Wat je even kwijt wilt

Ik kwam er net achter dat Sostrene Grene helemaal niet door 2 zusjes wordt gerund die Anna en Clara heten maar 2 broers en nu voel ik me genept :stuck_out_tongue:

11 likes

Haha ja! Ik ben ook dol op de sissy boy sketch.

1 like

Heeft iemand tips voor goede oortjes? Ben die van mij van Apple kwijt, de fijnste ooit maar nieuwe zijn zo duur :frowning_face:

Waarom moet ik nu weer hyper zijn. Heeft iemand zin om mij een klap voor m’n hoofd te geven?

Jaa vind ik leuk om te doen ik heb een topic gemaakt genaamt mode advies. Als je hulp nodig hebt hoor ik het graag

1 like

Hallo waar is mm tag en de foto

2 likes

Ik eet zo weinig curry dat ik er vandaag achter kwam dat de fles die ik heb (zo’n kleinere van 400ml) tot juni 2017 houdbaar was. Maar hij smaakt gewoon prima dus ik maak m lekker op hoor (duurt nog 2 jaar wss maar oke).

1 like

Mijn konijn heeft de zomer in der bol. Sjeest de kamer door, onderzoekt alles, loopt 20x dezelfde route. En dat met haar 10 jaar.

9 likes

Heb geen foto :cry:

Ik kan echt agressief worden van mensen die appels eten. Echt walgelijk. Het geluid, hoe het eruit ziet. Bah.

6 likes

Ik heb het gisteren en vandaag lekker wel gedaan, hipster he? Zo’n schijt aan de mening van anderen attitude :sweat_smile:

Ik heb morgen een kraamfeestje iets. Ik kan niet wachten tot het voorbij is

4 likes

Mooie tegenhanger van @anon39978576: vanmiddag vertelde een vriendin dat ze zwanger is (eerste in mijn omgeving van mijn leeftijd bij wie het zover is) en ik heb als een baby gehuild van blijdschap.

6 likes

Sommige mensen zijn echt zo snel op hun teentjes getrapt. Als je 1 ding zegt dat niet helemaal in hun straatje past (of dat ze verkeerd begrijpen), ontploffen ze. Durf onderhand niets meer te zeggen. :sweat:

Wilt er iemand morgen of maandag koffie drinken of iets anders leuks doen?

2 likes

Het stoort me heel erg dat ik niet goed kan presenteren. Ik denk dat ik wel genoeg kennis heb om een goed verhaal te vertellen, maar ik ben zo waardeloos in publiek spreken… ook omdat ik bang ben iets verkeerds te zeggen…

1 like

Prowise?

Werd hier vanochtend nog mee geconfronteerd. Vind het niet zo erg om het te zien, maar het geluuiiiid, walgelijk… ben weggelopen

1 like

Iemand zei dat ook laatst op het oude forum. Was jij dat? Sindsdien kan ik er niet meer tegen.

2 likes

Ik heb geen problemen met appels, maar met mensen die iets eten dat ik niet lust. Echt heel vreemd, maar ik kan er echt misselijk van worden…

2 likes