Hahaha echt?? Nouja ik lach wel, maar het is niet grappig. Komt het dan door de geur?
Rillingen
Jezus dat verzin je toch niet, vreet m dan als je op als je staat af te rekenen ofzo, of op de wc, maar niet naast je oor, verskrikkelijk alleen het idee al
Oh echt, nee dat was ik niet volgens mij. Ik ben la casa de papel aan t kijken en die berlin eet te pas en te onpas zo ranzig mogelijk een appel, fus vandaar haha.
Ik nomineer deze voor meest walgelijke post van het jaar
Aaaahh ik kom hier toch ook even kijken. Ik weet het Ʃcht niet waar ik nu moet blijven hangen first world problem maar toch stom.
Jaaa ik!!
hahahaha ik was gisteren een appel aan het eten in de trein, en toen stond een meid die tegenover me zat op en ging ze een paar stoelen verder zitten . Ik dacht eigenlijk dat het toeval was want ik eet echt niet vies hard ofzo, maar misschien was het toch een van jullie?
Ja wat nu haha. Er is ook geen logische checklist ofzo met proās en cons. Echt debiel dat ik al sinds het gesloten is in mān hoofd de hele tijd aan het nadenken ben waar ik heen moet :ā)
Nee niet eens de geur, maar echt het idee dat iemand zoiets OOIT zou willen eten
It wasnt me maar zou zo hetzelfde gedaan hebben haha.
(En om je uit de droom te helpen: zachtjes een appel eten bestaat niet sorry )
Ik ook! Wat is dit?! Ik vind dit echt niet okĆ© op zoān nare koude dag.
Goed om te weten als ik een keer ruimte wil creƫren in de trein
Hehe nee ik was er eigenlijk niet mee bekend dat mensen appels eten als storend ervaren
Herkenbaar Al voel ik het nu meer hier dan bij WTF.
Ik zou wel weer eens een date willen, maar ik vind het heel lastig om mensen te vertrouwen en vertrouw mensen per definitie niet. Dat maakt daten een stukje lastiger. Weet ook waar het vandaan komt, maar dat is niet 1,2,3 aan te passen (als het al op te lossen is). Alsof ik uiteindelijk niet wil ofzo, of iets me tegen houdt.
En ik kan heel snel op mensen afknappen, ook zo kut. Ik wil het niet, maar het gebeurt onbewust ofzo. O, en ik heb totaal geen zelfvertrouwen op 9 van de 10 dagen.
Ach, misschien moet ik ook maar gewoon naar bed gaan.
Haha goed plan wel.
En gelukkig heeft t gros van de mensen daar geen last van hoor. Ik weet van mezelf dat ik op t onredelijke af chagrijnig kan worden van eetgeluiden van andere mensen maar dat is verder niet heel normaal ofzo
Ik vind dat heel geil
Groetjes aan Laura
Haha huh? Ben jij wie ik denk dat jij bent hahaha
Ik zal de groeten doen!
Jongens dit gaat toch allemaal veel te snel doe even RUSTAAAAGH