Misschien kan je in een iets duurdere investeren die TSA-approved is. Dan gaat die langer mee. Probeer Action/Xenos daar heb ik ze in ieder geval zien liggen.
Omdat er dus heffingen komen op amerikaanse export van die producten, als tegenreactie op dat Trump heffingen invoert op aluminium en staal
Ik ben in staat om de buurkinderen wat aan te doen. Al de hele middag aan het schreeuwen/janken en met stokken aan het slaan op van alles. En het is eigenlijk zielig, want het is niet hun schuld, geen enkele volwassene die naar hen omkijkt.
Oh ja dan zou ik er inderdaad eens voorzichtig naar vragen. Misschien kunnen jullie eens in haar buurt gaan wandelen, dat ze naar huis kan als dat nodig zou zijn ofzo. Of eens bij haar in de buurt lunchen. Lijkt mij dat dat haar ook goed doet! Manman ik moet er niet aan denken 6 maanden aan huis gekluisterd te zijn.
Welke dadels moet ik kopen / waar moet ik dadels kopen als ik niet wil dat ze vol gore beestjes zitten???
Die van yogi & yousef zijn lekker! wel €€€€
Ooooh ik ben zo gestrest ik ben er gewoon misselijk van.
Ik heb vakantieeeeee!
Joeee eindelijk thuis nu ff ontspannen met een wijntje
Pff ik hou zoveel van pasta en saus!!! Ik zou het hele dagen kunnen eten.
Door dat liedje zie ik de scène ook gelijk in slowmotion voor me.
Nee, van die mensen in het restaurant
Hahahahahahahahha
Bij mij leek het van niet. Waar ik wel last van heb is dat het tussen mijn borsten vaak snel begint te schilferen en je dan een witte plek in je decolleté hebt
Ok ik heb advies nodig. Neem ik voor 4 jaar een leasecontract met nieuwe auto en betaal 200 p.m.? Kan eronderuit bij gedwongen ontslag of 80%+ arbeidsongeschiktheid.
Mijn huidige gebakje is eigenlijk wel prima, maar heeft geen airco en groter onderhoud zit eraan te komen. Als ik zo moet sparen voor een nieuwer model duurt het een tijd (2/3 jaar zeker wel) voordat ik een vervangend model kan aanschaffen, een lening wil ik er niet voor nemen. M’n waggie kost me nu 50 aan belasting en verzekering en ik zou dus 150 meer kwijt zijn. Eigenlijk zou ik braaf met afschrijving en onderhoud rekening moeten houden en dan kom je ook ZEKER uit op 200-250.
Als ik dit nu zou doen heb ik elke maand ongeveer 300 euro over naast alle vaste lasten, boodschappen en stukje sparen: dus voor winkelen, uitjes etc.
Denk dat ik m’n huidige auto wel nog voor 2000-2500 kan verkopen op dit moment, net gekeurd iig.
DILEMMA’S, DILEMMA’S!
Ik zie nu al op tegen een verjaardag van morgenavond.
Ik heb dit vorig jaar gedaan, alleen was mijn gebakje toen kapot. Betaalde alleen veel meer wegenbelasting en verzekering, maar betaald nu ook iets meer voor de leaseauto per maand. Ook de oude toen nog voor een leuk prijsje kunnen doorverkopen, helemaal in mn nopjes nu met een luxe nieuwe auto
Bedankt voor je antwoord!
Ben gewoon bang, vind 300 per maand ‘weinig’ als het gaat om extra’s kunnen doen en weet ik 't. Wil wel nog om loonsverhoging vragen maar weet vrij zeker dat dit een kansloze missie is XD
Ja @mikselke dat is wel waar. Het wordt wel geregistreerd bij BKR, want het is een vaste betaalverplichting. Dat is wel iets om mee te nemen in je afweging.