn samen op zoek naar een huis en we hadden net een bezichtiging en de makelaar was zo ongeïnteresseerd??? Snap dat je baan als makelaar in Amsterdam een eitje is, maar doe een beetje je best.

1 like

Het is hier nog lekker zonnig! (Zuid-Holland)

Niet alleen in Amsterdam. Heb aantal bezichtigingen gehad in de buurt van Utrecht en ik geloof niet dat een makelaar ooit wat toevoegde. Had bij 1 huis bijna de neiging om de verkopende partij in te lichten dat ze een andere makelaar moesten nemen. Had ook een paar keer het gevoel dat de makelaar ons niet serieus nam, alsof wij het huis niet konden betalen.

Oh ja, dat laatste heb ik ook al eens gehad toen ik in mijn eentje naar een bezichtiging ging, zo onbeschoft!

Sorry, late reactie! Ik ken niet heel veel restaurants in Apeldoorn, maar: Stadscafé of Nieuws van Apeldoorn gaven mijn collega’s aan. We hebben wel een andere keer gegeten bij een leuk restaurant maar weet niet meer hoe die heette :frowning:

Ugh gisternacht totaal niet kunnen slapen omdat er een dik iemand aan t snurken was, echt terung hard en onophoudelijk. Vannacht was ik zo toe aan slaap, was allemaal stil. Gaan de lichten aan omdat er nog iemand arriveert, ik kijk op en zie n hele dikke man en toen wist ik t al: weer de hele nacht gesnurk :rage::rage::rage::rage::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth::face_with_symbols_over_mouth:

1 like

zit te twijfelen of ik vandaag naar die nieuwe han solo film wil gaan :thinking: bioscoop is hier altijd zo koud dus dat is wel irritant

Ik zit bij de garage en je zou verwachten dat zo’n dure dealer vol glimmend gepoetste bolides wel airco heeft, maar helaas zit ik hier gewoon te zweten… nu maar hopen dat de rekening meevalt :sweat:

Ik heb vandaag ook eindelijk bericht gekregen! Dat er inderdaad nog geld van andere belastingen die ik moet betalen eraf gaat vergeet ik maar even

1 like

Kan je niet in een glimmend gepoetste bolide gaan zitten en dan daarin de airco aanzetten als soort van stille hint. :sweat_smile:

2 likes

Haha goed idee! Maar volgens mij hebben ze de sleutels er niet in zitten :stuck_out_tongue:

Jammer :grimacing:

Zo de auto in, ik ben echt bang dat ik middenin zo’n onweersbui beland en mijn auto door de bliksem getroffen wordt. Schijtluis dat ik ben.

Je auto is een kooi van Faraday, dus juist een vrij veilige plek om in te zitten als het bliksemt, je bent zelf beschermd en de elektriciteit wordt naar de grond geleid langs de wielen (zeker als het ook nog regent).

5 likes

Ik had dat net inderdaad zelfs nog opgezocht. Maar toch, lijkt me doodeng haha.

Ik zie dat twee nichtjes van 10 een filmpje op YouTube hebben geplaatst.
In bikini, kuntstjes op de trampoline en water.
Tussen de kunstjes door wat poses niet passend bij hun leeftijd… film is al 5000 keer bekeken.

Ik schrok me een hoepeltje. Dit kan toch niet?
De ouders zijn ook niet zo bezig met social media.
Zal ik toch maar vragen of zij het filmpje überhaupt hebben gezien?

Ik zou dit nooit toestaan bij mijn dochter. Never ever!

1 like