Wat je even kwijt wilt

Er is een mode advies topic :innocent:

1 like

En, gelukt?

jaa weet ik! ik zou wel graag mijn pinterest bijv willen delen en dat iemand mij dan goede kledingsuggesties geeft, maar ik wil ook anoniem blijven :roll_eyes: dusss ik ben nog in dubio maar ik klop tzt graag aan :wink:

1 like

Je mag ook je pinterest in mn pb sturen. Ik ga je voor de rest niet stalken ofzo.

1 like

Ik ben geen docent nl, maar wel leraar. Ben niet megagoed ofzo, maar ik wil je wel helpen met nakijken

1 like

dit vind ik heel lief! ik denk dat ik dit ga doen als ik weer geld heb voor kleren :heart:

1 like

Ik vond jouw feed zo knap gemaakt!

Ben net aan The Handmaid’s Tale begonnen, late to the party, maar wat is het tof! En eindelijk gebruik ik mijn Videoland account voor iets anders dan Temptation Island.

6 likes

Morgen 3 ziekenhuis afspraken. Een record?
Bestraling, psycholoog en dokter.
Gelukkig wel allemaal achter elkaar. Daarna hopelijk nog ff naar t werk toe : )

1 like

Pas je wel goed op jezelf?!
Dat je niet te veel doet op 1 dag. Dinsdag is weer een nieuwe dag.

3 likes

Hahhahaha, ja jammer dat je met Rowan opgescheept zit als bff.

Sterkte met alle drie dan! En rustig aan… :slight_smile:

1 like

Lief! <3
Ja komt goed, die afspraken kan ik niet onderuit dus die moeten gewoon. En mn werk is maar 5 minuten van het ziekenhuis af, dus dat scheelt heel veel. Ik ga daar ook niet veel doen hoor, gewoon lekker daar zijn en kletsen enzo morgen. (En mn collega’s sturen me wel op tijd naar huis :blush:)
Maar je hebt wel gelijk hoor, ik vind t alleen niet fijn meer om thuis te zijn als ik ook op mn werk kan zijn. Ben gewoon bang voor de verveling ofzo (dingetje om morgen ook te bespreken ja).

2 likes

Dat de afspraken maar snel voorbij zijn. Succes/sterkte morgen.

1 like

Op dagen dat ik niet post loop ik 9/10 keer in een pyamabroek en een hoodie met vlekken :laughing:
En je kan altijd eens kijken in het modeadvies topic voor leuke tips?

1 like

Snap ik heel goed dat je bang met voor verveling. Maar herstellen van ziekte is nooit leuk. Dan heel veel plezier op je werk morgen!

1 like

Jaa dat is wel een goede. En best veel van mijn ‘leuke’ kleding is ook geinspireerd door wat mensen hier dragen dus in die zin helpt het wel :slight_smile:

1 like

Het is nog steeds niet donker buiten

Dit had ik ook inderdaad en nu heb ik het spel verwijderd. Het duurt zoooooo lang als je niets wilt betalen en het was ook telkens hetzelfde, beetje klikken en wachten. Redelijk snel word je gedwongen te betalen en dat vertik ik.

1 like

Drukke dag zeg, sterkte!

1 like

morgen wil ik een jumpsuit aan met open rug en het liefst doe ik geen bh aan, maar ik heb nogal aanwezige wiebelborsten dus ik durf het niet :frown:

1 like