Wat je even kwijt wilt

Oeps ohja, hutspot heeft wortels ook hè? Ik heb al in geen jaren Hollandsche kost meer op haha! Eet geen vlees meer en boerenkool is toch een stuk saaier zonder worst :sweat_smile:

1 like

Oh, wat een lief aanbod. Ik woon bij Tilburg.

Ah bah, zuurkool. Ik verbied iedereen met wie ik samenwoon(de) altijd zuurkool te maken zolang ik thuis ben :joy:.

Ik zit in de metro en heb nog niet ontbeten. Mijn maag rammelt als een gek en maakt ook echt de vreemdste geluiden. Hoe meer ik het probeer te onderdrukken, hoe erger het lijkt te worden :thinking:

Ik heb net de douche maar gepoetst in mijn ondergoed omdat ik het zo warm heb. :grin:

2 likes

2 likes

Ik ook :weary: maar ik hoop voor vandaag op regen!

Ik wilde heel fanatiek gaan poetsen, maar het is al zo warm dat ik me de pleuris zweet. Dan maar morgen vroeg opstaan en het dan doen, want nu ga ik halfdood.

1 like

Daar had ik ook nog over na zitten denken maar dat is wellicht voor de volgende keer haha

1 like

Ik had vanmorgen om 6 u de wekker gezet en het was even 2 min balen dat ik eruit moest maar het rennen daarna was zo heerlijk!

1 like

Ik ga zo lunchen met sushi

Edit: oeh en als mijn vriend vanavond gaat trainen ga ik Jurassic World kijken, goed idee @anon45507601!

2 likes

Ooh knuffel! En weet, je bent niet alleen die hiermee worstelt! Stomme mannen

1 like

Ik woon in Breda, wel aan de kant van Tilburg. Ik kan hem ook naar je opsturen.

Ik zie een heel mooi appartement op funda maar ik heb geen idee hoe ik dit moet aanpakken? bel ik gewoon de makelaar voor een bezichtiging? of moet ik eerst langs de hypotheekadviseur? obv studievrienden heb ik wel enigszins een idee wat voor hypotheek ik kan krijgen en dan zou dit nog wel in mijn prijsklasse vallen ook!

Hopelijk kan iemand me helpen. Er komen al zo weinig huizen online, het is al zo lastig om in je eentje iets te vinden.
Dat gezegd hebbende, is het wel slim om in deze tijd te kopen of beter wachten tot de krapte op de huizenmarkt afneemt ? en wanneerdan?

@Swelgje @Huismus @Bucky @Madam-Mikmak @George Dank jullie wel! We hebben niemand in de omgeving met bouwtechnische ervaring of uberhaupt met onderhandelen ofzo dus ja het lijkt me wel heel slim. Ook omdat ik geen idee heb waar we mee bezig zijn. Help, zo spannend.

3 likes


Ik moest huilen om een geitje, verder alles goed.

20 likes

“Ja zo komt er lekker frisse lucht binnen”…
Mag gelukkig wel zelf mijn kleding kiezen. En ik kan me nog gaan afkoelen in het depot. Denk dat ik dat straks ook ga doen.
Zit jij op een airco kantoor? Is ook niet alles, meestal moet je dan weer een vest aan om niet te bevriezen.

Een bezichtiging kun je altijd inplannen en daar moet je tegenwoordig snel bij zijn. Dus ik zou sowieso een afspraak maken voor een bezichtiging. Om een bezichtiging in te plannen hoef je eigenlijk nog niet te weten of je het zou kunnen kopen. Daarnaast zoals @Prikkelbaar aangeeft kun je het beste ook een afspraak maken bij een hypotheekverstrekker om te zien wat je zou kunnen lenen. Bij ons kwam er ongeveer 10% van de koopprijs bovenop aan additionele kosten. Maar dit is niet voor iedereen hetzelfde.

Oké ik ben dus geinfluenced en heb de Kruidvat zelfbruinende bodylotion zojuist gekocht en opgesmeerd. Maar hoe werkt dit?? Zie je meteen verschil of pas na een paar dagen? Ik ben op een stoel gaan zitten en ben nu bang dat er dalijk een zieke vlek op zit?? Help

1 like

Ik heb net gedoucht, maar ik zweet nu alweer en nu voel ik me weer vies :expressionless: