Hallo zeggen.
Als je je naam eer aan doet, had je dit allemaal al doordacht.
Of ga opeens in Spaans praten!!
Hallo zeggen.
Als je je naam eer aan doet, had je dit allemaal al doordacht.
Of ga opeens in Spaans praten!!
Wie dan wat dan
Deze meid vond het een goed idee om om 9 uur te gaan slapen maar ben nu een beetje gebroken.
@tuula een grote schaal pastasalade?
Edit: of iets anders wat meer echt “eten” is i.p.v. hapjes. Andere salade kan ook. Mijn succesrecept: twee blikken kikkerewrten van 400 gram met een hele pot semi zongedroogde tomaten een zak rucola en stuk of 10 trostomaten in 8 partjes gesneden bij elkaar in een bak. Kan prima lauw gegeten worden en heeft veel smaak door de zongedroogde tomaten en rucola, bite door de kikkerewrten en fris door de gewone tomaten. Ik doe er zelf altijd nog zout bij trouwens maar ik doe zout op alles. Voordelen aan deze salade: je hoeft alleen tomaten te snijden voor de rest is de bereiding: husselen. En veel mensen lusten het en de kleuren zijn mooi.
Hallo zeggen!! Echt leuk. Ik wil ook forummers in het wild spotten.
Sinds ik ben begonnen met de pil zweet ik zo erg en snel holy shit. Denk dat ik nog een maand de pil aan kijk en anders toch maar aan de spiraal ga
Pasteitjes?
Iemand hier had het een paar dagen geleden over Tarot lezer Elisa Jane op YouTube dus besloot om ook een aantal video’s te kijken en het is zoooo eng hoe alles klopt Heel bizar.
joee, heb mij toch maar weer aangemeld.
Ik wil een nieuwe naam!!! en een nieuwe avatar.
Misschien moet ik dit in etappes doen. Eerst mn naam veranderen en later mn avatar?
Alleen ben ik ook gehecht aan deze
maar ik wil ook een nieuwe
misschien moet ik een nieuw account ernaast openen voor mijn andere persoonlijkheid?
OMG ik weet nu hoe 16-accountsmeisje is ontstaan! Ze hield gewoon van veel namen
Haha ja ik wil dit ook! Alleen durf ik toch geen hallo te zeggen
Ik heb echt een m e g a zelfbruiner vlek op m’n buik Dit is mij nog nooit gebeurd met de zelfbruiner van Dove, nu heb ik die van 't Kruidvat gebruikt.
Ik ruik zo lekker vandaag.
Oh apart, ik had het juist andersom… Toen ik een tijdje stopte met de pil zweette ik meer en stonk het veel erger. Nu weer begonnen en het is weer veel minder! Hoop dat het bij jou ook bijtrekt…
Ugh, ik heb zoo geen motivatie om iets te doen vandaag. Pff, ben al de hele week zo suffig. Maar moet vandaag écht wat verslagen afmaken.
Sommige collega’s willen zichzelf belangrijker maken dan dat ze zijn. Zo vermoeiend!
Bij de lidl/action hebben ze prima werkende wegwerpbarbecues die niks kosten en nog minder wegen. Mocht je dat toch graag willen.
Maar wat op je lijstje staat klinkt al heerlijk. Als je nog meer wil kan je evt van die bakjes tapas bij de jumbo/ah halen? Dan hoef je die alleen maar in een tas te stoppen en er zelf niks meer aan te doen.
For what it’s worth: ik vind jouw forumnaam echt supermooi.
Shiiit word ik vandaag wakker met een ontstoken oog terwijl ik vandaag een drukke dag vol presentaties heb en ik háát het om m’n bril te dragen. Zou het heel erg zijn als ik voor een paar uurtjes vanmiddag daglenzen draag?
Ik was gaan hardlopen en net wanneer ik mijn straat weer in ren zien ik de postNL wegrijden mehh