Wat je even kwijt wilt

Gefeliciteerd!

Wat is je favoriete verjaardagsliedje?

1 like

Gefeliciteerd!
(Yes nu kan ik deze emojis gebruiken: :tada: :balloon: :gift: )

1 like

Gefeliciteerd :balloon:

1 like

Ik heb gedroomd over het forum trouwens:

Was samen met mijn vader en oom bij een congres en we moesten de hele tijd heel lang wachten. Op een gegeven moment pakte ik mijn telefoon er maar bij en bezocht ik het forum. Mijn vader, die naast me zat, vroeg wat het was. Toen heb ik hem maar in geuren en kleuren uitgelegd wat het inhield. Samen met mijn oom maakte hij vervolgens een account en ze trollden zo erg dat ze binnen een uur een ban hadden. :sweat_smile: Overigens ging verder de hele droom helemaal niet over het forum.

Waarom droom ik dit?

1 like

Heb zo tentamen :unamused:

De kop van de kat is jarig
en zn pootjes vieren feest
Het staartje mocht niet meedoen
Want die was pas ziek geweest
Hij kwam net uit et ziekenhuis
En had zo’n pijn in zn keel
En al dat dansen en dat springen
was hem veel te veel

12 likes

@anon76889665 haha dat was ook mijn favoriet, op school zongen we die dan een paar keer achter elkaar en dan steeds sneller. Werd de hele klas hyper van haha.

Gefeliciteerd, lekker weertje vandaag op je verjaardag (vind ik altijd heel belangrijk :grin:)

1 like

Haha jaa. Wij zongen em ook steeds sneller. Vannacht kwam er dus bij iedere herhaling een nieuw scherm met zingend vriendje bij :slight_smile:

1 like

Hoera voor @anon76889665!!

1 like

@anon76889665 gefeliciteerd met je verjaardag! :tada:

1 like

Heb de neiging om te gaan dubbelposten in beide fora om mn postaantal wat op te krikken. Plus nu krijg ik veel likes op mijn biecht op het oude forum maar hier natuurlijk niet :see_no_evil: :sweat_smile:

1 like

@anon76889665 gefeliciteerd!!

Ik ben heel blij met dit forum, maar voel me er een beetje ongemakkelijk bij hoe het er nu aan toe gaat? Waarom wordt er niet even opheldering/duidelijkheid gegeven? Doen alsof er niks aan de hand is voelt ook zo gek?

Ik wil gewoon gezellig forummen, waar en hoe maakt me niet zoveel uit :stuck_out_tongue: Maar ik snap wel dat het gebrek aan communicatie nu voor onduidelijkheid/argwaan zorgt. Dat vind ik jammer.

4 likes

Ik denk dat het vooral handig is om de discussie niet op twee plekken te gaan voeren zoals we gisteren al met een paar mensen in de chat zeiden. Als Nescio een reactie wil geven, komt die wel.

3 likes

Oh is er een chatfunctie hier? Of is dat dit topic? Heb het even gemist!

Die luidspreker rechtsbovenin bij je avatar staat voor de chat! Er zijn er nu 2 (Songfestival en algemene), maar via mobiel is switchen redelijk lastig.

2 likes

Ik ben vannacht meerdere keren gestoken door een mug en het jeukt als de malle. De ergste is bij de rand van mijn oksel. :sweat_smile:

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Gefeliciteerd @anon76889665 en veel succes met je tentamen @Opheliac!

1 like

Thaaaanks!