Wat je even kwijt wilt

Hij zal inderdaad worden gecorrigeerd! En 175 euro voor een wieldop lijkt me sterk haha, tenzij je een superdeluxe auto hebt gehuurd :stuck_out_tongue_closed_eyes: . Maar dan zou je borg ook hoger zijn haha. Komt vast goed!

1 like

@roeptoeter Ik heb het wel met een aankoopmakelaar gedaan. Zelf geen verstand van huizen en ook niemand in mijn buurt doe dat had. Ik vond het heel fijn om iemand te hebben aan wie ik alles kon vragen (van het begin tot het en met het tekenen van de koopovereenkomst) en die me ook eerlijk vertelde of een huis de prijs waard was.
Je hebt een website met recensies van aankoopmakelaars. En als je daar wat goede ziet kun je zelf wat offertes aanvragen. Wij waren ‘maar’ 1250 euro kwijt, ongeacht hoeveel bezichtigingen hij met ons zou doen. Ik vond het elke cent waard.

2 likes

vanochtend naar de huisarts geweest en een doorverwijzing gekregen voor de praktijkondersteuner
pffff zag er zooo erg tegenop maar ben nu wel echt blij dat ik ben gegaan

10 likes

Ik heb zelf een tijdje terug op een huis geboden zonder aankoopmakelaar. Mijn vader is mee geweest naar de bezichtigingen, gezien hij veel weet over bouw etc. Daarnaast had ik wel een hypotheekverstrekker die al mijn vragen wilde beantwoorden en ook heeft gekeken of het huis wel de daadwerkelijke prijs waard was.
Uiteindelijk zijn we ruim overboden, maar de verkopende makelaar gaf ook aan dat het geen probleem was dat we geen aankoopmakelaar hadden.

Tldr; mocht je iemand in jouw omgeving hebben met veel technische kennis is het niet per se nodig. Maar ik kan me voorstellen dat het prettig is om iemand te hebben die jouw vragen kan beantwoorden.

1 like

Ah nee mijn moeder had gezegd dat ze bij de AH had gespaard voor twee sets glazen, maar nu blijkt het maar 1 set te zijn. Toch een beetje jammer want ik had zo graag de wijn Ă©n borrelglazen gehad. Nou ja, ik zag gisteren ripoffs bij de action voor €1,33 dus dan ga ik die maar halen.

1 like

Even spuien:

*Ik weet niet wat ik met mijn dateman aanmoet
*school werkt echt op gee enkele manier mee
*ik ben gewoon boos en ik weet niet precies waarom
*vriendin laat vandaag een soatast bij mij aankomen. Nu denkt ze dat wanneer de post bij haar wordt geleverd, ik ook post krijg. Nee postbodes doen niet gezamelijk alle post in 1x bezorgen op 1 tijdstip :smile:

2 likes

Ik heb huis ook zonder aankoopmakelaar gekocht. (Was wel in de 'crisis-periode). De verkopers verkochten hun huis ook zelf via makelaarsland dus ook zij hadden voor de bezichtigingen geen makelaar. Man is goed in onderhandelen die heeft dat deel op zich genomen en we hebben ene bouwkundige keuring laten uitvoeren voordat we gingen bieden. We hadden wel geluk dat we heel nuchter erin stonden (‘zou het niet lukken dan komt er wel een ander huis’ en dat de verkopers vertelden dat ze maar een paar bezichtigingen hadden gehad en ze al een nieuw huis hadden gekocht.) We zaten dus in een luxe positie. Ik begreep van een vriendin dat het nu, bij een populaire stad/buurt wel handig kan zijn omdat aankoopmakelaars ook vaak eerder weten of huizen op de markt komen. En laat jezelf goed informeren (wat is de WOZ waarde van het huis en voor hoeveel hebben de vorige bewoners het gekocht. Dit soort informatie kan je tegen een vergoeding opvragen bij het kadaster.)

1 like

Waar woon je ? Ik heb wel een kaart voor je als je wilt!

Het weer verandert echt om de haverklap zeg? Vanochtend ging het nog regenen en onweren om 14:00 en nu blijft het gewoon droog :o_o:

Is het velletje van de blaar af? Het helpt om een beetje purol erop te smeren zodat de huid niet uitdroogt. Anders krijg je inderdaad snel scheurtjes :slight_smile: Als je iets gaat doen waarbij er veel druk op de blaar komt evt aftapen met sporttape om erger te voorkomen, en als het gaat ontsteken of viezig word even mee in de soda. Hopelijk is het snel weg!

Ik moet de hele dag in een koude kelder/lab onderzoek afnemen en het temperatuurverschil is zo onwijs groot. Ben zo gelukkig met m’n lange broek en baal dat ik geen trui bij me heb.

1 like

ik ben zo toe aan vakantie mensen en thank god dat ik in het onderwijs werk en straks ook echt lekker lang vakantie heb. zo aan toe en zo verdiend vind ik zelf haha

4 likes

Ik zat net lekker in bed koffie te drinken en mails te beantwoorden #classy #thuiswerken en ineens hoor ik geluid van heel veel glas breken. De kat naast me schrikt zo erg dat hij bij het wegspringen mijn gezicht openkrabt en ik sta meteen in mijn onderbroek met bebloed gezicht in karate-mode naast de gordijnen want ik weet zeker dat iemand net mijn balkonraam heeft ingegooid en zometeen naar binnen klimt. Maar nee hoor niks aan de hand het was gewoon mijn antieke spiegel die uit het niks van de muur in duizend stukken valt :sob::sob::sob:.

Nou goedemorgen dus allemaal.

6 likes

Ik heb met dit weer altijd zon zin in zuurkool
 of uien stamppot ook zin in.

2 likes

Pfff ik heb echt zo’n baaldag. Eerst problemen met school waardoor ik misschien studievertraging op loop. Vervolgens zie ik dat ik hartstikke blut ben deze maand, en waarschijnlijk weer geld van mijn spaarrekening moet plunderen, die al minimaal is. BLEEEEGH.

En dan heb ik vanmiddag ook nog een tentamen. Fijn!

Haha, waarom ook niet? Ik heb juist alleen maar zin in salades of gazpacho of ander koud eten, maar lekker aan de hutspot als je daar trek in hebt toch? :slight_smile:

Ik heb van een collega een douglasbon van 15 ekkies gekregen (lief!!!) omdat ze vaak met me mee rijdt en nu ga ik zondag op vakantie dus wil ik daar eigenlijk graag iets van kopen voor daar. Iemand aanraders??

6 likes

Haha jaa het komt denk ik omdat ik na al die salades zin heb in een stevige maaltijd.

En de uien stamppot is geen hutspot haha. Maar een recept uit een lidl stamppotten boek. Moet uien , spekjes en balsamico azijn. Echt heel lekker.

1 like

Ah nee, wat vervelend allemaal tegelijk! Eerst maar focussen op je tentamen (heel veel succes vanmiddag!), dan kijken of het schoolprobleem op te lossen is en verder zuinig aan doen deze maand. Van je spaarrekening afhalen is niet erg als je 'm uiteindelijk ook weer aanvult natuurlijk. Je moet toch eten deze maand! Succes met alles, komt goed!!

1 like

Een geurtje wat je dan altijd aan die vakantie doet denken. ( let wel geen geurtje opdoen als je de zon in gaat. Kan alleen met Sun van Jill Sanders)
Of een gezichts spf.

2 likes