Wat je even kwijt wilt

Jaaaa unox sponser me

4 likes

Door die berichten hier heb ik zin in kapsalon!

1 like

Geen idee, maar hey leuk dat je er ook bent!! :smiley:

Wat een vreemde actie van die chauffeur, maar waarom is dit racisme?

5 likes

Ik word ook altijd verdrietig van slecht gemaakte toetsen haha, maar met examens lijkt het me helemaal zuur. Hoop inderdaad dat er een goede norm komt voor je (jouw leerlingen)!

Comforter van Lush!

1 like

de jas die je me had aangeraden staat me echt mooi! Ben er zo blij mee, dus thankyou <3

4 likes

Thierry komt er niet in. Als ik het kan voorkomen.

1 like

Ik heb al tijden lasagne-cravings en ik heb nu EINDELIJK een pan bolognese op het vuur staan.

5 likes

Oh gisteren gegeten!!! En nog twee porties in de vriezer (Jeuj) eet smakelijk!!!

2 likes

Las nog een grappig interviewtje net

https://www.ad.nl/binnenland/thierry-baudet-nederland-bestaat-over-vijftig-jaar-niet-meer~a03f93df/

1 like

ik zie alweer dat ik dit op een zorgvuldig gekozen moment moet gaan lezen:

" zijn nieuwe roman, die hij zelf als ‘zeer geslaagd’ betitelt."

6 likes

Engels!

Ja het is er weer één om in te lijsten

1 like

Oké meiden, ik heb even advies nodig

Ik heb nu sinds koningsdag 2x ruzie met mijn beste vriendin gehad. Waar het beide naar voren kwam dat zij geen/weinig vertrouwen heeft in mij als persoon, om wie ik ben.
Ik denk mezelf goed te kennen en ik zie mezelf als een persoon die er altijd voor vrienden is en nooit maar dan ook echt nooit haar naasten zou belazeren of iets in die richting.
Nu zijn er dus twee momenten voorgevallen waarin duidelijk is dat zij daaraan twijfelt. Dit heeft mij de eerste keer al heel veel pijn gedaan maar we hebben het uitgepraat en vergeven. Hier heb ik wel echt een week moeten lullen om haar er van te overtuigen dat ik niet zo’n persoon ben. Het leek allemaal oplost, alleen is het zo dat een week later zich weer hetzelfde probleem voordeed.

Wederom pijn maar zij zag het niet en bleef maar doorgaan over hoe ik zou zijn enzo. Ik heb haar twee keer uitgebreid verteld dat haar acties mij pijn hebben gedaan en hoe ik me daarbij voel/denk. Ik heb hier 0,0 reactie op gekregen. Vervolgens heeft ze mij op mijn zwakke punt gepakt en het op die manier goed proberen te praten. Dat was voor mij de druppel en ik was er toen klaar mee.

Alleen nu, een week later, twijfel ik of ik een gesprek met haar aan moet gaan. Aan de ene kant ben ik zo gekwetst en weet ik niet of een gesprek zin heeft. Maar aan de andere kant voel ik me heel onrustig omdat we dingen met ruzie afgesloten hebben en ik sindsdien niks meer van haar heb gehoord. Dit is niets voor mij en niet mijn manier van communiceren.

Al met al weet ik niet zo goed wat ik met een gesprek zou willen. Want ik weet nog steeds niet of ik het goed wil maken. Maar ik voel me niet begrepen, plus die ruzie waar ik niet blij mee ben. En aan de ene kant wil ik het initiatief bij haar laten maar aan de andere kant denk ik wees volwassen en als je wilt praten doe je dat. Daarnaast weet ik ook niet of zij hier volwassen mee om gaan, en ik niet weer allerlei verwijten naar mijn hoofd gesmeten krijg.

Wat vinden jullie, gesprek aan gaan of laten rusten?

Een level in?

Yo zo ongemakkelijk. Ik kwam net mijn vader in de stad tegen “met een vriendin”.

Informatie die handig is te weten: mijn ouders zijn net 8 maanden gescheiden.

Nu wil ik hem appen: “een vriendin?”. Maar durf niet.

2 likes

Waarom kwam ze er bij dat ze geen vertrouwen meer in jou heeft als persoon? Vind dat nogal uitspraken om te doen naar een vriendin.
Maar als ik jou was zou ik puur alleen het gesprek aan gaan voor je eigen gemoedstand. Mocht ze weer aankomen met verwijten, dan heb je het in ieder geval geprobeerd en aan jezelf bewezen dat je zo niet bent. Maar het is super persoonlijk hoe je hiermee omgaat natuurlijk.

Nou ja ik hoop op een hoge n term. Ik dacht eerst dat havo wel meeviel maar collega’s hebben ongeveer hetzelfde en ook vragen die ik wel vond gaan zijn vaak fout beantwoord, dus hoop nu op 1,2

Lastige situatie! Vervelend zeg. Als ik jou was zou ik het voor nu een tijdje laten rusten. Misschien neemt zij in de tussentijd initiatief en jij kan in de tussentijd bedenken wat je met de vriendschap wilt. Ik snap je onrustige gevoel omdat je het niet ‘goed’ hebt afgesloten nu, maar soms krijg je niet van de ander wat jij nodig hebt om het af te sluiten. Je kan jezelf afvragen of de vriendschap het waard is. Na een tijdje kan je evt. het gesprek met haar aangaan, dan heb jij in ieder geval gedaan wat je kon.