Nouuu ik ging meteen kijken of ze er tussenstonden
Teringjantje wat heb ik lang gescrolld. Bijna 3000 berichten ofzo tot het eind. Wow. Ik denk dat dit zo blijft maarja kan altijd vragen, dat oneindig scrollen blijft?
Ahhh yes, ook echt de beste!
Je eigen kinderen zijn nooit zo erg als die van anderen. Er is dus hoop
Eerst je haar föhnen en dan rollers in de voorste plukken doen
Iemand postte hier gisteren (geen idee meer wie) dat ze zin had in broodjes knakworsten
met Broodje Unox Saus
Dus nu eet ik dat Fack zo lekkerrrrr
Altijd zo fijn als er ruzie is in een groepsapp. Sfeerverhogend ook enzo.
Er is een scrollbalk waarmee je gewoon in 1x naar het eind of een bepaalde datum kunt gaan.
Je kan op de laptop met de tijdsbalk rechts doorschuiven tot het laatste bericht. Op de mobiel klik je op die blauwe cijfers onderaan, bv 2761/2763. Daar klik je op en dan verschijnt ook een tijdbalk waarmee je naar het laatste bericht (in dit voorbeeld 2763) kan scrollen.
Hopelijk leg ik het duidelijk genoeg uit
Neem aan dat we wel een foto krijgen van het uiteindelijke resultaat? Of 1 waar je staat de knallen met de champoepel?
Ja we hebben ons voorgenomen even bijbehorende foto’s te maken. Ik heb nog een fles glitterwodka die ik perfect vind voor de pre-drinks. Ik zal zo wel ff een outfit foto in wayrwt posten als ik iets kan vinden haha
Leuk!!!
Klinkt inderdaad vooral als onzeker en bewust van eigen fout. En daar dan onhandig mee omgaan.
Ik erger me stiekem wel een beetje aan mensen die iets heel normaals zeggen en zichzelf dan een nerd of geek noemen ofzo. Maar ik ben ontzettend gebiased want ik ben aan het bijkomen van een drie daagse LAN party en dat is wel een soort sausage power fest van wie heeft de beefiest pc (ik deze keer ) (waarom ben ik hier trots op) dus mijn baseline is wat aangepast op het moment
Dit geldt trouwens voor allerlei groepen. Maar kan even geen ander voorbeeld bedenken
Ben mijn examens aan het nakijken en ben best wel down omdat er gemiddeld heel laag gescoord is. Hij was teringjantjemoeilijk dus er zal wel een grote correctie op komen, maar omdat ik die nog niet weet ben ik toch een beetje droevig. En ook omdat er leerlingen zijn die ik gvd een jaar lang heb verteld wat ze wel en niet moeten doen en ze daar gewoon niet naar luisteren. Als je dan een 9 staat, ok, dan moet je doen waar je zin in hebt, maar als je er niet goed voor staat LUISTER DAN NAAR DE MEVROUW!
Jaaaa jij ook gelukkig