Wat je even kwijt wilt

Tuurlijk ! Ik heb een topic aangemaakt
Het heet Mode advies.

3 likes

Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik hier ook elke maand 1 of 2 dagen last van. Vind het altijd zo gek dat je je lichaam zo voelt werken of zo. Vind je het trouwens niet handig om je cyclus bij te houden in een app? Ik gebruik zelf al heel lang Period Calender.

Nou, maar goed dat ik nog een keer gebeld heb. Omdat ik mijn melding anoniem had gedaan dachten de agenten dat het wel mee zou vallen… :thinking:
En niemand anders hier in de buurt durft iets te doen dus ik was ook nog de enige melding.
Maar daarom doe ik het juist anoniem, omdat ze mij wel kennen van het aanbellen.

2 likes

Leuk! Ik zal even kijken of er een lekkere aanbieding is bij de spoordeelwinkel!

1 like

@Polska Jeetje kan me goed voorstellen dat je ontzettend geschrokken bent. Ouders in het ziekenhuis is zo naar. Heel erg veel sterkte en probeer als het lukt ook goed voor jezelf te zorgen!

@Polska ontzettend veel sterkte :heart:

@Polska jezus wat eng en naar, veel sterkte ermee <3

@Polska ahw wat heftig , sterkte!

@Polska wat ontzettend naar, ik hoop dat alles goed komt. Sterkte!
(Ik stuur dat hartje op jouw bericht als steunbetuiging, niet omdat ik het ‘leuk’ vindt. Vind het toch even gepast om dat te vermelden!)

4 likes

Oh man, met mijn tweede melding is ook niets gedaan. Heb nu al drie keer de politie gebeld. Snap wel dat er vast ook andere belangrijke zaken zijn, maar na bijna 4 uur herrie wordt ik helemaal gek. Ben echt best wel teleurgesteld.

@Polska
Heel veel sterkte. Ik hoop dat alles snel goed komt. Een dikke knuffel :heart:

Bedankt voor je reactie!
Je hebt helemaal gelijk. Had even een aanval van hevige twijfel. Ik ga het nu gewoon even aanpassen dezer dagen.

1 like

jemig wat heftig, heel veel sterkte, vergeet jezelf niet. <3

@Polska heel veel sterkte! Ik hoop dat het allemaal goed komt! <3

Ik was gisteren even vergeten dat vandaag zga alle winkels dicht zijn :slightly_frowning_face::slightly_frowning_face::slightly_frowning_face:

Ik heb geen eten in huis realiseer ik me nu… :frowning:

2 likes

Ik ook niet, realiseer ik me nu door jouw bericht :joy:

Haha sorry :p! Ik zie nu wel dat de jumbo’s in de buurt wel open zijn, maar ik wilde naar de albert heijn en kruidvat enzo…

Ik heb echt slecht geslapen en zo op weg naar vrijwilligerswerk. Vind ik echt super om te doen maar ik ben straks denk ik ook heel blij als ik weer naar huis rijdt.

Ik heb een jumbo in de buurt! Dank!