Wat je even kwijt wilt

Een meisje uit mijn klas heeft zelfmoord gepleegd gisteren en dat krijg ik nu net te horen terwijl ik werk nu en ik heb altijd over haar lopen zeuren omdat ze zo te koop met haar problemen liep maar dit komt wel echt ff binnen? Ik weet ook echt niet hoe en wat ik moet doen? Was ook verder totaal niet close met dr maar ik weet het gewoon niet?

Ben echt trots op mijn auto hahaha. Is maar een oude bak van 1000 maar toch meteen gewassen geurtje in gehangen enz :joy::grin:

9 likes

Wat heftig! Begrijpelijk dat je van slag bent.

Hallo ik zou om 1345 een afspraak bij de kapper hebben en allemaal mensen die later binnen komen worden al wel geholpen grr

Raar maar ze heeft dus jarenlang die boetes wel betaald? Ook een rare actie, had ze die centjes beter direct in een advocaat kunnen steken.

2 likes

Ik heb zoveel zin om kleding te kopen maar als het goed is begint volgende week de sale al bij een aantal merken dus ik moet mij inhouden. Nu heb ik maar een boek gekocht :joy:.

3 likes

Ik ben zo chagrijnig dat ik helemaal geen zin heb om naar de supermarkt te gaan (maar ik moet wel helaas). Probeer mezelf al sinds 10 uur bij elkaar te rapen.

1 like

Heb hier goede verhalen over gehoord. Weet niet of het bij iedereen helpt.

2 likes

Accepteren dat het er is en misschien een ademhaligsoefening?
Mij helpt: rustig door de neus in en dan rustig uitblazen alsof je kaarsjes uitblaast. Als je dat tien keer hebt gedaan voel je je misschien wat rustiger.
En anders concentreren op andere dingen. Wat heb je aan? Kun je voelen waar je op zit of hoe je staat? Wat hoor en zie je om je heen?
Sterkte!

2 likes

30

Ik dacht even dat @En_17_Anderen me nepte haha

15 likes

Ja

Als je op de computer zit en er met je muis overheen gaat wordt het geel

1 like

Er stond wel iets in het artikel dat het bedrag destijds bij de eerste aanmaning met de helft verhoogd werd en als je dan nog niet betaalde verdubbeld. Dus denk dat haar aangeraden is om eerst te betalen en daarna pas in beroep te gaan? Anders stapelt het zich helemaal snel op… Maar het blijft een raar verhaal.

haha haartriage, ik zie t wel werken

3 likes

Vind t artikel super-tendentieus overkomen verder! Echt zo’n opbouw van een slachtoffer sympathiek neerzetten en dan hoe het grote boze overheidscomputermonster haar zomaar verschalkte. I dont’ buy it. Voor een groot gedeelte.

4 likes

Jaahoor weer aangesproken door zo’n creep in hoog catharijne. Weet niet zeker of het mauro was want ik zei meteen NEE en liep stug door hahaha

6 likes

Ik ben echt mezelf kwijt als ik gedronken heb. Ga helemaal los en alle aandacht van (interessante) mannen ga ik meteen op in… waarom ben ik zo makkelijk? :unamused:

1 like

Ik voel mij echt rot, ik heb helemaal geen zin en motivatie meer om mijn best te doen voor het bedrijf waarvoor ik werk. Ik maak echt ziek veel uren en de waardering is er gewoon niet. Nu had ik het bij een bepaalde opdracht niet super goed gedaan, maar ook niet echt heel slecht ofzo. MAar op dat moment zat ik gewoon niet lekker in mijn vel, wij hebben na de opdracht erover gesproken en op een schaal van 1 tot 10 zouden mij zeg maar een 7 geven, nou prima. Ik heof niet altijd een 8 of 9, maar ik had het prima gedaan maar kon beter.
Nu hebben wij een beoordelingssysteem waarin je kan zien wat jou beoordeling is ten opzichte van je collega’s. Eerst scoorde ik best hoog, laten we zeggen een 8,5 (dat was 3 maanden geleden) en nu zit ik zo rond de 6 wat best laag is. De meerderheid zit op de 7+, dus ik vind dit echt oneerlijk, vooral omdat deze score niet strookt met de feedback die ik steeds heb ontvangen. Dus daardoor maak ik ook op dat ze gewoon niet transparent zijn en mij gewoon de mes in mijn rug steken zeg maar.
Ik wil nu gewoon écht ECHT weg daar, maar ik ben dan zo bang dat het gras helemaal niet groener is bij een andere baan. Maar ik heb gewoon ZO geen zin om nog langer door te gaan met 50+ uren te werken, continue te reizen en dan zo bedankt worden. Ik heb ook maandag een tentamen, maar door deze shit kan ik totaal niet focussen. Daarnaast moet ik nog een rapport maken voor werk moet ook vandaag af het liefst, maar ik krijg gewoon niets gedaan.

1 like

Wie weet een fijne kapper in Amsterdam, alleen voor knippen

Ik vind Haarhemel fijn!

1 like