Wat je even kwijt wilt

gevonden.
ik wilde alleen zeggen dat ik Jenny hoor en geen laurel

3 likes

Hm ik slikte zondag de laatste pil en wilde hem doorslikken (dit werd dan de derde keer doorslikken) maar maandag werd ik ongesteld, een doorbraakbloeding wat ik nog nooit heb gehad. Best wel hevig en ook kramp. Maar ik had de pil van maandag al geslikt dus dacht ik ga gewoon door met slikken en na een paar dagen zal het wel over zijn. Nu heb ik heel de week dus nog een beetje gebloed. De ene keer heftiger dan de andere keer. En het is nu nog steeds niet over.

Is dit wel oke? En de pil is nog wel betrouwbaar… toch niet dat mijn eicellen ook door die hormonen springen net zoals dat bloed/slijmvlies (sorry tmi).

Groetjes,
een onzeker kreeftjuh

Ik hoop het ook echt, lief van je!

1 like

Ik deed gisteren met vrienden een spelletje waarin je iets over jezelf op moest schrijven en dat anderen moesten raden wat bij wie hoorde. Een vriend van me reageerde negatief op iets wat ik had opgeschreven en ik zei automatisch ‘hee dat is een omg reactie!!’. Het forum beïnvloedt me teveel :frowning:

18 likes

Unc. wardrobe zit naast de urban outfitters
We are labels op de meent
OU. botique en er zitten daar op de pannekoekstraat nog wel meer leuke winkeltjes

1 like

Hahaha guys ik kom net dit tegen en I love it, wat zijn dit soort infomercials toch hilarisch:

2 likes

Wie had die maaltijdsalade met vega tonijn geprobeerd? Hoe lekker is die? is het het waard?

1 like

19 mei en ik ben in staat de verwarming aan te doen. Het is echt koud :weary:

1 like

Staat ergens in de buurt een ijscoman.
En hij heeft een irritant deuntje.
EN DIE VENT RIJD MAAR NIET DOOOOR OF ZET DAT DEUNTJE NIET UIT

2 likes

Wow bestaat dat nog

Wij hebben er 2! Eentje die echt al iets van 20+ jaar rond rijd. En een of andere nep italiaan met een kut deuntje

Haha I feel you

hier staat hij al de hele week aan, de temperatuur komt amper boven de 15 graden waar ik woon

Oh dat wil ik ook weten! Ik had wel een keer tonijn van de vegetarische slager gegeten, dat was echt heeel lekker

1 like

Ik doe dit heel vaak en heb inderdaad af en toe een doorbraakbloeding (nu is mijn lichaam erop getraind en heb ik die bloedingen niet meer :sunglasses:) maar omdat je de pil gewoon hebt geslikt is de werking gewoon nog hetzelfde. No worries

Mijn vriend is al 2 uur bezig om zijn vishengels in orde te krijgen. Heeft ie nog niet kunnen vissen want we gaan zo weg haha. Hij is nu boos.

3 likes

Ik denk dat ik m vanavond gewoon ga halen :stuck_out_tongue: Dus ik laat het je (ook) weten!

Omg ik schrok me De Tering. Vanmorgen zat ik hier te forummen en wilde ik iets liken maar drukte per ongeluk op delen en ook al op LinkedIn en toen stond er al meteen een post klaar op LinkedIn inclusief deze forumnaam. Snel terugterugterug dus crisis averted maar ik kreeg net een melding hier van mijn first share!!! Dus snel naar LinkedIn gegaan en daar had ik een melding, aaaaaah ik was zo bang dat ik een forumpost had gedeeld op LinkedIn. Maar dat was niet zo. Oke anticlimax maar toch opgelucht! :scream::scream::scream:

20 likes

Jaa chill, dankje! Ik ben benieuwd. En eet smakelijk alvast!

1 like

Vanavond Nacho-night :sunglasses:

Ik begin een lichte voorkeur voor dit forum te ontwikkelen vanwege de smileys en dat ik sneller bij het ‘eerste ongelezen bericht’ uitkom!

5 likes