Wat je even kwijt wilt

Haha, zelfs online wil het niet. Vind het online ook kut. Heb nu wel wat dingen besteld (waaronder gewaagd roze), dus ben benieuwd hoeveel er terug moet. Als er niets terug moet, heb ik ook een probleempje, haha. Want kan niet alles houden. :joy:

Ik vind het ook een crime, dus snap het helemaal.

Was gisterenavond dronken en toen moest ik huilen in de metro (#dramaqueen) en toen gaf een onbekende meneer me een zakdoekje <3

20 likes

Jaa was Djie van sjie

1 like

Ik heb elke avond/nacht van onrustige benen. Zo irritant is dat. Hoe warmer het wordt hoe erger trouwens. Soms helpt het om even te lopen of onder koud water te dompelen maar dat is snachts geen doen. En dan lees ik op internet dat het eigenlijk alleen bij oude vrouwen voorkomt. Lekker dan :roll_eyes:. Iemand nog een super goede tip?

Ik heb nu een aantal dingen besteld, dus ben benieuwd, haha. En wat toch niets is, gaat gewoon weer terug :slight_smile:

Ik vind het dus heel fijn als ik korting krijg, al is het maar 3 euro.

Nou, best prima! Lekker luchtig als broodvervanger (glutenvrij brood is echt troep) vind ik dit een goede optie.
Wel ei-ig. En het heeft beleg nodig.
Maar met kaas of hagelslag lekker!

2 likes

Ik heb voor 1 bruiloft volgende week 2 outfits gekocht, zodat ik nog lekker tot het laatste moment kan twijfelen :face_with_raised_eyebrow:

Oja en dan natuurlijk wel ook 2 paar schoenen want de één past bij de één en de ander bij de ander

2 likes

Wat voor soort figuur heb je? Als je het niet vervelend vindt dat ik dit vraag… maar ik heb ook wel moeite met shoppen en pas lang niet overal alles, maar vind vaak dat bepaalde winkels specifieke pasvorm hebben, dus misschien kan ik je op die manier een beetje helpen?

Waar koop je dit, wil proberen

Is er hier een opticien / optometrist / oogarts in de zaal?

Ik heb al een maand een bril met computerglazen. Met leesgedeelte +0,50.
En cilinder +1 en -1

Nu kijk ik rechts wel fijn maar links niet.
Eerst zat mijn glas gedraaid (sukkels)
Nu kijk ik rechtdoor wel goed maar naar beneden miet. Als ik mijn rechteroog dicht doe zie ik links wel scherp, met beide ogen niet.
Kan dat te maken hebben met een dominant oog?
Kan ik daarmee aankomen bij mijn opticien?
Ik wil dit niet meer en wil nieuwe “gewone” glazen. Moeten zij mij hierin tegemoet komen?
Omdat het bij mij niet “werkt” ?

Of heb ik €400 weggegooid

Ik dacht altijd een peer, maar die zijn volgens mij vrij smal van boven en hebben kleine borsten. Dat heb ik niet. :yum: Maar een zandloper klopt ook niet helemaal. Ik draag overigens vrijwel altijd een jeans en shirtje, want jurkjes vind ik echt niet comfortabel (en zijn ontzettend onhandig met mijn werk haha) en ze staan me ook niet ofzo.
:joy: En verder ben ik gewoon dik, haha.

ik ben dus al de hele week netjes op dieet, deze avond aten we patat. dat wist ik van tevoren dus rekening mee gehouden, hele dag weinig gegeten en ontzettend trek in… krijg ik opeens last van een of ander virusje ofzo??? letterlijk een half uur van tevoren :cry:

ik heb ze bewaard haha, ik hoop dat het over gaat en dat ik zo nog wat koude patatten op kan vreten, al is t maar voor het idee

1 like

Wait wat is een sletpakket?
Klinkt handig!

Zie het leed dat daten heet :point_up:t2:

Die badges die je hier krijgt zijn hilarisch :joy:

3 likes

Ik zie het nu!
Briljant

Mmm, maar dan staat een a-lijn waarschijnlijk wel goed of niet? Ik vind bv winkels als zara en mango rechte modellen hebben van jurkjes en topjes, maar bij mij past mn reet daar gewoon echt nooit in, dan heb ik voor mn onderlichaam een 42/44 nodig en voor bovenlichaam 38/40 en dat werkt bij mij totaal niet met rechte modellen. En broeken zijn voor ever drama, zeker bij de zara, want dan zit ie goed bij de benen, maar kan je ongeveer een krat bier kwijt aan de achterkant bij je rug. Violetta van mango bv, verschrikkelijke pasvorm. Heb het idee dat de plussize lijnen van new look, asos en river island toch wel vaker wat meer getailleerde kleding hebben, en ook wel wat meer gericht zijn op heupen. Maar ik vind t nu toch best lastig want ik draag werkelijk nooit jeans en een shirtje, dus dan ken ik de pasvorm ook voor geen meter :neutral_face:

Hm broeken vond ik ook nooit verkeerd toen ik nog wel een broek droeg, of die van de topshop en asos!

Op t egf heeft ooit eens iemand een filmpje van Ronald Goedemondt gedeeld en hij is sindsdien mijn favo cabaretier dus bedankt! Hij is nu op npo 1 met een voor mij nieuwe show :ok_hand:

3 likes

Ben ook aan t kijken!
Fitgirls, WOOOOO

2 likes