Wat je even kwijt wilt

Ja zo voel ik me ook altijd net voordat ik flauwval. Soms blijft het inderdaad ook gewoon daar bij, dan ben ik bv te snel recht gestaan. Ondertussen herken ik het gevoel dus ik weet dat ik dan moet proberen om mij op iets te focussen en me niet te laten “meeslepen” door dat gevoel want wanneer ik me eraan over geef val ik dus flauw!

@Portugal In sommige plaatsen hebben ze daar zelfs speciale regelingen voor (hier in Amsterdam bijvoorbeeld).

Ik moest even zoeken hoe ik je gebookmarkte post terugvond maar je had gelijk, het was ZO MOOI!! Vroeg me van tevoren wel af hoe ze dat twee uur interessant gingen houden maar het was zo gaaf gedaan met dat grote scherm! Vond het bijna jammer dat ik niet de beelden én de musici tegelijk in de gaten kon houden haha. Zo slim ook dat ze een lokaal koor en aanvullend orkest hadden, wat een droom als je dat gevraagd wordt!

Ik wil ook echt per direct alle seizoenen terugkijken en de boeken herlezen haha :heart_eyes:

1 like

Oooh fijn om te horen!! En idd ergens jammer dat het orkest en beelden tegelijk zijn want ik was meer geneigd om naar de beelden te kijken ipv het orkest terwijl het orkest ook prachtig werk leverde. Ik vond het ook heel tof met dat vuur dat ze soms afschoten. Vooral bij het einde van Light of the Seven… echt wauw :heart_eyes:

Heb er nog steeds geen woorden voor… echt een van de mooiste concerten die ik gezien heb :heart_eyes:
Blij dat je het ook zo mooi vond!! Hopelijk komen ze volgend jaar opnieuw, ik zou direct opnieuw gaan!

Semi-succesfull adulting. Pas om 15.00 uur begonnen met überhaupt iets doen, maar uiteindelijk wel veel gedaan vandaag! M’n takenlijstje af :sunglasses:

6 likes

Zo blij dat ik eindelijk in m’n bed lig, pfff.

Lig gewoon weer wakker van een nachtmerrie, heb deze week elke nacht nachtmerries gehad tof

Godsamme ik ben nu nog aan mijn verslag aan het werken :frowning: ik haat mezelf

Wow ik kon net niet op het forum komen en was even panisch dat het opeens verdwenen was.

Ik denk omdat hij daar al zit hij meer meegetrokken is in het gevoel dat het al echt zo kan zijn, terwijl jij hier in NL het nog meer rationeel kan bekijken? En idd als je moet communiceren over zoiets via lange afstand is ook niet ideaal! Hopelijk kan je het er nog rustig met hem over hebben wanneer hij terug is.

1 like

Lekker bezig!

25 likes

Ik had gisteren m’n eerste reanimatiesetting op de afdeling en niet dat ik er in actief was maar ik had echt een mega glimlach op m’n gezicht omdat ik EINDELIJK zag waarvoor ik deze opleiding doe. Dit klinkt echt mensonterend AF en dat ik hier gelukkig van word, kan misschien beter in het opbiechttopic Haha (die vrouw heeft het overigens overleefd! Was zo bijzonder om te zien!)

10 likes

Motivatie waar ben je, ik moet echt gaan leren

Ahhh wat vet! Ik kijk daar stiekem ook naar uit

2 likes

Ik vind 50 post echt veel ! Hopelijk lukt het om actiever te posten.

1 like

Idem, vooral omdat ik al meepost in verschillende members-only topics, zou ik het jammer vinden om daar opeens niet meer mee te kunnen doen…

2 likes

Ik vind het altijd zo heerlijk als ik dan gisteren pannenkoeken heb gebakken en er te veel had en dus nu met ontbijt met koude zelfgemaakte pannenkoeken weer kan opstaan :yum:

12 likes

Hier hetzelfde. Doe echt mijn best om actief(er) mee te posten dan voorheen maar moet nog wel even door voordat ik de 50 haal.

Daarom hebben we het ook ruim van tevoren aangekondigd (de poll liep ook al een tijdje). Dan weet iedereen waar je aan toe bent.

4 likes

Ik snap het idee ook wel en daar ben ik ook wel voor. Had alleen gehoop dat het er iets minder dan 50 zouden zijn. Maar goed, dan maar vaker reageren dan alleen een ‘hartje’ geven als ik iets leuk vind of mee eens ben.

1 like