Wat je even kwijt wilt

Volgens mij was het @Krabsalade? Ik kijk ook!

2 likes

Oh, dan ben ik je voor eeuwig dankbaar hahaha. Nondeju is mijn lievelings woord en een stuk karton met lippen een klassieker.

1 like

Stond laatst af te dingen, bij de action.

Pis in mn broek

2 likes

Ja hij is wat dat betreft niet na te doen, maar ik probeer het dagelijks (en vind mezelf dan overigens ook hilarisch)

Ik moest van een dokter de pil blijven doorslikken (aka nooit stopweek inlassen) maar na twee maanden heb ik toen toch mijn maandstonden gekregen en dat duurde drie weken, echt kut (:wink:) maar daarna was alles normaal, dus geen zorgen maken Ik zou voor de zekerheid wel even nog een condoom gebruiken want je weet maar nooit

1 like

H&M heeft niet altijd mijn maat en ook bijna nooit zwart helaas. Heb nu altijd die van Mango, die passen bij mij best goed haha. Al heb ik wel een te platte kont voor standaard broeken ofzo xD Meeste plussize kleding is echt niet mijn smaak trouwens, want wat ik ken heeft een print, kleur of tuniekjes/jurkjes. xD Precies de dingen die ik never nooit draag. Ik ben meer van de bandshirts, leren jack, skinny’s met scheuren en docs/allstars :stuck_out_tongue:
En ik moet meer een taille hebben, want A-lijn staat heel raar. Dan lijk ik nog veel dikker. Alleen geen idee hoe dat heet?

1 like

Ik vond de vegetarische tonijn salade verassend lekker! Heb alleen die kokosmix er niet in gegooid want haat kokos, en ik vond de toevoeging van rucola wat jammer want haat rucola. Vond de tonyn (nooit eerder op) ook verassend vissig? goed gedaan dit

2 likes

Leuk! Iemand noemde hem ook laatst in gesprek dat ik had. Ik ken hem niet zo goed, maar ik ben door je post nu ook ingeschakeld! :grinning:

1 like

Ik heb net een kwartier lang gelachen om geschoren alpacas hier in de buurt. Ze lagen allemaal op een rijtje met uitgestrekte nek alles in de gate te houden.

Hilyrical

6 likes

Dolgelukkig met m’n roze gin jongens

20 likes

Heb het ook aan staan. Hoor af en toe wat hard gelach van vriendlief uit de anderen hoek van de kamer komen.

Same here. En dan heb ik nog niet eens een maatje meer. Maar ik vind dingen gewoon maar zelden goed staan/fijn (bij mezelf).

1 like

Echt?? Broeken van de mango, kan me de laatste poging nog herinneren, een leren broek jaar of 3 geleden, nouuu daarna heb ik het niet meer geprobeerd, hahaha! Maar shit ja ik snap heel goed wat je bedoelt met die printjes en dat soort dingen. Ik ben meestal wel gek op merken als the ragged priest voor wat stoerdere dingen, dollskill vind ik altijd leuk heeft ook veel leuke shirts! Maarja alles is online…

Joejoe kom ik weer met mn mode gezeik. Maar ik wil best advies geven en dingen online uitzoeken voor jullie als je shoppen niet zo leuk vind. Wil er zelfs een topic voor openen haha. ( mag ook in pb als je dat fijner vind) maar als je me een lijstje stuurt met je stijl/maat / dingen die je leuk lijken dan ga ik wel opzoek.

Naast painten en chatten is online window shoppen een hobby van me haha

18 likes

Haha, aan leren broeken doe ik niet. Vind het heel tof, maar het staat me niet ofzo. Die merken ken ik niet, zijn die ook bij een Nederlandse webshop te koop toevallig?

Nou ragged priest hebben ze wel dingetjes van bij asos en dollskill is een website met allemaal merken en ook wel eigen merk, maar dat is amerikaans volgens mij, dus dat is wel ruk. Maar maybe dat merken die zij verkopen ook wel in NL te koop zijn!

1 like

Zo lief dit

1 like

Wat zijn jouw favoriete websites om te lurken?

Asos mango h&m en forever 21. Ja en ernaast nog wel andere sites als ik specifiek naar iets opzoek ben. Ik heb trouwens zelf een grote maat daarom kijk ik vooral daar. Maar soms lurk ik ook op andere sites van wat helemaal niet mijn budget of maat of style is haha

Ik heb een topic aan gemaakt het heet mode advies.

4 likes

Ja, dat heb ik dus ook! Bij anderen staat het dan supertof en bij mij maar matig.