Zo’n verspakket zoete aardappelsoep van de Albert Heijn!
Thanks! Was niet nodig gelukkig, had me eigenlijk druk gemaakt om niets
Ik zat vorig jaar naast een meneer die op Nederlandse bodem meteen ging bellen. Nieuwsgierig als ik was zag ik toevallig de foto en naam van de mevrouw in kwestie, en naar aanleiding van haar foto ging ik toch even googelen.
Op haar insta zag ik bijna alleen maar foto’s waarop ze nogal schaars gekleed was en de mededeling dat je haar kon inhuren
Ben haar naam vergeten haha echt jammer. Hij ging in ieder geval meteen naar haar toe.
Ik eet voor het eerst granaatappel pitjes van de ah, ziek lekker! Waarom wist ik dit niet eerder?
Weet je zeker dat dit geen spam is?
Ik eet voor het eerst in mijn leven buggles met een tube Danish Chef alpenkruiden en ik vind dit echt naar soep smaken? Tis net of ik steeds bouillon naar binnen zit te schuiven haha
Normaal gesproken krijg je te zien waar men probeert in te loggen, bij mij althans. Geen melding ontvangen?
Als jij denkt dat je voor je klacht naar huisarts moet dan moet je gewoon gaan. Huisartsen zijn wel wat gewend. Is het anders geen mogelijkheid om met de assistente te overleggen of het nodig is? Dit doe ik meestal. Zij kunnen ook wel aangeven wat je kunt doen.
Gewoon doen! Ik heb maandenlang getwijfeld om een bepaalde afspraak te maken bij de dokter omdat ik dacht dat ze mij ook niet serieus zou nemen maar ze was juist hartstikke lief voor me.
Goed zo. Hoop voor je dat het niks is.
Lief dat je het vraagt. Het is gelukt! Het ging met 3 man nog best gemakkelijk. Van die zuignappen eraan en een touw aan de bovenkant. Hij paste gelukkig ook best gemakkelijk door de trapgaten! Het was een stuk beter te doen dan de enorme vrieskist die vorig jaar van zolder af moest. Dacht toen echt dat mijn vader eronder zou komen.
Ik zei tegen mijn vriend dat ik de hele zomer geen kleren ga kopen. En toen werd ik uitgelachen.
Wat is leuker: ijhallen op zaterdag of zondag??
ik wil kipnuggets
ik frustreer me echt aan die ‘beste vriendin’ van de hoofdpersoon. Ik wil elke keer mijn telefoon door het raam gooien
Ik word onzeker van het waywt topic. Iedereen heeft een leuke stijl. Ik ben meestal saai met spijkerbroek-shirtje van 3 jaar oud. En soms stop ik er meer moeite in en voel ik me de hele dag daardoor leuk! Maar ja ik kan gewoon niet goed combineren en leuke kleding vinden.
En ja ik weet ook wel dat mensen daar vooral posten als ze zelf tevreden zijn over hun outfit. Misschien moet ik dat ook eens doen
Ik ben een hele reep Tony Chocolonely aan het wegwerken.
Eigenlijk heb ik er geen een trek in/kan ik er niet van genieten.
Maar kan er ook niet van afblijven.
Inderdaad gewoon doen! Ik had ook geen goede ervaringen met mijn vorige huisarts, terwijl ik echt niet zomaar daar naartoe ga. Vorige week voor het eerst naar mijn nieuwe huisarts en het was zo’n fijne ervaring! Hij snapte mijn zorgen door bepaalde gebeurtenissen in het verleden (die hij zelf al had gelezen in mijn dossier) en hij deed er echt alles aan die zorgen weg te nemen. Blij dat ik toch ben gegaan en dat ik heb gezien dat het ook anders kan
Ik vond ze er ook al eng uitzien!
Zodra ik ergens anders slaap dan thuis of mijn routine is wat anders dan normaal vergeet ik 's ochtends mijn medicatie in te nemen. Nu kwam ik er dus ook pas net weer achter dat ik het was vergeten vandaag doordat ik een aantal lichamelijke klachten krijg als ik ze niet inneem. Wekker zetten helpt niet want die druk ik gewoon uit en dan denk ik “ok doe ik” en na 2 seconden ben ik het alweer vergeten. Word moe van mezelf.