Wat je even kwijt wilt

Ik haat sommige collega’s zo. Ze zijn luidruchtig en schreeuwen door het oortje, en maken allemaal van die hatelijke grapjes. Ik weet ook nooit hoe ik moet reageren op ze

Gisteren moest ik helemaal terug rijden omdat ik een vriendin moest ophalen, ze zou met iemand anders komen maar diegene zei last minute af. Mijn vriendin was helemaal geirriteerd natuurlijk.
Vandaag zouden we afspreken en even de stad in gaan en nu zegt ze zelf net af omdat er ook familie komt en dat was ze vergeten ofzo.
Nou ik ben echt méga geirriteerd, echt méga. Ik heb geen zin om alleen te gaan en ga me deze hele fucking pleuresdag vervelen. Was vroeg opgestaan om dingen te doen die ik wilde doen zodat we dus de stad in konden. Argh echt

Zelfde probleem hier. Ik had maanden geen kleding gekocht dus gisteren wilde ik eens lekker geld over de balk smijten, maar dat viel nog niet mee. Ik zag echt nergens wat leuks? Ben uiteindelijk soort van geslaagd bij Monki en Mango. Vooral Monki is vaak wel prima geprijsd.

1 like

Heeft iemand wel eens een betaaloverzicht gekregen van Afterpay maar dat de bestelling niet van jou is? M’n ouders krijgen opeens een herinnering, maar hebben daar nog nooit iets besteld.

Wat is het ook koud opeens. Ik heb gewoon een trui aan

Kijk eens naar het emailadres van de afzender, is dat wel een officieel Afterpay-emailadres? Kan spam zijn!

1 like

Hij is via de post gekomen, dat vind ik zo raar.

Hé hallo de Powerpuff Girls staat op Netflix? Beter zetten ze Dexter’s Lab en andere series van Cartoon Network er ook op.
O en ik hoop ook nog steeds op Beugelbekkie want die op yt heb ik inmiddels allemaal al gezien :relieved:

27 en zo volwassen haha.

edit: O volgens mij is het een vernieuwde versie ofzo? Stom.

6 likes

Ik ging sushi eten met mijn nichtje en tante en ze dacht dat we na één ronde al klaar waren

7 likes

Hahahah wat schattig

2 likes

Ja zeker een goed begin! Wie weet krijg je direct orders en kan je buiten textbroker om ook wat gaan doen. Je kan ook lid worden van Young Creators, een goeie facebookgroep waar opdrachten in gepost worden. Ik ben druk op weg en volgens mij @queenofdisaster en @VickyViolence ook! Dus wie weet kun je tips vragen bij hun

1 like

Ja het weer de afgelopen weken is echt raar joh? Echt in een dag van 15 naar 25 graden en daarna opeens weer koud.

1 like

Ik heb een nieuwe fiets nodig en zie door de bomen het bos niet meer omdat winkels vaak maar een paar modellen hebben staan en websites zo onduidelijk zijn. Waar kopen jullie fietsen?! Ik wil geen swapfiets trouwens.

Oh dat is vreemd ja… dan zou ik even bellen.

1 like

Waar woon je? Als je in Amsterdam woont, is Hans Struijk wel een goede tip. Die hebben meerdere winkels en een ook hele grote showroom tegenover de RAI

1 like

Ik woon niet in Amsterdam maar toch bedankt!

Wat lief en wat fijn dat het lijkt mee te vallen!!

11 likes

Ik ging net nachos eten met een vork (sorry) omdat ik m’n handen niet vies wilde maken, laat ik natuurlijk een hap van m’n vork vallen op m’n blouse. Les geleerd.

5 likes

Ik heb gisteren uit pure verveling ex on the beach gekeken en ik vond het nog leuk ook. Nu wil ik eigenlijk ook het vorige seizoen terugkijken maar kan het online niet vinden :angry:

Also ik heb teveel van deze gehad

En ik stopte er net nog een in mn mond want love zuur, en het deed gewoon PIJN

6 likes