Ik wil uit deze trein, heb zin in een ijsje.
Scones? Ik heb ze gemaakt met het recept van Tanya Burr en die waren heel goed gelukt! Ipv clotted cream had ik gewoon een mixje gemaakt van mascarpone en slagroom, erg lekker <3
Ze zeggen over het meisje ( met stijl haar) dat als ze onder de douche vandaan komt ze heeel veel krullen heeft en dat dat bijna negroide is. En dat je met negroide haar helemaal niks kunt.
Hun reactie was later " het was niet kwetsend of racistisch bedoelt"
Die ene vrouw zegt dat ze heel krullend haar heeft, en dan met afschuw in de stem ābijna negroideā
ādaar ben je echt niet blij mee he, daar kan je bijna niets meeā zegt die man dan
En dan aan het eind zegt hij eigenlijk letterlijk dat mensen met krul/kroeshaar die het niet juist behandelen āerbij lopen als een bosnegerā
Ja Lemon bars! Als je ervan houdt natuurlijk https://www.zoetrecepten.nl/recepten/koekjes-plaatkoek/romige-lemon-bars/
Ik vind het leuk dat Jersey Shore weer terug is
Ik heb zo geen zin om te koken met dit warme weerā¦
ik ben bijna 24 maar wordt nog steeds verdrietig als ik mān ouders ruzie hoor maken met elkaar
Ik kan dit gewoon niet geloven
Godver, mieren in huis.
Ik heb nu overal jeuk.
Ooohh deze zien er lekker uit! Had al wel op deze site gekeken, maar deze over het hoofd gezien denk ik. Deze gaat op mijn lijstje!
Mijn kat zat onder de tekenen maar gelukkig is het gevaar weer geweken.
Het is in de tuin hier echt zo lekker. Wel gewoon zonder jas buiten kunnen zitten, maar niet omvallen van de warmte.
Ik ga morgen een rok aan doen naar werk, maar ik vind mijn benen zo lelijk (dik) dat ik er tegenop zie. Ik ga daar niet aan toegeven, maar ik haat het dat ik me er zo druk om maak.
Ahh zo leuk om te horen
Voor de mensen die dit soort weetjes leuk vinden: er zijn, sinds dat dit forum online is, al ruim 3300 berichten geplaatst!
De chat? Die is ook zichtbaar als verschillende berichten als je de zoekfunctie gebruikt.
Oke mega stom maar wil niet mān moeder bellen hierom: ik heb sinds een kwartier ontzettende steken (hoger dan mān hart) op mijn borst. Is liggen of zitten beter? Moet ik wat drinken? Kan dit door stress komen? Dokter google zegt dat de oorzaak altijd onbekend is haha.
Ik ben morgen vrij, maar ik weet niet wat ik moet gaan doen. Ik wil eigenlijk slapen, maar het gaat super lekker weer worden.