Ik heb ook geantwoord op de poll en daarna er nog weinig van meekregen tot het bericht van vandaag
Precies wat ik dacht
Er stond gemeld tot wanneer de poll liep. En in de berichten zelf is ook besproken om toch voor 50 als middenweg te gaan.
Bij de updates en mededelingen.
Maar je hebt nog een week toch? Das minder dan 10 per dag als je nog van 0 moet beginnen.
Hoe kom ik er achter hoeveel posts ik heb? Kan dat niet vinden mobiel
Ik zie dat je er 51 hebt
Je kunt het zien op je profiel bij Samenvatting!
Heb zoveel last van hooikoorts. Pilletjes ingenomen etc. maar helpt ook niet echt.
Ben je niet gewoon verkouden? Ik dacht ook dat m’n hooikoorts erg hardnekkig was en toen bleek ik dus verkouden te zijn naast de hooikoorts.
Ik heb gisteren het vrijgezellenfeestje van mn schoonzusje gehad, echt zo ontzettend leuk geweest! Was pas om 02:15 thuis haha. Beetje jammer wel dat ik vandaag weer moet werken en mijn lessen voor morgen nog voor moet bereiden.
Geen zin om te werken Zat net lekker aan m’n scriptie
Ja denk ook dat het een combinatie is! Hoop dat het snel over is haha
Zo schrijnend om te lezen. Zeket hoe ze de meisjes ook via het internet ronselen. Heb zelf ook onder toezicht van voogd in allerlei instellingen gezeten vroeger en de meeste mensen die daar wonen zijn zo ongelofelijk kwetsbaar en zijn ook gewoon niet in staat om goede beslissingen te nemen
Ik keek al maanden uit dat seizoen 6 van new girl op Netflix zou komen want vond downloaden teveel gedoe, maar nu staat het erop en ik heb het dus al gewoon gezien?? Echt geen idee wanneer dan
Inderdaad, kan me ook niet voorstellen dat mensen dan ineens persoonlijke dingen (foto’s enz) gaan posten (omdat het afgesloten is voor <50)
Dat was het doel toch? Naja niet dat 't mij boeit verder maar met 50 snap ik het nut niet zo haha
Mega irritant he, zit je een keer in die flow… Werk ze!
Dit is wel interessant over vier handen op één buik: https://www.nrc.nl/nieuws/2018/06/01/zo-helpt-de-televisie-kwetsbare-tieners-a1605154
Zo krijgen de deelnemers maar €750 en zitten ze aan veel dingen vast, wat ze niet weten.
Ik heb dit programma nooit gezien omdat ik het concept gewoon echt naar vind en ~surprise~ nu blijkt het inderdaad gewoon dat die makers die jongeren echt in wurgcontracten stoppen met boetes van €5000 terwijl ze maar €750 hebben gekregen om mee te doen?
echt smerig
ook dat programmamakers bewust tienerfora afstruinen op zoek naar kandidaten
man man man how low can you go for juicy tv
en dat het nog de publieke omroep is vind ik het ergste
Korte update op mijn post van gisteren (hoort eigenlijk bij studie en werk topic merk ik nu, maar omdat ik hier al had geplaatst post ik dit toch even hier). Ik heb definitief besloten om contact op te nemen met een andere soortgelijke bedrijf en als de informatie die ik daar krijg goed is dan ga ik daar solliciteren. Voel mij vandaag een stuk beter.