Wat je even kwijt wilt

Ik vind het echt vreemd fijn om te zien hoe mijn koop gedrag veranderd is. Vroeger kocht ik dingen puur voor het kopen. Ik gaf dan echt veel geld uit aan dingen die ik niet per se wilde of nodig had, maar het was goedkoop of in de sale ofzo. En nu koop ik eigenlijk alleen nog maar dingen waar ik echt sterke gevoelens over heb, dat ik ze heel graag wil. Een paar weken terug zag ik een meisje in zo’n leuke top, en sindsdien wil ik die echt graag hebben, en vandaag heb ik m gekocht voor mezelf en ik ben er zo blij mee? Sowieso is het al iets wat ik nooit zou durven dragen dus ergens is het ook nog eens heel spannend (het is een croptop). Maar echt gewoon zo blij en zo veel voldoening van 1 shirtje in plaats van 3 tassen vol kleding.

Oh en ik wilde even kwijt dat ik erachter ben dat ik gin&tonics gewoon lekkerder vind op kamer temperatuur, lynch me niet alsjeblieft

6 likes

Gewoon viandel is dat toch?

Oh dat ken ik ook niet haha, interesting

Nee is wat anders. Het is een frikandel met paneermeel zoals bij een kroket.

Juist mannen genoeg dan toch? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Hahah ja zo kan je het ook bekijken. Maar zijn toch niet echt mijn type :sunglasses:

1 like

Ik haat daten ook. Hoe ken je hem? Is het wel een leuke jongen? Misselijk en moe is voor mij een excuus om niet te gaan (gewoon geen zin soms ook maar vaak is het dan toch wel leuk als ik mezelf bij elkaar raap).

Als je een goed gevoel had over je onderzoek, zou ik me proberen niet te laten beïnvloeden door iemand anders scriptie met een ander (makkelijker) onderwerp. En anders toch proberen nog iets aan te passen als je denkt dat het beter kan :blush: nu kan het nog toch?

Ik ben gisteren naar bed gegaan, wakker geworden, en nooit meer vanaf gekomen met het nieuwe nummer van pharrel in mijn kop. Haat hem nu al :face_with_symbols_over_mouth:

Ik vind kleding kopen dus echt niet leuk gewoon. :pensive: Naast dat ik een maatje meer heb, ben ik mega kritisch als het gaat om stoffen en hoe iets valt.

En op de een of andere manier koop ik altijd het verkeerde.

2 likes

Veel plezier!

1 like

@monkeyslut have fun vanavond! Wordt vast leeeuk

Ik heb ook een date vanavond (nummer tweee) en mijn haar zit niet. Kut. En niet genoeg wijn om mijn zenuwen weg te drinken. Kut. Wel een sletpakket in minitasje gemaakt zoals hier werd aangeraden, waarvoor dank.

4 likes

Mijn tante is jarig en m’n zusje en ik hebben haar xtc pillen gegeven en ze was er heel blij mee. Verder is er ook familie van de andere kant en ik ben drie keer met meghan Markle vergeleken (die ik überhaupt niet kende) en 5x heeft men gevraagd of ik met m’n neefje ‘bij elkaar horen’. Nee. We zijn familie Gerda en dit is best een verontrustend idee. Ik ben aangeschoten en ik heb Gerda gepikt van @santeria want perfect om een punt mee te maken

17 likes

Veel succes alvast! Misschien kan het helpen om van te voren vast een keertje hardop te zeggen wat je wil zeggen of het vast een keer op te schrijven.

1 like

Ik heb een eetdilemma voor vanavond: Zweedse balletjes en zoete aardappel en paprika uit de oven? Of linzensoep? Help mij plz!

Het eerste!

1 like

Thanks voor het maken van mijn keuze!

1 like

Ja daar moet je ff 1x doorheen en dan ga je steeds naar de eerste ongelezen post. Je kan ook t scrollbalkje gebruiken om in 1x naar de laatste post te gaan

Citaat

Ja of klikken op de tijd van laatste bericht heb ik gemerkt. Dus bijv. 1 min

Daarom online shoppen!