Wat je even kwijt wilt

Ik ben vannacht meerdere keren gestoken door een mug en het jeukt als de malle. De ergste is bij de rand van mijn oksel. :sweat_smile:

Gefeliciteerd! :tada:

1 like

Gefeliciteerd @anon76889665 en veel succes met je tentamen @Opheliac!

1 like

Thaaaanks!

Wtf is dit dan joh
 kan toch niet.
Word hier zo boos van

1 like

@anon39978576 wowww wtf is dat inderdaad?!?

1 like

Holy shit! :scream::scream::scream: Dat dit nog bestaat???

1 like

@anon76889665 Gefeliciteerd! :tada::balloon:

Ik heb net tot half 1 geslapen, oeps. En ik had het niet eens echt nodig. :’)

1 like

Weet iemand een leuk recept dat ik kan maken voor een high tea met vriendinnen?:cake::pie: Hartig of zoet maakt niet uit. Ik kan opzich wel wat in de keuken, maar bak niet zo heel vaak dus het liefst niet té moeilijk haha.

1 like

Ik heb voor het eerst dit jaar buiten gezwommen! Was echt lekker, zwembad was ook niet zo druk.

3 likes

Ik wil uit deze trein, heb zin in een ijsje.

Scones? Ik heb ze gemaakt met het recept van Tanya Burr en die waren heel goed gelukt! Ipv clotted cream had ik gewoon een mixje gemaakt van mascarpone en slagroom, erg lekker <3

1 like

Ze zeggen over het meisje ( met stijl haar) dat als ze onder de douche vandaan komt ze heeel veel krullen heeft en dat dat bijna negroide is. En dat je met negroide haar helemaal niks kunt.

Hun reactie was later " het was niet kwetsend of racistisch bedoelt"

Die ene vrouw zegt dat ze heel krullend haar heeft, en dan met afschuw in de stem ‘bijna negroide’
“daar ben je echt niet blij mee he, daar kan je bijna niets mee” zegt die man dan
En dan aan het eind zegt hij eigenlijk letterlijk dat mensen met krul/kroeshaar die het niet juist behandelen “erbij lopen als een bosneger”

1 like

Ja Lemon bars! Als je ervan houdt natuurlijk https://www.zoetrecepten.nl/recepten/koekjes-plaatkoek/romige-lemon-bars/

3 likes

Ik vind het leuk dat Jersey Shore weer terug is :grin:

4 likes

Ik heb zo geen zin om te koken met dit warme weer


ik ben bijna 24 maar wordt nog steeds verdrietig als ik m’n ouders ruzie hoor maken met elkaar

1 like

Ik kan dit gewoon niet geloven :scream:

Godver, mieren in huis.
Ik heb nu overal jeuk.

1 like