Wat je even kwijt wilt

Kattentopic staat er vol mee, maar speciaal voor jou:

23 likes

Ik was vanochtend netjes op tijd vertrokken zodat ik lekker rustig aan kon doen. In de trein dacht ik ineens dat ik te vroeg was dus ik kon ook wel lekker rustig aan kon doen en de volgende bus kon pakken, maar dat is dus helemaal niet zo :frowning: Goede hersenkronkels weer

Omdat ik niet wil dat al mijn meubels en gordijnen aan gort gekrabd worden
:persevere:

Komt vast gewoon van het vispannetje. Verschilt ook allemaal per persoon. Ik heb na biertjes eten een dag lang beetje rozige plas terwijl mijn vriend dat nooit heeft

1 like

Ik heb dit altijd als ik vis of andere sterk ruikende dingen gegeten heb, kan bij mij best 1 a 2 dagen aanhouden

1 like

Oh sorry, maar dat vind ik echt een slecht argument. Dat kan met een kitten net zo goed gebeuren als met een volwassen kat. En je hebt van die speciale sprays voor je meubels. Daarnaast bij kittens heb je vaak nog “ongelukjes” waar een volwassen kat de bak heel goed weet te vinden.

1 like

Vandaag begin ik bij mijn nieuwe baan. Ik was er heel blij mee en enthousiast over, maar nu denk ik alleen maar ‘waarom heb ik hier in vredesnaam op gesolliciteerd’ en ben ik bang dat ik het niet kan. Het zal in de praktijk vast meevallen, maar het lukt me nu even niet om dat negatieve gevoel uit te zetten.

1 like

Ik heb al een aantal volwassen katten gekocht en ik heb nooit problemen met krabben aan meubels i.t.t. vrienden en kennissen met kittens. Kan toeval zijn hoor, maar ik vind het niet erg haha.

Ik koop trouwens volwassen katten omdat kittens toch wel vaak een huisje vinden en mijn katten allemaal al een poosje in het asiel zaten. En ik krijg die Waarom geen kittens??? opmerking dus ook vaak. :sweat_smile:

6 likes

Bij mij moest ik acht uur nuchter zijn voor de test!

Ja precies, dit was voor mij ook de reden om voor een volwassen kat te gaan. Maar het breekt mijn hart echt als iemand zegt; waarom geen kitten

4 likes

Volgens mij heb ik best vaak op het forum gepost over mijn babynichtje, als je dat stoort, excuus. Toch wil ik dit kwijt, mijn zus vertelde dat ze laatst al voor de tweede keer een “mooi ventje!!” is genoemd. Ik vind dit echt zoooo grappig hahhaahhahaha. Omg, ze heeft eigenlijk juist echt een meisjeskoppie. Dat was dan in het bejaardentehuis waar mn zwagers oma woont en een medebewoner had dat gezegd. En echt, ik vind het zo grappig :joy:En wat mn zus dan op dat moment heeft gedacht etc. Toen stuurde ze een foto met de tekst “ons ventje”. Daar had ze een spijkerbroek aan en een blauw/wit gestreept shirt. Dus dan zullen ze wel denken wat een leuk jongetje! :hugs::rofl:

8 likes

Naar waar gaat de reis? (Als je dat wilt delen)
In ieder geval fijne vlucht en reis voor straks.
Zelf heb ik geen verborgen tips.

1 like

Ik heb vannacht gemerkt dat ik dus snurk in mijn slaap. Normaal lig ik altijd op mijn zij om te slapen. Maar nu werd ik wakker op mijn rug door mijn eigen gesnurk. Mijn vriend zei me de afgelopen tijd al dat ik af en toe eens snurk in mijn slaap, maar ik geloofde hem nooit want hij zou die dingen wel durven zeggen voor de grap. Maar het is nu echt zo, ik ga nu maar even opzoeken waardoor dit kan komen, dat ik er vanaf kan, want ik vind dit zo oncharmant voor iemand van 26 :redface:

Komt goed! Ik zou het wel even zeggen, want soms kunnen ze daar nog rekening mee houden dacht ik :slight_smile:

1 like

Ik geniet elke ochtend opnieuw zó van m’n bakkie havermout.

3 likes

Zeg dat wel man pff.

1 like

Ik droomde vannacht dat mijn vader met de hogedrukreiniger mijn balkon aan het schoonmaken was en dat ik daarvan wakker werd en heel boos werd want ik was aan het uitslapen. Nu kijk ik naar buiten en denk ik: ahhhhhh jammer dat het niet echt was want mijn tegels zijn echt glibberig vies.

2 likes

Ik heb eigenlijk de hulp nodig van een studiegenoot voor iets, alleen ik heb hem al een half jaar niet gesproken ofzo dus ik durf het niet te vragen gvd

Zijn vast de zenuwen, tuurlijk kan je het wel.

Succes!

Beehhh ik hoorde m’n werktelefoon net al af gaan. Laat me met ruuuuuust, ik heb roostervrij!!!