Wat je even kwijt wilt

Hahahah ik lach zo hard. Een vent/klant zat me vorig jaar op mn werk erg achterna en ging telkens al mn collega’s om mijn contactgegevens en naam vragen etc. Hebben ze natuurlijk niet gegeven en 1 collega heeft toen aangegeven dat ik bezet ben. Nu zie ik op Facebook dat die collega en die enge vent verloofd zijn. Na amper 1 jaar hahahaha

20 likes

Ik wil niet als een stalker overkomen hehe maar volgens mij zag ik op het oude forum een paar keer een foto voorbij komen en ik vond jou stijl juist heel tof!

Los daarvan ben ik ook voor zo’n topic!! @anon39978576

1 like

@anon98052296 ben jij linus & celly?

Hahaha. Was dat nou echt een van die 15 trollen of gewoon een heel naar persoon?

Word hier gewoon beschuldigd van trollerisme
Ja dat was ik!

3 likes

Zij was 15 nare personen in 1

7 likes

Ik weet niet waar je woont en of je met mij wil maar ik heb wel zin! Woon in de buurt van Utrecht :slight_smile:

Ik haat het zo dat ik een ochtend mens ben, sowieso dat ik straks om zes uur weer wakker ben

1 like

Terug van vakantie, maar de buren hebben een feest en het is zo’n takkeherrie :tired_face:
Politie al gebeld 2 uur geleden maar het is heel druk met meldigen en de muziek gaat steeds harder. Ben echt zo moe, maar bonk weg uit bed.

Oh zo hatelijk is dat! Ik hoop dat het snel over is

@Barosmijnschatje ik heb de hele tijd jouw username in mn hoofd. Telkens als ik gewoon iets aan het doen ben denk ik opeens ‘baros mijn schatje’. Hahaha zo raar en random

18 likes

Kan je hier op het forum je gebruikersnaam nog veranderen? Ik heb spijt van de mijne (nu al!)

Als de politie niet komt gaat dit nog uren door.
Ik twijfel om nog een keer te bellen. Ze hadden al gezegd dat het wel een tijd kon duren voor er iemand langs zou komen en ik wil ze ook niet onnodig lastigvallen.

:heart:

Ik weet helemaal niet of ik wil trouwen (en heb ook geen relatie) maar door die hele royal wedding zit ik nu al uren trouwjurken te googelen.

Ik wil gewoon een heel groot feest geven zonder reden en dan zo’n jurk aan want ze zijn zo mooi, maar ja, beetje overdreven wel :roll_eyes:

5 likes

Lijkt me dus ook serieus leuk om te organiseren? En dan alle gasten ook in zo’n outfit die ze altijd al eens aan wilden doen: baljurken, 10 delig pak, middeleeuwse jurk, alles haha.

2 likes

Ik ben vorige maand gestopt met de pil en voel me zo belabberd? Vandaag echt menstruatie krampen en pijn aan mn tetten. Heb even uitgerekend en vandaag is precies mijn eisprong. Bizar dat je dat zo voelt joh, was dat echt even vergeten na jaren de pil te hebben gehad.

Jaaaaa. Ik ben hier zo voor in. Iedereen heeft wel iets wat ze supergraag aan willen maar nooit de gelegenheid hebben en zo bied je ze gewoon het moment aan. :sunglasses: Als je het doet kom ik in m’n trouwjurk op je feest hahaha dat is al 1.

@anon39978576 ik zie dat je je styling advies aanbiedt, mag ik daar een keer gebruik van maken? Ik heb wel een goed figuur vind ik althans zelf maar geen stijl

4 likes

Haha als ik ooit een groot feest geef wordt het bij deze dit thema. Je bent alvast uitgenodigd!

1 like