Ik had mijn scriptie opgestuurd voor laatste feedback, en ik mag hem in zijn geheel zo inleveren!! Ik ga gewoon mijn deadline halen
Haha, ja ik wil niet lenen omdat stel er gebeurt wat moet je als nog weer geld dokken, stel die auto wordt gejat zit je met je lening en geen âonderpandâ meer. En zoân lening is best duur, tel daarbij dan alsnog de afschrijving en onderhoudskosten bij op en dan ben je duurder uit dan bij lease denk ik. Bij lease betaal je maar ben je geen eigenaar, maar wordt die auto gejat of getotalled heb je er âgeenâ last van, dan stopt je contract en is je BKR notering afgemeld.
Eigenlijk wil ik helemaal GEEN auto, maar het is zo handig om die af en toe te kunnen pakken (en heb werk waar ik niet als verzopen kat aan kan komen). Het is dat de leasebak van pap alleen door bewoners bereden mag worden anders had ik niet eens een eigen waggie.
Ik ben nu een paar dagen in Italië en ik hou zo van dit land. Ik zou hier wel eeuwig willen blijven. Maarja morgen weer naar Nederland en weer saai werken
Ook even een appreciation post voor rode ui en knoflook.
Rode ui en knoflook, ik hou van jullie
Ik heb deze telefoon een paar maanden nu, en toen ik hem net nieuw had heb ik best veel tijd besteed aan instellingen enzo op zân allerfijnst te maken.
En nu moest ik een Android update doen en is er vanalles anders en nieuw en ik kan er heel slecht tegen
@Diafragma haha ik heb menig essay geschreven met een (of twee) glas wijn op. Beetje jammer dat het niet in de UB mag
Ik ben âA Cinderella Storyâ aan het kijken, echt mijn lievelingsfilm van toen ik jong was en nu blijkt die film al 14 jaar oud te zijn. DAMN
Ik heb geen zin om te snacken. Wat is er mis met me?
Oh ik haat dit ook zo.
Na zoân update zijn dingen altijd anders en moet ik weer helemaal wennen.
@Aquiver
Ik voel me altijd heel oud als ik bedenk dat The Lizzie McGuire movie (mijn lievelingsfilm van vroeger) alweer uit 2003 isđ±
The Proposal is weer op tv ïž
En ookal heb ik 'm op dvd, staat ie op mijn laptop en tablet en heb ik 'm pas 150 keer gezien, kijk ik hem nu toch
Ik heb zooo lekker gekookt ik ben trots
Hoe erg ergeren jullie je aan het feit dat mijn tijd niet in het midden staat? (Plaatje)
Ik net niet genoeg om er iets aan te doen.
Same here hehee
en nu zit ik zooooooooooooooooooooooooooooo vol help kan iemand me naar bed rollen?
door het plaatje of door mijn content⊠dubieus
wie was jij?
Haha ja goed punt. Zal maar niet zeggen dat ik binnenkort in de IT start he?
@EllaFitzgerald dat onthul ik misschien ooit nog wel
ah toe in pb?
Waarom heb ik altijd van die asociale huisgenoten. Man man man. Ik kan straks beter in een hutje op de hei gaan wonen.
N.a.v. het âDomme dingen die je als kind gedaan hebtâ-topic: ik kan me dus bijna niets herinneren van mân kindertijd, en vind dat zo raar en jammer. Als ik naar oude fotoâs kijk, komt er wel iets terug, maar verder dan dat kom ik ook niet. Grappige/domme/lompe gebeurtenissen kan ik me gewoon niet voor de geest halen?