Ew van de een op andere dag stinkt mijn parfum… misschien bedorven door de warmte in m’n kamer van de afgelopen dagen maar bah nu ruik ik naar rotte oma
Heb nog niet gezocht
Echt te lui daarvoor. Ga denk ik vragen of mijn vriend wil helpen met de afvoer open maken.
@En_17_Anderen
Ik heb een tijd gewerkt als voedingsassistent in een ziekenhuis. Gewoon beetje eten uitdelen, best wel relaxt. Verdiende goed en op zondagen 200%.
Ik ga zo stuk om m’n vriend en z’n huisgenoten. Waren er al weken van overtuigd dat de koelkast lekte, met als resultaat telkens een plas water in de keuken. Ik was al een beetje gestopt met opruimen en me er tegenaan bemoeien (had eerder nog wel tips gestuurd over tweedehandse koelkasten enzo haha want dit ding is ook superoud). Gaat m’n vriend dus blijkbaar net pas echt kijken wat er lekt, blijkt het de boiler te zijn die achter de koelkast staat en niet de koelkast zelf echt die gezichten toen ze daar achter kwamen, nu staat er ook gewoon een emmer onder, die mega plas water in de keuken was ook nergens voor nodig geweest dus
Yes goed nieuws in ziekenhuis. Happy happy
Heb je in het topic getagt
Citrizine ofzo iets volgens mij???
Ik ben nu uitgerust, relaxed en heb geen stress. Zit stiekem nog beetje in vakantie mode. Ben benieuwd hoe dit is over een uur en aan het eind van de dag!
Ik ben vrij vandaag, vroeg opgestaan en heb al een was in de wasmachine zitten, een was opgevouwen en gestreken, vaatwasser ingeruimd en ik wil eigenlijk stofzuigen maar heb al m’n energie voor het huishouden eigenlijk al wel verbruikt. Terwijl als ik het gedaan heb ben ik blij, maar ben er eigenlijk al helemaal klaar mee
Er is zelfs een ‘haar’ topic. Maar wat je zou kunnen doen is sowieso even geen conditioner of andere verzorgings producten gebruiken die je haar zacht maken. Dit moet je na de bruiloft wel even goed maken met een verzorgend masker etc haha. En juist producten gebruiken die je haar stugger maken zoals een diepreinigende shampoo, salt spray, sterke mousse en een goede haarlak. Verder is er helaas niet veel meer aan te doen. En the key is ook een beetje om niet te veel en niet te weinig te gebruiken, maar hoeveelheden zijn moeilijk uit te leggen zonder beeld😅
Oh en achteraf wat volume poeder of droogshampoo gebruiken maakt het ook wat stugger waardoor het beter blijft zitten.
Haha, maakt niet uit! Ik werk er en ga wel regelmatig de stad in maar met collega’s eten we nooit echt bij leuke goede restaurants ofzo
Dit forum gaat nu zo hard dat als ik tussendoor op mijn werk geen tijd genoeg heb om dit allemaal te lezen ik het echt niet bij kan houden
mijn buren zijn om 8u al begonnen met boren terwijl ik vandaag kon uitslapen
Wat is normaal om bij te dragen aan een cadeau voor een collega? Ik werk hier nu ongeveer een half jaar en ken de mensen dus nog niet super goed. Iemand geeft een feest en nodigt iedereen uit maar ik ga niet maar draag wel bij aan het cadeau (veel andere collega’s ook). Ik dacht zelf aan 5,-?
Ik heb straks sollicitatie gesprek en ben zenuwachtiggggg
Jaa vind ik reasonable!
De ibood hunt is gestart vandaag. Ik heb niets nodig en de hunts die ik heb gezien stellen ook niets voor, maar toch heb ik de drang om continue te blijven kijken of ik echt geen goede deal mis…
Pfff vette nachtmerrie gehad en toen ik wakker schrok kreeg ik een paniekaanval?
Ja schoonmaken idd! Ah oke, dan is het misschien niet helemaal iets voor jou. Hoewel je in de praktijk regelmatig alleen even de grote dingen hoeft te doen (stofzuigen e.d.) om vervolgens gezellig koffie te drinken en te kletsen haha, zeker als je alleen invalt in de vakantie. Maar je kunt ook zeker viezigheid tegenkomen, je weet nooit waar je terecht komt. Maar ik vond de chille uren, het vaak 's middags vrij zijn, de dankbaarheid van het werk en het goede salaris daar wel tegenop wegen!
Dus:
Piet niet gedempt = op scherm: bericht van Piet
Klaas wel gedempt = niks op scherm
Bedoel je het zo?
Succes!
Maar dan heb je je cilinder nog niet toch? Ik heb eigenlijk een cilinder maar in mijn lenzen niet. Dus die waarde zou ik dan missen.