@Madrid en als je naar apps gaat en dan bijv. gewoon op facebook klikt, staat er dan nergens een knop met verplaatsen naar sd? Vroeger werkte dat in elk geval zo.
Ik heb ook een Motorola G3 en hetzelfde probleem. Althans hier zijn het interne Ʃn externe geheugen aardig vol. Ik had ook al eens geprobeerd om apps te verplaatsen, maar kon het ook niet vinden. Ben nu maar met je mee gaan googlen!
Volgens mij is het na Android 6 veranderd en moet je daarvoor eerst je sd-kaart als interne opslag formatteren.
Zie ook deze link:
https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/answers/prod_answer_detail/a_id/109642
Heb het zelf nog niet geprobeerd, want dan moet ik dus eerst mijn sd-kaart leeghalenā¦Nu is dat sowieso wel nodig, maar de tijd heb ik even niet.
Gvd vind het echt kut dat wij geen regen hebben gehad. Maar mān was is wel mooi droog enzo. Maar not worth it
Lig nu weer in mijn eigen bed na zes dagen Barcelona. Ben nog helemaal aan het nagenieten. Ging mijn beste vriendinnetje opzoeken dus was super leuk om haar nieuwe vrienden te ontmoeten en haar favoriete plekjes/buurten te zien.
Morgen helaas weer naar werk. Ben benieuwd hoe mijn mailbox eruit zietā¦
Callcenter? Is best goed te doen.
Ze zoeken altijd mensen in de thuiszorg! Ook specifiek vakantiewerk.
Ik hoor steeds om het half uur een baby jankenā¦
Kutkind
Bij a la plancha zoeken ze mensen! Op sites als Susa,youngcapital staat ook vakantiewerk.
@Jeg ik zag je jurkjesstruggle op insta. Heb je boohoo al gecheckt? Goedkoop en hebben express optie voor versturen volgens mij
Omdat ik toch nog niet kan slapen zat ik random YT videoās te kijken en toen kwam ik bij deze terecht https://youtu.be/4BwKHW7Ufpc Die heb ik toen ie uitkwam maandenlang elke dag gekeken, werd er zo vrolijk van hahah. Nu nog steeds wel eigenlijk, heb sowieso een zwak voor Cheryl
Omg yes voor het eerst weer sinds weken dat ik geen wekker hoef te zetten/niet bang hoef te zijn om me te verslapen
Morgenochtend om 09:00 heb ik tentamen en ik zit nu rustig op mijn bed te forummen (terwijl ik nog moet leren)
Ik kan niet slapen door de hitte, raam staat wagenwijd open, geen zuchtje wind niks. En over 3 uur moet ik op. Help
Een hele mooie dag vandaag everybody De week is al weer doormidden!
Verhuizen naar Canada is serieus het beste wat ooit had kunnen gebeuren voor mijn rijangst. Hoe vaak ik in Nederland ook reed, er was altijd spanning en onzekerheid. Ik deed het wel maar op de een of andere manier bleef het een issue.
Nu hier was er eerst ook spanning maar vandaag moest ik 3x iets met de auto doen incl. een best lastige manoeuvre en ook nog in een parkeergarage alle keren parkeren⦠en er was 0 spanning. Terwijl deze auto 3x groter is dan onze auto in NL en nouja ik had gewoon nooit verwacht dat ik ooit zo zorgeloos zou autorijden.
Ik ga sochtends altijd lopen naar het station behalve als ik in de middag met de fiets weg moet, dan fiets ik en vertrek ik 10 minuten later.
Ik was net al halverwege de route naar het station toen ik bedacht dat ik moest fietsen. En ik was dus wel 10 minuten later vertrokken :ā).
Ben maar teruggelopen, neem een trein later en hoef dan iig niet eerder weg uit mn werk om mn fiets op te halen.
Ik mocht uitslapen van mijzelf vandaag. Resultaat: half zeven klaarwakker
En dan om 6.30 wakker worden #life
Ik heb een tijdje geleden bij mijn opticien mijn ogen op laten meten, omdat ik op zoek was naar een bril. Nu heb ik (online) een bril gezien die ik wil en aan mijn opticien mijn sterkte gevraagd. Die wil hij alleen geven als ik er 50 euro voor betaal. Ik koop al jaren daar mijn lenzen en heb er ook een aantal jaar geleden mijn vorige bril gekocht. Ik snap wel dat ze niet willen dat mensen daar alleen komen om hun ogen op te meten en dan een ergens anders een bril kopen, maar ik ben er dus al lang klant. Ik vind het niet zo klantvriendelijk en iemand vertelde dat ze in het kader van de privacywet ook verplicht zijn om mij die gegevens gewoon te geven.
Wat zouden jullie doen? Het is een grote keten en ik overweeg de algemene klantenservice op te bellen en de situatie uit te leggen, vooral omdat iedereen om mij heen zegt dat dit niet mag en ik 50 euro best veel geld vind. Als het de helft was had ik het gelijk betaald.
De sterkte bij een bril verschilt meestal helaas net iets van de sterkte van lenzen, omdat de bril verder van je ogen staat.