Wat je even kwijt wilt

Ben op visite kom ik mezelf tegen

38 likes

Ik ga zo maar eens een fles wijn open trekken.

1 like

Ik heb hier vanmiddag zoveel gepost met die hele wedding dat ik nu gewoon niet meer weet wat ik moet typen. Mn daglimiet is bereikt denk ik. En ik heb nog wel zo’n zin in een avondje forummen :pensive:

1 like

Ik ben zo labiel vandaag. Wil gewoon knuffelen, maar er zijn allemaal vrienden van mijn vriend dus ja. Gaat dat even mooi niet op haha.

@sunmoonstars zoutlampen zijn echt zooo fijn, ik heb er ook een en 4 van die theelichten er van en ik ben er elke keer zo blij mee als ik ze aandoe.

ik heb vandaag nog echt niets uitgevoerd voor school, heb wel m’n eerste tekst voor textbroker eindelijk ingeleverd dus hoop dat 'ie geaccepteerd wordt.

4 likes

Ik heb een uur geleden een zak chips leeggegeten en nu totaal geen honger, maar moet over een uur weg en nu dus eigenlijk avondeten. Maar weet dus niet wat.

1 like

Ik wil graag allebei de fora een kans geven maar vind het zo lastig om alles bij te houden. En al helemaal om dan ook nog op allebei actief te posten oh help

1 like

Daarom heb ik het snel opgegeven. Twee, hier voelt het goed werkt het sneller

1 like

Ah ja ik heb precies het zelfde? Heb gisteren alleen op WTF gezeten maar sinds gisteravond alleen maar hier, maar denk dat ik toch mijn keuze wel gemaakt heb en ik hier blijf. Wel jammer om sommige users dan te moeten missen maar 2 fora bij houden is echt moeilijk en met een gewoon dagelijks leven gewoon bijna niet te doen. Misschien moeten de fora gewoon een wekelijkse samenvatting op de frontpage plaatsen. :wink:

3 likes

Weet iemand hier dit, ik heb stradivarius besteld en gewoon netjes alles ingevuld. Ook m’n Huisnr. Nu stond in de bevestigingsmail dus alleen m’n straat zonder nummer erbij… ik heb ze al gemaild, maar geen echte reactie, alleen automatisch. En het pakket is wel al verzonden… dus nu hoop ik dat m’n pakketbezorger m’n naam weet en dat ie alsnog bij mij aflevert. Maar stel hij weet dat niet, gaat het pakket dan terug oid??

Ik had precies hetzelfde! Je moet even bellen, dan passen ze het aan bij postnl

Bellen naar PostNL?

Nee naar Stradivarius zelf

OkƩ top, ga ik dat ff doen! Thanks!!

1 like

Dit is mijn eerste post en al direct een klaagpost.
Het moment is eindelijk daar: over een paar dagen, na nog even bikkelen, kan ik mijn scriptie voorleggen aan mijn tweede begeleider. Had over het onderzoek best een goed gevoel, al liepen sommige alinea’s niet zo heel lekker. Nu heb ik vandaag de scriptie van een vriendin mogen lezen en die van haar is gewoon veel beter. Beter onderbouwd, uitgewerkt en gestructureerd, complete modellen erin en zo. Vergeleken met de hare is mijne best amateuristisch en een bij elkaar geraapt zooitje. Deels komt dat omdat mijn onderwerp moeilijker is om te onderzoeken, maar ook vanwege mijn chaotische werkhouding. Lang verhaal kort, ik ben mijn motivatie zoek en bang voor een cijfer dat lager is dan waar ik op hoop.
Dit wou ik even kwijt. (Peptalks worden gewaardeerd, maar ik snap het ook als je geen zeikverhaal wilt lezen.)

4 likes

Frikandel speciaal. Heb daar zon zin in.

2 likes

Gepaneerde frikandel als ze die hebben!

1 like

#teamkaassouflesse

2 likes

Dit is misschien wel een goeie gewoon een dag/paar dagen op het ene forum en daarna een paar dagen op de ander. Vind ze opzich allebei fijn, ik kan twee tegelijk alleen niet aan

1 like

Frikandel speciaal met lekker veel uitjes. En ik vind Mexicano’s ook lekker.

1 like