Wat je even kwijt wilt

Hahaha veeg me op

1 like

Ik werd gister avond uit het niets onwel en nu voel ik mij zo beroerd en licht in mijn hoofd .

Elke keer denk ik weer dat het een strak plan is om tot 0.00 in de ub te zitten en elke keer als ik daarna niet kan slapen, terwijl ik de volgende ochtend om 7.00 op moet, vraag ik mij af hoe vaak een ezel zich aan dezelfde steen kan stoten.

@Sabr ik heb eindelijk gevulde eieren gegeten!

3 likes

Sterkte morgen/vandaag! :heart::heart:

1 like

hey mede nachtbraker

1 like

Me too

1 like

Wow dit zo erg. Je verwoordt het perfect. Ik vind zulke opmerkingen zo vervelend, maar als je er wat van zegt krijg je inderdaad die nog stommere weerwoorden. Er valt ook niet tegenop te redeneren met logica :weary:

3 likes

Ik kan niet slapen en en ik heb morgen een belangrijke presentatie. Ik mag niet falen


Hoop dat het inmiddels gelukt is en heel veel succes morgen!
Met een beetje adrenaline overleef je die presentatie wel op weinig slaap😊

1 like

Pff ik hoorde de hele tijd allemaal geluiden in huis en ik dacht elke keer dat ik iemand hoorde, vriend wakker gemaakt maar niks aan de hand. Wel logisch want er stond er ooit een naast mijn bed maar ik heb er tijden geen angst voor gehad, maar sinds ik verhuisd ben naar een eengezinswoning kan ik helemaal mezelf gek maken. Zo irritant!

Maar nu zit ik dus te malen
 de moeder van een vriendin van mij gaat snel overlijden, dus ik wil graag wat voor haar doen. Ik dacht om een aantal lekkere kant-en-klaar maaltijden te bestellen maarrr wat zijn een beetje gezonde/lekkere? Ik had toen een keer wat in de vlog van JOsh V zien langskomen maar ik kan t zo snel niet vinden. Iemand enig idee?

Thanks!
Even uitvogelen hoe ik mijn telefoon goed krijg dan.

1 like

Nee, meestal bij een fysiotherapeut. Vriendin van mij heeft het bij een sportmasseur laten doen. Even googlen wat er in de buurt zit!

Ik ben ook gister begonnen! Heb nu 2 afleveringen gezien, echt vet ja.

Ik heb voor de verandering eens goed geslapen vannacht, maar ben nog steeds moe?? Had dit weekend rustig gehouden zodat ik lekker uit kon rusten maar dat is dus blijkbaar niet gelukt.

Dank je wel. Fysio zou ik zelf niet aan gedacht hebben. Ga het eens proberen want om elke ochtend met coolpack mijn ogen wat minder gezwollen te krijgen ben ik nu ook wel zat.

1 like

Omdat kittens lief en nieuw zijn en dat is natuurlijk veeeeeel leuker. :roll_eyes: Niets van aantrekken! Heb je al ergens een foto gepost? :heart_eyes:

1 like

Ik ben een partij gaar, niet normaal

1 like

Waarom wilde ik ook al weer sporten en niet slapen😅

1 like

Deze dag is ook weer lekker gepland. Garage komt de auto tussen 8 en 10 ophalen en ik moet om 9 uur ergens zijn. Foutje.

Ik heb op mijn koksopleiding geleerd om eiwit i.p.v. een volledig ei te gebruiken om ze te rollen, nog een laagje bloem daarover die je hebt gemengd met peper en zout en vervolgens 2 laagjes paneermeel erom heen!
Niet te veel kroketten tegelijk in het mandje en ze er in leggen i.p.v. een aantal tegelijk in gooien

4 likes