Wat je even kwijt wilt

Haha ja precies, helemaal omdat het forum op 10 juni al zeker een maand draaiende is. 50 is dan makkelijk te halen. (zit nu wel als een malle mee te posten om mijn overige 7 posts te halen voor ik bij de 50 zit) :stuck_out_tongue:

3 likes

Mijn plas ruikt sinds gister super erg naar vis en ik maak me nu echt zorgen dat ik een ziekte heb
Heb gister wel een vispannetje gegeten maar zo lang zal dat toch niet aanhouden? Moet ik naar de dokter als dit nog langer blijft duren?
Ja misschien overdreven maar ik raak nogal snel in paniek door dit soort dingen

Zo herkenbaar, ik kan ook niks met zulke opmerkingen. Ik vraag me ook altijd af wat voor reactie ze dan verwachten. Het liefst zou ik weglopen maar meestal lach ik er maar een beetje om, meh.

1 like

Ik zag net een ellegirl, zat van heeeh jou ken ik soort van en vriendinnetje van huh soort van?? En heb haar toen maar niet aangesproken

1 like

:mermaid:

ik ben de spicegirls aan het luisteren

3 likes

Waarom gaat de tijd zo snel? Vorig jaar september toen ik net met mijn master was begonnen lijkt zo kort geleden.

Ik ben zo verliefd op mijn nieuwe katje, maar snap echt niet dat mensen vragen; waarom hebben jullie geen kitten genomen?

12 likes

2 likes

Soms vind ik het leven zo ingewikkeld. Dan gaan mn gedachten niet met in cirkels maar meer in knopen. Helemaal in de war en niet meer los te halen :frown:

3 likes

was ik maar een zeemeermin
ik huil eerder haha

Vanmorgen om 5.30u zat er een ekster in de boom voor mijn slaapkamer echt helemaal los te gaan, hoop zo dat ie morgen zn kop houdt. Echt een heel naar geluid! Helpen die nepkraaien ook tegen eksters?

2 likes

Ik weet niet zo goed wat ik van het eind van de 12 van Oldenheim moet vinden…:thinking:

Ben ik al geweest!

Zeker als je gisteren vis hebt gegeten zou ik me geen zorgen maken

1 like

Ja ik had gegoogelt en het kan miljoen dingen betekenen. Maar het is natuurlijk ook sterker als je weinig drinkt en ik heb vandaag veel te weinig gedronken, dus ik hoop dat het morgen ofzo vanzelf vermindert

1 like

Dankjewel :slight_smile:

Ik wilde zeggen “bijna op 50” maar goeiendag zeg, die statistieken van jou :cold_sweat:

1 like

Ssssht heb geen leven

Nee je bewijst je gewoon wederom als forumqueen :hugs::slightly_smiling_face:

1 like