Wat je even kwijt wilt

Een paar weken geleden ging het bijlezen zo makkelijk. Het gebeurde echt regelmatig dat, terwijl ik het forum achter elkaar bleef refreshen, er gewoon geen nieuwe topics / Posts waren om te lezen. En moet je nu eens kijken WAUW! Zoveel! Ik ben ook weer begonnen met werken dus dat zal er ook mee te hebben maar man man man wat een gezellig drukte hier :heart_eyes:

2 likes

Als ik via mijn telefoon forum, wat ik eigenlijk altijd doe, valt er een deel van het antwoord scherm buiten ‘beeld’. Waardoor io niet zie wat ik typ.

Ik vraag me elke keer af of dit aan mijn telefoon ligt, of hebben meer mensen hier last van.

Ik ben al een week ziek en daardoor weet ik niet eens meer welke dag het is of wanneer het weekend is. Tijd om op te knappen en onder de mensen te komen

Het is weer zondagavondđŸ˜« #teamnosleep

Heb afgelopen week ook weer drie keer de opmerking gehad dat ik nog zo wit ben, echt WAAAAROMMMMMM.

Ik zeg altijd: ja, dat is mijn huidskleur.
En als ze dan ook nog een weerwoord geven word ik helemaal leip want het is altijd iets van ‘een beetje zon zal je goed doen hoor!!!’ Ik word gewoon niet bruin jongens, newsflash.

1 like

Ik dacht, ik test het even. Bij mij blijft alles gewoon ‘in’ het scherm

Nee joh! Vanaf wanneer moest je nuchter blijven? Anders ga je toch een uur later bloedprikken, dan ben je net zo nuchter hehe

Ik meld mij ook!

1 like

@Alicante love jouw forumnaam

2 likes

Ik lig in bed en hier beneden op straat is iemand een gesprek aan het voeren met Erik. Dat weet ik omdat het gesprek de hele tijd zo gaat;

“Erik, Erik, Erik
 pik luister ff”
 en zo dan nog een heel gesprek met 1000x Erik.

Ik wil dus echt uit het raam gaan hangen;
ERIK DOE RUSTIG. ZO KAN IK NIET MET JE PRATEN ERIK.

44 likes

Precies, het houdt niet op bij dit eenmalige besluit, ook zoiets moet je blijven bijhouden.

1 like

Hahaha veeg me op

1 like

Ik werd gister avond uit het niets onwel en nu voel ik mij zo beroerd en licht in mijn hoofd .

Elke keer denk ik weer dat het een strak plan is om tot 0.00 in de ub te zitten en elke keer als ik daarna niet kan slapen, terwijl ik de volgende ochtend om 7.00 op moet, vraag ik mij af hoe vaak een ezel zich aan dezelfde steen kan stoten.

@Sabr ik heb eindelijk gevulde eieren gegeten!

3 likes

Sterkte morgen/vandaag! :heart::heart:

1 like

hey mede nachtbraker

1 like

Me too

1 like

Wow dit zo erg. Je verwoordt het perfect. Ik vind zulke opmerkingen zo vervelend, maar als je er wat van zegt krijg je inderdaad die nog stommere weerwoorden. Er valt ook niet tegenop te redeneren met logica :weary:

3 likes

Ik kan niet slapen en en ik heb morgen een belangrijke presentatie. Ik mag niet falen